طراحی لوگو هنری

طراحی لوگو هنری سبک و رنگ و تاثیر آن در برند

طراحی لوگو هنری

طراحی لوگو هنری
طراحی لوگو هنری

طراحی لوگو هنری: فرقی نمی ‌کند یک کسب و کار هنری داشته باشید و یا خودتان هنرمند باشید ، داشتن یک لوگوی عالی می‌ تواند مشتریان را با سلیقه هنری شما آشنا کند . همچنین می توانید با برندسازی مناسب ، کسب و کار خلاقانه خود را به یک شاهکار تبدیل کنید.

یک لوگوی عالی توجه بیشتری به آثار هنری شما خواهد داد . لوگو هنری به دنیا نشان می دهد که شما یک هنرمند حرفه ای هستید زیرا برای طراحی لوگو وقت گذاشته اید .

توجه داشته باشید لوگوی شما باید رنگ ، فونت و نماد مناسبی داشته باشد تا پیام شما و آثار هنری شما را به وضوح ارائه دهد.

به چه دلیل داشتن لوگوی هنری لازم است ؟

نشان می دهد که شما یک هنرمند حرفه ای هستید .

یک طراحی لوگو برای کسب و کار هنری شما نشان می دهد که شما در مورد تجارت هنری خود جدی هستید .

می تواند به کسب و کار هنری شما کمک کند .

لوگو معمولاً شروعی برای برند سازی کسب و کار هنری شماست . شما از لوگوی برند هنری خود در وب سایت ، کارت ها ، حساب های رسانه های اجتماعی و مطالب چاپی خود استفاده خواهید کرد .

در ادامه توضیحاتی درمورد طراحی لوگو هنری به شما خواهیم داد :

رنگ لوگوی هنری باید چگونه باشد ؟

برای طراحی لوگو هنری ، به دنبال رنگ هایی باشید که نشان دهنده هنری باشد که شما مدیریت می کنید یا خلق می کنید تا مشتریان هدف خود را جذب کنید .

پالت رنگ لوگوی شما چیزهای زیادی در مورد شما و شرکت شما می گوید . هرگز قدرت رنگ ها در انتقال معنا ، حال و هوا یا سبک را دست کم نگیرید . رنگ های پررنگ ، روح هنر هستند . از آنجایی که در صنعت هنر فعالیت می کنید،  از ریسک کردن با انتخاب رنگ خود نترسید . شما می توانید یک هماهنگی رنگی بین لوگو و آثاری که خلق می کنید ایجاد کنید این کار نشان می دهد که شما در کارتان هنرمند و جسور هستید .

– چیدمان در لوگو :

هنگام طراحی لوگوی هنری خود ، اصول طراحی را در نظر داشته باشید . برای اینکه در کسب و کار هنری جدی گرفته شوید ، باید در طراحی لوگوی خود سلیقه به خرج دهید . یک چیدمان آرم خوب حس تعادل و دقت را به مشتریان منتقل می کند.

– تایپوگرافی لوگو :

شما به عنوان یک هنرمند و یا مدیر تجارت هنری ، به یک فونت هنری نیاز دارید . فونت مناسب به اندازه کافی خلاقانه خواهد بود تا مشتریان را جذب کند و در عین حال در برنامه های مختلف خوانا باقی بماند . هنگامی که به دنبال انتخاب فونت هستید زیبایی فونت را در نظر بگیرید.

– نماد در لوگو هنری :

نماد ها در میان لوگو های هنری رایج هستند ، زیرا می توانند به شما کمک کنند تا به مخاطبان خود نشان دهید که چه نوع اثری را می فروشید. اگر می خواهید نمادی را به لوگوی خود اضافه کنید ، مطمئن شوید که سبک هنری شما را منتقل می کند . یا طرحی انتزاعی پیدا کنید که خلاقیت شما را نشان دهد .

شما همچنین باید بررسی کنید که نماد شما در هر اندازه ای عالی به نظر برسد .ممکن است لوگوی شما در اندازه کوچکی مانند کارت ویزیت و یا مقیاس بزرگ تری مانند پوستر و بنر درج شود . مقیاس بندی را در آن در نظر بگیرید .

5/5 - (1 امتیاز)
, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
مهمترین نکات در عکاسی از محصولات غذایی
نوشتهٔ بعدی
موشن گرافیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.