شغل طراحی موشن گرافیک

شغل طراحی موشن گرافیک و هر آنچه در مورد تبدیل شدن به یک طراح موشن گرافیک باید بدانید

شغل طراحی موشن گرافیک و لوگو موشن در حیطه طراحی کاملاً جدید است و حرفه ای از طراحی مجهز به فناوری در حال رشد هستند. و انواع مختلفی از طراحان در رشته های مختلف  آن مثل لوگوموشن  مشغول به کار هستند بنابراین حرفه ای شدن در این حیطه کار دشواری است .

بدون وجود این هنرمندان باهوش ، نوآور ، نمایش ها ، فیلم ها و حتی وب سایت ها و برنامه های مورد علاقه شما بسیار خسته کننده  به نظر می رسند.

طراحان موشن گرافیک در کجا کار می کنند؟

انیماتورها و طراحان چندرسانه ای معمولاً در دفاتر فیلمبرداری ، سیستم های رایانه ای و شرکت های نرم افزاری و آژانس های تبلیغاتی کار می کنند.

ساخت لوگو موشن آنلاین

 

طراحان موشن گرافیک به چه مهارت هایی نیاز دارند؟

مهمترین مهارتهای فنی  که برای سنجش طراحان موشن گرافیک لازم است در اینجا بیان می کنیم.

1-مدل سازی 3 بعدی

خوشنویسی و هنر دو بعدی هنوز جای خود را دارند اما بیشتر موشن گرافیک ها اکنون بر اساس مدل سازی 3 بعدی اموزش دیده اند  و این قسمت بزرگی از آینده گرافیک است درک نقاط در فضای 3 بعدی ، خطوط متصل به آن نقاط و چند ضلعی های ساخته شده از آن خط ها ناشی از کار با برنامه های مدل سازی است.

 

2-چشم انداز  انیمیشن

یک طراح 3 بعدی خوب حرکت و جدول زمانی را که اشیا درآن  می توانند حرکت کنند را می فهمد. همچنین منابع نور و سایه ها را نیز می تواند تخمین بزند و جهت  دوربین ، که از دید مخاطب است ، را می تواند حرکت دهد. طراح می تواند حرکات پیچیده را یک عنصر را تعیین کرده  و به روش های مختلف بچرخاند.

 

 

3-جلوه های بافت و نور

مخاطبان مدل را نمی بینند ، آنها اشکال و تصاویر را می بینند. وی تأكید می كند كه سطح كاری بخشی از ایجاد گرافیك سه بعدی این است که  به صورت واقعی به نظر می رسد. سطوح می توانند انعکاسی ، براق ، شفاف ، زبر یا با قابلیت انکساری  باشند. آنها همچنین می توانند بافت ها را شبیه سازی کنند یا تصاویر متحرک را نمایش دهند.

 

4-واضح بودن  انیمیشن  در همه ابعاد

یک طراح خوب می داند که از طرح آنها برای چه استفاده خواهد شد. وی تأکید می کند که ویدیو ، چندرسانه ای ، طراحی بازی و واقعیت مجازی همه در حال رشد هستند و مقصد احتمالی طراحان گرافیک متحرک هستند. اما هر اپلیکیشن متفاوت ، رویکرد متفاوتی را لازم دارد. پس همه این برنامه ها و نحوه برنامه ریزی برای آنها را باید درک کنید .

 

5-زمان سنجی

زمان بندی یکی از دشوارترین و مهمترین مهارت ها برای یک طراح موشن گرافیک  است. طراحی حرکت ابزاری کاملاً داستان محور است – و بهترین داستان ها شامل یک جریان و ریتم طبیعی هستند.

در صورت عجیب بودن سرعت گام برداشتن و یا عدم انطباق با سایر عناصر مانند صدا ، یک گرافیک خارق العاده با جزئیات و در غیر این صورت زیبا به نظر نمی رسد. بهترین انیماتورها و طراحان حرکت یاد می گیرند که کار خود را تطبیق دهند و ریتم و گام را در روند خود بگنجانند.

نرم افزار ساخت لوگو موشن

طراحی دو بعدی چیست،

آموزش طراحی کاراکتر،

اموزش طراحی کاراکتر،

طراحی کارکتر،

طراحی کاراکتر انیمیشن دو بعدی،

کاراکتر ساده،

طراحی کاراکتر با اشکال هندسی،

کاراکتر دو بعدی،

طراحی کاراکتر سه بعدی،

تعریف طراحی دو بعدی،

سفارش موشن گرافیک،

 

5/5 - (1 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
طراحی پوستر تبلیغاتی ، نحوه طراحی برای جذب بیشتر مشتری
نوشتهٔ بعدی
تاثیر تکنولوژی روی بسته بندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.