اجزا موشن گرافیک

 اجزا موشن گرافیک و ترکیب آن ها  به گونه ای که هماهنگ شوند

در اجزا موشن گرافیک  و لوگو موشن چند جنبه وجود دارد که هر طراح هنرهای حرکتی باید آنها را بشناسد و از آنها پیروی کند. زیرا این جنبه ها اساسی هستند و بر هنر حرکت تأثیر خواهند گذاشت.

در حال حاضر ، محتویات ویدئویی ، صرف نظر از اندازه کسب و کار یا محصول / خدمات ، به استراتژی بازاریابی کمک چشمگیری می کنند. اگر می خواهید پیام برند یا سطح بازاریابی خود را در عرض چند ثانیه ارائه دهید ، هیچ چیز جذاب تری از یک موشن گرافیک وجود ندارد .

این زمینه مناسب برای تبدیل عناصر ساکن ساده به محتوای جذاب حرکتی است. طرح های Motion Graphic چندین بار تکامل یافته اند. طراحان مرزهای خود را تغییر داده و آخرین گرایش ها را در محتوای خود پذیرفته اند. و با گذشت زمان ، به راحتی می توان پیش بینی کرد که هوش مصنوعی و واقعیت مجازی بر این شکل از ویدیو در زمان های آینده تأثیر بگذارد.

و انتقال  این زمینه را برای تجربه کاربر پیشرفته و یک فضای واقع گرایانه فراهم می کند.

کلیپ های موش گرافیک و لوگو موشن شما باید مطابق با قوانین باشند .

شما باید بخشی از بودجه خود را برای صدور مجوز هزینه شما کنید. فقط مطمئن شوید که همیشه همه ی اجزای کلیپ  با  مجوزها و قوانین مطابقت دارند.

 جلوه های صوتی   :

هر موشن گرافیک به جلوه های صوتی نیاز ندارد ، اما در صورت نیاز اضافه کردن جلو های صوتی از  اجزا موشن گرافیک ، کیفیت بالایی را به کلیپ می دهند. جلوه های صوتی ممکن است یک لایه صوتی ساده به نظر برسد ، اما اگر خوب با کلیپ ترکیب نشوند ، می توانند به طرز باورنکردنی حواس بیننده  را پرت کنند.

 

صحنه های خود را با متن مطابقت دهید:

مراقب سرعت از  اجزا موشن گرافیک باشید . شما نمی خواهید صحنه های شما خیلی سریع حرکت کنند. برعکس ، شما نمی خواهید به مدت 15 ثانیه مستقیم در یک  تصویر خسته کننده گیر کنید. شما به تنوع بصری نیاز دارید که متن آن را دنبال کنید.

 

انتخاب یک موشن گرافیک کار حرفه ای :

انتخاب یک فرد متبحر امر واضحی است  ، در هر صورت افراد زیادی هستند که “فکر می کنند” می توانند انیمیشن را انجام دهند. هنگامی که از یک حرفه ای استفاده می کنید ، نه تنها مهارت آنها بلکه تفکر خلاق آنها را نیز در می یابید .

آنها در دنیایی از حرکت زندگی می کنند ، بنابراین ایده هایی برای تقویت داستان یا نمایش مفاهیم انتزاعی ارائه می دهند. از همه مهمتر ، اگر ایده های شما حرکت کاربرپسند  نداشته باشند ، می توانند شما را درگیر کنند.

 شخصیت سازی در انیمیشن  :

شخصیت ها از  اجزا موشن گرافیک سخت ترین چیز برای تحریک و تحریک هستند. گاهی اوقات استوری بورد ها از شخصیت پردازی پر می شوند ، اما اگر چشم و استعدادی برای حرکت آن نداشته باشید می تواند مشکل باشد. شخصیت ها باید از نظر آناتومیکی درست باشند و به طور طبیعی و شهودی حرکت کنند. اگر منابعی برای انجام خوب آنها ندارید ، یک رویکرد انتزاعی بهتر به شما کمک می کند.

 زمان بندی از  اجزا موشن گرافیک

اطمینان حاصل کنید که حرکت شما خیلی سریع نیست. مردم به زمان نیاز دارند تا ببینند چه اتفاقی می افتد. برعکس ، اجازه ندهید همه چیز خیلی طولانی شود. حرکت باید با متن مطابقت داشته باشد و در حرکات موشن گرافیک شما  همه چیز باید به هم گره بخورد .

نرم افزار ساخت لوگو موشن

سفارش موشن گرافیک

 

5/5 - (1 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
انتخاب رنگ در تبلیغات گرافیکی مثل کاتالوگ و بروشور
نوشتهٔ بعدی
تکنیک های طراحی لوگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.