انواع فرمت لوگو موشن

انواع فرمت لوگو موشن چگونه هستند؟

اگر مطمئن نیستید که از کجا باید بازاریابی ویدیویی خود شروع کنید ، لوگو موشن با انواع فرمت لوگوموشن  یک شروع خوب است.

که  برای کودکان و بزرگسالان بی نهایت جذاب است ، شما می توانید آن را در هر جایی به کار ببرید زیرا امکانات بی پایان را ارائه می دهد. به همین دلیل است که فکر کردیم بهتر است انواع لوگوموشن را که می توانید برای تجارت خود انتخاب کنید ، بگذاریم.

تبلیغات یکی از مهمترین عوامل در افزایش درآمد مشاغل است. یکی از بهترین راه های تبلیغات که در سال‌های اخیر مطرح شده و طرفداران بسیار زیادی هم پیدا کرده و البته اثر گذاری بسیار زیادی بر روی مخاطبین دارد لوگو موشن است.

از نکات مهمی که در مورد لوگو موشن وجود دارد و برای استفاده از آنها طراحی آن باید به آن توجه کرد انواع فرمت لوگو موشن میباشد که در این مطلب قصد داریم در مورد آن خدمت شما نکاتی را بیان کنیم. اگر علاقه دارید با انواع فرمت این راهکار تبلیغاتی آشنا شوید در ادامه همراه ما باشید و از مطالبی که در اختیار شما قرار می دهیم استفاده کنید.

انواع فرمت لوگو موشنمهم ترین انواع فرمت لوگو موشن

مهمترین انواع فرمت لوگو موشن در دو دسته قرار می‌گیرند که دسته اول فرمت لوگو برای سایت هستند. معمولا به فرمت لوگو موشنی که برای سایت مورد استفاده قرار می گیرد فرمت رستری گفته می شود.

این فرمت از مربع های رنگی خیلی ریزی تشکیل شده که با آنها پیکسل گفته می‌شود و تمام این پیکسل ها در کنار هم یک تصویر را تشکیل می دهند. نوع دوم فرمت هایی که برای لوگو موشن می‌توانیم عنوان کنیم، فرمت های لوگو برای چاپ هستند.

معمولاً فرمتهای لوگو برای چاپ را از نوع وکتور یا برداری معرفی می کنند. این فرمت ها با استفاده از رسم خطوط و اشکال مختلف طراحی می شوند و در آنها خبری از پیکسل نیست. در واقع در این فرمت کامپیوتر باید مسیرهای دیجیتالی را تعریف کند.

یکی از مهم‌ترین مزایای فرمت وکتور این است که می توان اندازه آن را به دلخواه تغییر داد بدون آنکه به کیفیت آن آسیبی وارد شود. شما می‌توانید بر اساس نیاز خودتان هر کدام از این فرمت ها را برای طراحی لوگو موشن در نظر بگیرید و از آن استفاده کنید تا جذابیت اثر برای مخاطب بیشتر شود.

چه چیزی باعث می شود نام تجاری شما  از لوگوی تان  به یاد ماندنی شود؟ درست حدس زدید یک لوگو متحرک!

با ایجاد یک انیمیشن چشم نواز برای لوگو خود این فرصت را دارید که با نحوه ساخت آن برای ایجاد یک انیمیشن چشم نواز بازی کنید. به یاد داشته باشید ، انواع گرافیک های حرکتی فقط تصاویر ساکنی هستند که برای ایجاد حرکت دستکاری می شوند.

به عنوان مثال ، اگر لوگو  شما شامل اشکال دایره ای باشد ، می توانید قبل از اینکه دور هم جمع شوید ، آنها را بچرخانید یا بچرخانید تا تصویر شکل بگیرد .

 شما مجبور نیستید آن را پیچیده کنید – شما می توانید به سادگی لوگوتان را متحرک کنید  تا به آن کمی شور و  زندگی ببخشد.

Rate this post
,
نوشتهٔ پیشین
بهترین مانیتور برای ساخت لوگو موشن
نوشتهٔ بعدی
اسم برند خاص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.