اهمیت موشن گرافیک

اهمیت موشن گرافیک

در این مقاله در مورد اهمیت موشن گرافیک که ویدئوهای متحرک هستند صحبت میکنیم  که  می توانند داستانی را بیان کنند ، تجسم داده ها را به اشتراک بگذارند ، فرایندها یا موضوعات پیچیده را توضیح دهند و موارد دیگر …

در یک موشن گرافیک خوش ساخت ( مثل لوگو موشن ) ، انیمیشنی کوتاه در این حرکت زیبا با بک گراند می تواند توضیح کوچکی از برند را نشان دهد .

اهمیت موشن گرافیک

موشن گرافیک را می توان در انواع مختلف خیره کننده مثل لوگوموشن ارائه داد و توسط شرکت های مختلف در هر صنعتی به کار گرفت. در حالی که برای برخی می توانند سرگرم کننده  باشند ، برخی دیگر محتوای  جدی ارائه می دهند ، مفاهیم پیچیده را توصیف می کنند یا فرآیندهای فنی را توضیح می دهند.

موشن گرافیک در صنایع مختلف و زمینه های مختلف مزایای زیادی نسبت به ویدئوی زنده ارائه می دهد. به عنوان مثال ، برخی از صنایع-مانند توسعه نرم افزار یا داروسازی چندان مناسب فیلم های زنده نیستند  در عوض ، آنها باید مفاهیمی را که انتزاعی هستند یا در مقیاس های میکروسکوپی یا کلان وجود دارند توضیح دهند.

گرافیک متحرک می تواند این داستانها را به روشهای روان و روشن بیان کند و تصویرسازی  یکپارچه ، ارائه دهند .

درک عمیق و گستردگی کلی قابلیت های طراحی یک موشن گرافیک ممکن است دشوار باشد. شما باید  بدانید که شریک خلاق شما می تواند سبک های طراحی مورد نظر شما را ارائه دهد و محتوای بصری فوق العاده ای را برای شرکتی در صنعت شما ارائه دهد – و این جایی است که یک نمایش موشن گرافیک می تواند به شما کمک کند. برای درک بیشتر از قابلیت های ایجاد محتوای متحرک گرافیکی در کمتر از یک دقیقه ، به حلقه زیر مراجعه کنید.

چرا شرکت شما باید طراحی موشن گرافیک  را انجام دهد ؟

دلایل زیادی برای استفاده از ویدئو یا موشن گرافیک برای سازمان شما وجود دارد. امروزه بیشتر مشاغل از ویدئو در بازاریابی محتوا استفاده می کنند ، این امر زمانی منطقی به نظر می رسد که در نظر بگیرید که کسب و کارها با این روش می توانند درآمد خود را سریعتر افزایش دهند .

با این حال موشن گرافیک به عنوان ابزارهای آموزشی ارزشمند است .

چه برای استفاده داخلی یا خارجی ، قدرت داستان گویی یک ویدئو بدون شک یک راه قدرتمند برای انتقال پیام شما است. بنابراین از چه چیزی می توانید برای تحقق بخشیدن به موشن گرافیک استفاده کنید؟

  • ایجاد آگاهی نسبت به یک موضوع
  • توضیح یک مفهوم
  • سازمان ، محصول یا خدمات خود را معرفی کنید
  • تیم خود را آموزش دهید
  • مخاطبان را به سمت عمل سوق دهید
  • صفحه اصلی سایت خود را بالا ببرید
  • ایجاد مشارکت در رسانه های اجتماعی
  • توجه خود را به غرفه نمایشگاه خود جلب کنیدبه طور خلاصه ، هر داستانی که شرکت شما می خواهد بگوید ، یک گرافیک متحرک می تواند آن را بیان کند-یعنی به شرطی که طراح یا آژانس طراحی را استخدام کنید که می تواند اهداف تجاری شما را به محتوای مبتنی بر نتایج تبدیل کند.

3 نوع موشن گرافیک

هنگام کار بر روی هر یک از اهداف فوق ، چندین گزینه برای نحوه چیدمان داستان خود دارید. آیا ویدیوی شما حول محور محصول یا خدمات شما قرار دارد؟ آیا بیشتر مربوط به شرکت شماست؟ یا بیشتر در مورد موضوعی است که سازمان شما به حل آن کمک می کند؟

  • احساسی: هدف اصلی آن این است که مخاطب را وادار به احساس چیزی کند
  • توضیح دهنده: ابتدا مفهوم ، محصول ، خدمات یا سازمان را تعریف می کند
  • تبلیغاتی: در درجه اول به فروش محصول یا خدمات کمک می کند

 

5/5 - (1 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
لوگو موشن سه بعدی
نوشتهٔ بعدی
فرایند ایجاد موشن گرافیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.