لوگو موشن سه بعدی

لوگو موشن سه بعدی

لوگو موشن سه بعدی : یک لوگوی عالی باید توجه شما را جلب کند ، داستان برند شما را نشان دهد و به یاد ماندنی باشد. چه راهی بهتر از اینکه لوگوی شما به معنای واقعی کلمه حالت زنده پیدا کند ؟ لوگوهای سه بعدی یک جنبه مثبت برای جلب توجه بیشتر ایجاد  می کنند و در بسترهای تبلیغاتی  مانند تلویزیون و شبکه های  آنلاین بسیار خوب جواب می دهند . در مقایسه با لوگوهای سنتی دو بعدی ، طراحی لوگوی سه بعدی بسیار برجسته است و به خاطر سپردن آن آسان تر است ، ناگفته نماند که این یک نقطه شروع عالی برای انیمیشن است.

پس چرا همه لوگو موشن  سه بعدی ندارند؟ به این دلیل که افرادی به دلیل هزینه بیشتر آن نسبت به لوگوموشن سه بعدی به دلیل جزئیات پیچیده ای که دارد ممکن است از آن صرف نظر کنند  .

در این مقاله ما شما را با عناصر مختلفی که یک لوگو موشن  سه بعدی عالی را تشکیل می دهند  ، آشنا می کنیم .

برای ایجاد عمق از سایه ، شیب و هایلایت استفاده کنید

اولین نکته هنگام در نظر گرفتن لوگوهای سه بعدی نحوه ایجاد عمق سایه ها ، شیب ها و برجستگی  ها است. ترکیبی هوشمندانه از این سه عنصر می تواند تصویری مسطح را به بعد سوم برساند.

طراحی دقیق سه بعدی از سایه و برجسته گی های دقیق استفاده می کند تا حالت نشان دادن نور را به گونه ای منعکس کند  که در زوایای مختلف حالت فلزی به لوگو بدهد میزان روشنایی قوی یا نرم شما باید به برند  تجاری بستگی داشته باشد ، اما می توانید درجات مختلفی را در نمونه های لوگو سه بعدی  انجام دهید .

تفاوت لوگو موشن  دو بعدی و سه بعدی :

ما می خواهیم تفاوت های اصلی بین لوگوموشن 2 بعدی و 3 بعدی را به شما نشان دهیم . تفاوت اصلی این است که معرفی ویدیوی لوگوی متحرک سه بعدی به زمان بیشتری نیاز دارد ، زیرا از نظر فنی بسیار پیچیده است ، اما نتایج جذاب تر و لوکس تر از لوگوموشن دو بعدی است.

همانطور که ممکن است توجه داشته باشید ، عناصر معرفی لوگو متحرک  2 بعدی صاف هستند و دارای اکستروژن سه بعدی و لبه های باریک نیستند. همچنین انیمیشن بسیار محدودتر از یک ویدیوی معرفی لوگو موشن سه بعدی اسن . اما همچنان انیمیشن سه بعدی  مدرن تر به نظر می رسد و قطعا توجه ها را به خود جلب می کند.

بنابراین اینها تفاوت های اصلی بین انیمیشن های لوگوی دو بعدی و سه بعدی هستند . هر کدام را که برای پروژه خود مناسب می دانید یا بیشتر دوست دارید ، ما با کمال میل به شما در تولید ویدئوی متحرک لوگوی تان شما را در رسانه هنر برتر راهنمایی خواهیم کرد

چندین نرم افزار وجود دارد که می توانند کار لوگو موشن را انجام دهند. بلندر ، Cinema 4D ، 3Ds Max و Maya برای انیمیشن لوگوی سه بعدی. After Effects نیز  دارای یک افزونه افزودنی به نام Element 3D است.

گزینه های بسیار زیاد دیگری برای ایجاد انیمیشن های سه بعدی وجود دارد.

5/5 - (1 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
بهترین شرکت طراحی سایت در تهران
نوشتهٔ بعدی
اهمیت موشن گرافیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.