اهمیت عکاسی از محصول چقدر است؟

اهمیت عکاسی از محصول چقدر است؟

در هر مشاغل معامله وجود دارد. دانستن قیمت گذاری عکاسی از محصول ، سپس تصمیم گیری در مورد هزینه ای که اغلب از بودجه محدود خود می توانید صرف کنید ، می تواند تصمیمی دشوار هنگام شروع کار باشد. هیچ فرمول و تاکتیک جادویی وجود ندارد که برای یک کسب و کار مفید باشد و برعکس.

بسیار خوب خواهد بود اگر تعریف واضحی از ارزش عکس برداری از محصول و هزینه ای که باید برای آن هزینه کنید ، وجود داشته باشد. حقیقت این است که تصمیم ذهنی است و درمورد اینکه چه منابعی دارید ، چه اهدافی را دنبال می کنید و در نهایت چه چیزی به شما کمک می کند محصولات خود را به بهترین شکل بفروشید.

بیایید نگاهی دقیق به ملاحظات مربوط به قیمت گذاری عکاسی محصول بیندازیم تا به شما در سهولت تصمیم گیری کمک کنیم. این چیزی است که ما پیدا کرده ایم:

ما می دانیم که عکس های محصول مهم هستند ، اما اهمیت آنها تا چه اندازه است؟ ما آمار را دوست داریم ، بنابراین یک نظرسنجی از خریداران تجارت الکترونیکی انجام دادیم تا دریابیم که اهمیت عکس در تصمیم گیری برای خرید آنها چقدر است. اما نکته اصلی این بود که بیش از 75٪ از پاسخ دهندگان وقتی تصمیم می گیرند که آیا می خواهند یک محصول را به صورت آنلاین خریداری کنند ، عکس های محصول را بسیار تأثیرگذار ارزیابی می کنند.

اهمیت عکاسی از محصول چقدر است؟
اهمیت عکاسی از محصول چقدر است؟

22٪ از بازده محصول آنلاین به این دلیل است که “یک مورد متفاوت از عکس است.” ما عکسبرداری از سبک زندگی خوب را دوست داریم – اما لازم به یادآوری است که ارائه دقیق محصول شما باعث صرفه جویی در هزینه و وقت شما می شود. هیچ کس نمی خواهد با بازگشت و مشتریان ناراضی برخورد کند. حتی اگر محصول خود را در بهترین حالت نشان می دهید ، مطمئن شوید که عکس های شما نمایشی دقیق از آنچه می فروشید ، هستند.

76٪ از عکس های محصول در زمینه های سفید است.  این بدان معناست که اگر به دنبال ساخت یک برندتجاری منحصر به فرد هستید ، فضای استفاده از رنگ های روشن ، چاپها یا تنظیمات سبک زندگی برای کمک به نمایش محصولات شما در یک محیط جذاب و مهیج وجود دارد. فقط بخاطر داشته باشید ، اگر می خواهید در بازار بفروشید ، رنگ سفید اجتناب ناپذیر است.

محتوای بصری بیش از 40 برابر بیشتر از سایر مطالب در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود. اگر می خواهید محصول شما به طور زیاد به اشتراک گذاشته شود باید عکس های با کیفیت داشته باشید. مردم از نظر احساسی به نشانه های دیداری واکنش نشان می دهند.

بنابراین عکاسی از محصول مهم است! اما در چه نوع عکس هایی باید سرمایه گذاری کنید؟

نمونه عکاسی صنعتی در اصفهان توسط رسانه هنر برتر

5/5 - (5 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
نمونه لوگو موشن
نوشتهٔ بعدی
لوگو موشن خلاقانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.