لوگو متحرک یا لوگو موشن چیست 

لوگو متحرک یا لوگو موشن چیست  و چرا برند به یک لوگو متحرک نیاز دارد

لوگو متحرک  سرمایه گذاری محبوبی برای  بازاریابی و هویت برند است. طراحان حرکت ، لوگوهای استاتیک را به چیزی جدید و منحصر به فرد تبدیل می کنند.

لوگو متحرک در برندسازی  بسیار مثمر ثمر است . بیایید ببینیم چه مزایایی برای یک کسب و کار به همراه دارد و چگونه می توان از آن به طور  موثر استفاده کرد.

ساخت لوگو موشن آنلاین

فن آوری های دیجیتال به نوبه خود نوآوری هایی را به همراه دارند ، بنابراین زمینه طراحی به سرعت پیشرفت می کند  و طراحان باید از تکنیک ها و سمت و سوهای  مدرن پیروی کنند

طراحی حرکتی یکی از تکنیک های  برجسته ای خوانده می شود  که با حرکت عناصر  و ارائه راهکارهای نوآورانه و تازه به بخشی اصلی در طراحی قدرتمند تبدیل شده اند.  انیمیشن برای اجزای مختلف یک رابط کاربری محصول دیجیتال و همچنین برای هر عنصر  گرافیکی دیگر اعمال می شود.

امروزه بسیاری از شرکت ها نسخه متحرک لوگو  ها را با جهان به اشتراک می گذارند. اما چرا شرکت ها برای  متحرک سازی لوگو سرمایه گذاری می کنند؟ بیایید دریابیم که یک لوگوی متحرک چه سودهایی را برای یک برند به همراه دارد و در کجاها کاربرد دارد .

لوگو  متحرک چیست؟

یک لوگو مانند قلب یک هویت تجاری است. این شخصیت یک شرکت یا یک محصول را ارائه می دهد و نقش بسزایی در استراتژی نام تجاری دارد. یک لوگو قدرتمند می تواند ارتباط با مخاطبان هدف را تنظیم کند و همچنین داستان یک نام تجاری را روایت کند.

اگر طراحان گرافیک کار خود را به درستی انجام دهند ، یک لوگو  یک تصویر تجاری موثر ایجاد می کند که به عنوان پایه و اساس یک استراتژی بازاریابی موفق عمل می کند.

عصر متکی بودن به  طراحی گرافیک متمرکز بر چاپ و ایستا گذشته است. فناوری مدرن فرصتهای بزرگی را ایجاد می کند و متخصصان باید از آن استفاده کنند.

برای وارد کردن روح  تازه به یک برند   ، متخصصان طراحی تصمیم گرفتند حرکتی را به آن اضافه کنند.

سطح انیمیشن از حرکات ساده تا ارائه کامل ویدیوی کوتاه متفاوت است. یک شرکت و طراحان توافق می کنند که با توجه به اهداف تجاری و همچنین نوع شخصیتی که می خواهند به مشتری نشان دهند ، کدام نوع انیمیشن را انتخاب کنند و چه مدت طول بکشد.

امروزه ابزارهایی که به ایجاد گرافیک و لوگو متحرک کمک می کنند در دسترسی همگان  هستند.

با این حال ، در صورت نیاز یک لوگو موشن تجاری قدرتمند بهتر است که به متخصصان حوزه طراحی حرکتی این کار را بسپاریم

چرا یک برند به یک لوگومتحرک نیاز دارد؟

به محض اینکه روند متحرک سازی  لوگو جای خود را گرفت ، بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک با طراحان ارتباط برقرار کردند. اما چرا این تکنیک این همه سریع محبوب شده است ؟

لوگو متحرک روشی مدرن و پویا برای ارائه برند است. این می تواند شخصیت شرکت را نشان دهد و پیام خاصی را جذب مشتری کند.

علاوه بر این ، این یک روش خوب برای جدا شدن از رقبا است ، زیرا یک آرم متحرک اصالت را تضمین می کند. بیایید لیستی از مزایای لوگوی متحرک را برای یک مارک تجاری ببینیم.

برخی از برندها ممکن است   دارای لوگو  های تقریبا مشابه و یا  حتی چیزی بیشتر از شباهت هستند ، گاهی اوقات آنها می توانند رقیب باشند.

این اتفاق ممکن است به عمد رخ ندهد بلکه فقط به این دلیل است که  برندها که خدمات مشابهی را ارئه می دهند مجبور به استفاده از برخی عناصری  در لوگو خود شوند  که اشاره ای به خدمات آنها می کند.

برای آوردن یک روح  به یک لوگو  ، طراحان می توانند حرکتی را به آن اضافه کنند. یک لوگو متحرک اجازه می دهد تخیل از کنترل خارج شود.

گرافیک اصلی همراه با جلوه های تصویری مختلف راهی منحصر به فرد برای درک آرم ایجاد می کند.

بسیاری از کارشناسان می گویند که تصاویر پویا و همچنین محتوای ویدئویی بهتر از استاتیک درک می شوند ، به این معنی که به راحتی به خاطر سپرده می شوند.

یک لوگو متحرک قدرتمند با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار می کند و توجه آنها را به طور موثر جلب می کند.

بعضی از انیمیشن ها می توانند تا 10 ثانیه  باشند که در مقایسه با یک نگاه کوتاه به تصویر ثابت ، احتمال حفظ را افزایش می دهد.

نرم افزار ساخت لوگو موشن

5/5 - (1 امتیاز)
, , ,
نوشتهٔ پیشین
کاتالوگ و بروشور از موارد اصلی تبلیغات
نوشتهٔ بعدی
زیباکده اوینا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.