سایز لوگو موشن

ویژگی های سایز لوگو موشن

مهم ترین ویژگی هایی که باعث اثرگذاری مثبت از لوگو موشن می‌شود، سایز لوگو موشن است. اگر شما بهترین ابعاد را در اندازه لوگو موشن در نظر گرفته باشید قطعاً تبلیغات شما بیشتر برای مخاطب جذاب می‌شود و تاثیرگذاری بسیار بیشتری خواهد داشت. اما برای اینکه بهترین اندازه گیری لوگوموشن را داشته باشید باید به چند نکته توجه کنید که در ادامه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

اگر شما هم دغدغه تبلیغات برای مجموعه خودتان را داشته باشید، به خوبی می دانید که لوگو موشن به عنوان یکی از بهترین راه های تبلیغاتی در حال حاضر شناخته می شود. اما قطعاً لوگو موشن هم برای اینکه بهترین اثر گذاری را داشته باشد باید دارای ویژگی های باشد.

سایز لوگو موشن

مهم ترین نکات درباره سایز لوگو موشن

اولین نکته ای که در مورد سایز لوگو موشن خدمت شما باید عرض کنیم این است که لوگوی شما باید در هر اندازه ای که آماده می‌شود خوانا باشد. در اندازه‌گیری لوگو شما باید این نکته را مد نظر قرار دهید که اولویت شما حفظ تناسب اطلاعات موجود در لوگو است.

نکته دیگری که در این زمینه باید مد نظر قرار دهید این است که اندازه های لوگوی شما برای رسانه های اجتماعی مختلف متفاوت باشد. شما نمی توانید از یک لوگو برای اینستاگرام و تلگرام به صورت همزمان استفاده کنید. البته برخی نکات مهم که در اندازه لوگو موشن باید رعایت شود در تمام رسانه ها مشترک هستند.

مثلاً اگر قصد دارید برای فضاهای نمادین کوچک لوگو موشن آماده کنید باید لوگو موشن شما تنها از نماد لوگو ساخته شده باشد. همچنین دقت داشته باشید که رسانه های اجتماعی ممکن است تنها فایل هایی با اندازه های کوچک را قبول کنند اما شما باید تا حداکثر امکان کیفیت لوگو خودتان را بالا ببرید. دقت کنید که کیفیت مهمترین اصل برای جذابیت تبلیغات شما است.

بازار کار طراحی لوگو |شغل طراحی لوگو | لوگو شغل | استخدام طراح لوگو | درآمد طراحی لوگو | لوگو بازار | بازار لوگو | کار طراحی لوگو

یک نمونه لوگو موشن را در زیر ببینید:

5/5 - (1 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
طراحی کاتالوگ ساختمانی
نوشتهٔ بعدی
طراحی کاتالوگ محصولات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.