کاتالوگ و بروشور از موارد اصلی تبلیغات

کاتالوگ و بروشور از موارد اصلی تبلیغات و بازاریابی

کاتالوگ و بروشور : اگر قصد دارید یک بروشور یا آگهی فروش برای تبلیغ مشاغل تجاری یا اعلام یک محصول یا خدمات جدید ایجاد کنید ، احتمالاً از خود می پرسید که برای اطمینان از یک پاسخ خوب چه کاری می توانید انجام دهید. هر بخش از ادبیاتی که در کاتالوگ و بروشور به کار می برید در تصویر چشم انداز کسب و کار شما تأثیر می گذارد.

کاتالوگ و بروشور

بر خوانایی کاتالوگ تمرکز کنید

 

خواندن کاتالوگ و بروشور خود را برای افراد دشوار نکنید. خواندن نوع خاکستری روی زمینه سفید و نوع تیره روی زمینه تیره دشوار است. همینطور صفحاتی که متن زیادی دارند و تنوع کمی دارند.

به آنها بگویید بعد از خواندن نسخه از آنها می خواهید چه کار کنند

بعد از اینکه خواننده را به آنچه می فروشید علاقمند کردید ، باید قدم بعدی را بردارید: به او بگویید برای بدست آوردن آن چه کاری باید انجام دهند.

فقط تصور نکنید که آنها به دنبال شماره تلفن شما می گردند و با وب سایت شما تماس می گیرند یا بازدید می کنند. اگر به آنها نگویید چه اقدامی انجام دهند ، ممکن است آنها اقدامی اشتباه انجام دهند – به جای شما با یک بازرگان یا ارائه دهنده خدمات دیگر تماس بگیرید.

به آنها دلیل دهید تا عمل کنند

اگر خواننده را به اقدام آنی ترغیب نمی کنید و دلیل آن را برای او نمی آورید ، تلاش شما در جلب توجه ، ایجاد علاقه و تمایل به هدر می رود. مشتری به سراغ مورد بعدی می رود که توجه او را جلب می کند و همه چیز شما را فراموش می کند.

برخی از پیشنهادات متداول برای جلب مشتریان به خرید ، تخفیف ویژه است که فقط قبل از یک تاریخ خاص ، هدیه رایگان برای خرید قبل از یک تاریخ خاص و تخفیف برای خرید تا یک تاریخ خاص معتبر است. موارد دیگری که شامل تخفیف یا هدیه نیستند ، یادآوری خرید به دلیل محدود بودن مقادیر (در صورت واقعی بودن) ، یا افزایش قیمت ها و غیره ، حال در یاد آنها می مانید.

دسترسی و پاسخ گویی را آسان کنید.

مطمئن شوید که نام تجاری شما، شماره تلفن و آدرس وب سایت شما به راحتی در طراحی کاتالوگ و بروشور گنجانده اید . صفحات پینترست، لینکدین، یوتیوب و فیسبوک خود را روزانه چک کنید. کیو آر کد محصولات خود را در بروشور درج کنید..

کاتالوگ و بروشور

Bullet Point

بهترین راه برای شکستن تکه های یک متن بزرگ استفاده از لیست های شماره گذاری شده و نقاط گلوله ای است. این کار به خواننده کمک می کند تا راحت تر اطلاعات را اسکن کند.

مصرف کنندگان و تجار به طور یکسان تحت فشار قرار می گیرند و تبلیغات زیادی برای جلب توجه آنها انجام می شود. بنابراین آنها تمایل دارند به سرعت از طریق عناوین جلب شوند.

نقاط گلوله ای به شما کمک می کند تا روی آنچه شما ارائه می دهید متمرکز شده و آنها را به سمت عملی که می خواهید در آینده انجام دهند هدایت کند.

 خطر را دور کنید

هنگامی که اشتیاق خود را برای فروش آنچه ایجاد کردید نشان دادید هنوز ممکن است، در صورت نگرانی مشتری در مورد خرید از شما ، فروش خود را از دست بدهید. برای کاهش ترس مشتری ، ضمانت استرداد پول را درج کنید.

چاپ کاتالوگ ارزان

تبلیغات آتلیه ها، تبلیغات آرایشی و زیبایی، تبلیغات دسر و شیرینی، تبلیغات دیگر مشاغل، تبلیغات رستوران ها و کافی شاپ ها، تبلیغات شرکت های تشریفاتی، تبلیغات مراکز تفریحی، تبلیغات مبلمان و کالای خواب، تبلیغات مراکز تفریحی، تبلیغات مزون ها، تبلیغات معماری و دکوراسیون داخلی، تبلیغات پزشکان، تبلیغات گردشگری، طراحی وب سایت و سئو، عکاسی و فیلمبرداری از همایش ها، مجله تبلیغاتی، مزایای تبلیغات محیطی، طراحی کاتالوگ در تهران، دسته نمونه طراحی لوگو، سفارش آنلاین طراحی لوگو، آگهی نامه ساینا 26، نمونه کارها، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، مجله 29 ساینا، چاپ هولوگرام و برچسب اموال، مطالب سایت

5/5 - (1 امتیاز)
, ,
نوشتهٔ پیشین
یلدا رستمیان گریم تخصصی عروس
نوشتهٔ بعدی
لوگو متحرک یا لوگو موشن چیست 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.