طراحی لوگو اسم و رنگ لوگو

طراحی لوگو اسم و رنگ لوگو

طراحی لوگو اسم و رنگ لوگو :

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به اهمیت طراحی لوگو در تبلیغات اشراف دارید و قصد دارید در این زمینه فعالیت گسترده تری داشته باشید باید به رنگ لوگو اهمیت بیشتری دهید.

در این مطلب قصد داریم در مورد رنگ در لوگو و اهمیت آن نکاتی را خدمت شما بیان کنیم. همراه ما باشید و از مطالبی که در اختیار شما قرار می دهیم استفاده مناسب را داشته باشید.

طراحی لوگو اسم و رنگ لوگو
طراحی لوگو اسم و رنگ لوگو

رنگ لوگو چگونه باید باشد؟

تبلیغات و استفاده از آن برای افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر یکی از مهمترین کارهایی است که در سال‌های اخیر و مشاغل کوچک و بزرگ به سمت آن تمایل پیدا کرده‌اند. یکی از بهترین راه ها برای تبلیغات هم استفاده از طراحی لوگو با کیفیت می باشد.

لوگو باید به گونه ای طراحی شود که ذهن انسان را به سمت خود جذب کند و باعث شود طراحی آن در ذهن او باقی بماند. یکی از مهمترین مواردی که در طراحی لوگو باید رعایت شود، رنگ لوگو است.

با توجه به اینکه ذهن انسان خگویی بسیار زیادی به محرک‌های بصری دارد و رنگ هم یکی از مهم‌ترین محرک های بصری می باشد از قطعات در استفاده از رنگ در لوگو باید دقت زیادی اعمال شود تا بهترین نتیجه حاصل گردد.

طراحی لوگو اسم و رنگ لوگو

رنگ لوگو باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

اولین چیزی که در رنگ لوگو باید به آن توجه شود روانشناسی رنگ می باشد. قطعاً طراحان گرافیکی و طراحان لباس خوبی به اهمیت قدرت روانشناسی رنگ و اعمال رزونانس در طرح‌های خودشان واقف هستند.

نکته بسیار مهمی که در انتخاب یک رنگ مناسب برای لوگو باید به آن دقت شود معنایی است که آن رنگ به لوگو می بخشد. مثلاً رنگهای سیاه و سفید برای افزایش عناصر خاص و آوردن نکات دقیق و ظریف به لوگو مورد استفاده قرار می گیرد.

طراحی لوگو اسم و رنگ لوگو

البته رنگهای سیاه و سفید کمتر در معرض دید مخاطبین هستند اما در مقابل آنها رنگ‌های روشن بیشتر مخاطبین را به خود جذب می‌کند.شما بر اساس هدف خودتان از طراحی لوگو باید از یک یا چند رنگ برای رنگ آمیزی آن استفاده کنید.

معمولاً استفاده از یک رنگ برای طراحی راحت تر و مناسب تر است اما برخی لوگوها هم هستند که با استفاده از چند رنگ مختلف موفق ظاهر شده اند مثل لوگوی گوگل. همواره سعی کنید بهترین ترکیب رنگ را برای لوگوی خودتان در نظر بگیرید چرا که یکی از مهمترین عناصر جذب طراحی شما رنگ است.

نمونه طراحی لوگو

بازار کار طراحی لوگو |شغل طراحی لوگو | لوگو شغل | استخدام طراح لوگو | درآمد طراحی لوگو | لوگو بازار | بازار لوگو | کار طراحی لوگو

5/5 - (1 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
جذاب شدن طراحی کاتالوگ
نوشتهٔ بعدی
درست کردن لوگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.