طراحی لوگو با موبایل

طراحی لوگو با موبایل

طراحی لوگو با موبایل :

خیلی از زمان ها اشخاص برای طراحی لوگو کسب و کار خود از اپلیکیشن های گوشی استفاده میکنند و برای سه بعدی کردن لوگو و استفاده آن در کلیپ های هود از این دسته از نرم افزار ها استفاده میکنند که از نظر اصول زیباشناسی اصلا به خوبی طراحی نشده است.

برای لوگو های حرفه ای و با مفهوم و حتی انتخاب لوگو های سه بعدی برای کلیپ ها و یا کلا لوگو های که در حالت دو بعدی حس سه بعدی را ارلقا می کنند بهتر است از کمک یک طراح استفاده کنید.

لوگو سه بعدی چیست؟

تبلیغات عنصر مهمی در بالا بردن میزان فروش شرکتها و جذب خریدار برای محصولات است. راه‌های مختلفی برای تبلیغات شرکت‌ها وجود دارد که قطعاً یکی از بهترین آنها که در مدت زمان کوتاهی تمام اهداف تبلیغاتی شرکت‌ها را در ذهن مخاطب آن‌ها قرار می دهد و برای مدت طولانی در ذهن آن‌ها باقی می ماند، لوگو است.

ساخت لوگو
ساخت لوگو

لوگو ها انواع مختلفی دارند و به شیوه‌های گوناگونی طراحی می‌شوند و هرچه زمان می‌گذرد طراحی‌های جدیدتر و به روزتری هم برای آنها به وجود می‌آید. یکی از جدیدترین شیوه های طراحی لوگو که در سال‌های اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است، لوگو سه بعدی است که در ادامه برخی از مهمترین ویژگی ها و مزایای آن را خدمت شما بیان می کنیم.

ویژگی های لوگو سه بعدی چیست؟

اولین ویژگی مهمی که لوگو سه بعدی باید از آن برخوردار باشد طبیعتا جذابیت است که در ابتدا هم نسبت به آن توضیحات مختصری را خدمت شما بیان نمودیم. دومین عنصر مهم در طراحی لوگوی سه بعدی این است که این لوگو باید قدرت کسب و کار شما و قابل اعتماد بودن آن را به خوبی نشان دهد.

البته طراحی لوگو بدین شکل مزایای زیادی هم دارد. اولین مزیت مهم این گونه طراحی لوگو این است که درک لوگوی سه بعدی برای مخاطبین بسیار راحت‌تر است.

ساخت لوگو
ساخت لوگو

دومین موردی که می توانیم در مزایای لوگو های سه بعدی قرار دهیم تنوع ابزارهایی است که با استفاده از آن ها می توان طراحی اینگونه لوگوها را انجام داد. توجه داشته باشید که اینگونه لوگوها از کیفیت زیادی برخوردار هستند و به خوبی می توانند مخاطبان را به سمت محصولات شما سوق دهند و مهمترین ویژگی که یک لوگو باید داشته باشد.

یعنی اینکه در ذهن ها باقی بماند را هم قطعاً دارند. ویژگی و مزیت آخر هم که می‌توانیم در مورد این لوگوها عنوان کنیم قابلیت بسیار بالای آن ها برای به روزرسانی طراحی‌ آن‌ها می باشد.

 

5/5 - (1 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
اسم برند خاص
نوشتهٔ بعدی
بهترین اپلیکیشن های طراحی لوگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.