طراح موشن گرافیک کیست

طراح موشن گرافیک کیست؟

در پاسخ به سوال طراح موشن گرافیک کیست باید بگوییم طراحان موشن گرافیک ، که یکی از وظایف آنان طراحی لوگو موشن است  ، آثار هنری برای وب ، تلویزیون یا فیلم ایجاد می کنند. آنها از جلوه های بصری ، انیمیشن و سایر تکنیک های سینمایی برای جان بخشیدن به یک طرح  استفاده می کنند. طراح گرافیک انیمیشن متحرک امروزی محتوای ویدئویی زنده ، گرافیک و انیمیشن برای دستگاه های الکترونیکی دستی ، برنامه های وب ، بازی های ویدئویی و تلفن های هوشمند و سیستم عامل های تلفن همراه ، از جمله برنامه ها ایجاد می کند.

یک طراح موشن گرافیک معمولاً چه می کند؟

از مجموعه مهارت های هنری و خلاقانه برای ایجاد یک اثر متحرک مثل لوگوموشن استفاده میکند اکثر طراحان گرافیک متحرک علاقه یا سابقه ای در هنر و/یا طراحی گرافیکی دارند. در حقیقت ، اکثر طراحان موشن گرافیک معمولاً دارای یک طرح قوی و/یا مجموعه مهارت های طراحی خلاقانه/گرافیکی هستند ، و در حالی که این فرصت ها را دنبال می کنید یا آنها را کشف می کنید ، طراحی موشن گرافیک را بیاموزید و به لیست مهارت ها و توانایی های خود اضافه کنید.

این طراحان باید در شنیدن یک ایده یا مفهوم مهارت داشته باشند و سپس طرحی را برای استفاده از آن ایده یا مفهوم ایجاد کنند. آنها اغلب می توانند چندین نسخه از طرح یا انیمیشن ایجاد کنند و قبل از تکمیل نسخه نهایی ، آن را مرتبا ویرایش کنند. طراحان موشن گرافیک باید در استفاده از بازخوردهای سازنده برای ایجاد تغییرات مورد نیاز شرکت یا مشتری مهارت داشته باشند.

از زمینه قوی در انیمیشن استفاده کنید

تعریف انیمیشن  “که حالتی  سرشار از زندگی یا نشاط است و این همان چیزی است که طراح گرافیک متحرک انجام می دهد – آنها تصاویر متحرک را از طریق موشن گرافیک ایجاد شده با استفاده از انیمیشن دو بعدی و سه بعدی زنده می کنند. همانطور که توسط Computerhope اشاره شد ، “انیمیشن توهم حرکت است که با نمایش مجموعه ای از تصاویر ثابت پشت سر هم ایجاد می شود.”

انیمیشن از تصاویر ثابت برای ایجاد توهم حرکت استفاده می کند. به فردی که انیمیشن می سازد ، انیماتور گفته می شود. سپس طراحان موشن گرافیک از مهارت های انیمیشن استفاده می کنند و از انیمیشن دو بعدی و سه بعدی برای ایجاد طرح حرکتی که در پروژه مورد نیاز یا نیاز مشتری یا شرکت مورد نیاز است ، استفاده می کنند.

 

همکاری نزدیک با تیم های خلاق و مشتریان

طراحان گرافیکی متحرک اجزای کلیدی هر مرحله از فرایند خلاق هستند ، از مفهوم سازی تا استوری بورد و ویرایش ، به ویژه در صنعت فیلم و تلویزیون ، بلکه برای نیازهای وب ، ویدئو و تلفن همراه. علاوه بر مهارت های خلاقانه قوی ، طراحان گرافیک متحرک باید مهارت های بین فردی قوی داشته باشند ، بتوانند به عنوان یک فرد و بخشی از یک تیم کار کنند و اغلب موعد مقرر را رعایت کنند. آنها همچنین باید بدانند که نیازهای پروژه می تواند در هر لحظه تغییر کند و قادر به ایجاد تغییر و ویرایش باشند ، حتی برخی از آنها بر فرایند تفکر خلاق آنها غلبه می کنند.

 

طراح موشن گرافیک در مقابل طراح گرافیک

طراحان موشن گرافیک و طراحان گرافیک هر دو بسیار خلاق و هنرمند هستند. طراحان گرافیک برای انواع مختلفی از رسانه ها ، از جمله چاپ ، وب و تلفن همراه ، داستان های گرافیکی ، هنری و بصری ایجاد می کنند. طراحی موشن گرافیک زیر مجموعه ای از طراحی گرافیکی است که از مهارت ها و اصول طراحی گرافیک با استفاده از انیمیشن استفاده می کند.

آنجاست که این دو از هم جدا می شوند. طراحان گرافیک ممکن است مهارت های خلاقانه برجسته ای داشته باشند ، اما ممکن است روی انیمیشن کار نکنند ، یا از عناصر متحرک دو بعدی/سه بعدی استفاده کنند. یک طراح موشن گرافیک باید بتواند از انیمیشن دو بعدی به عنوان بخشی از کار خود برای  موشن گرافیک استفاده کند ، در حالی که یک طراح گرافیک خوب ممکن است هرگز در مبحث انیمشن کار نکند .

Rate this post
نوشتهٔ پیشین
فرایند ایجاد موشن گرافیک
نوشتهٔ بعدی
4 نوع تبلیغات کدامند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.