طراحی لوگوی برای شرکت های تبلیغاتی چگونه است؟

لوگوهای تبلیغاتی از طریق نمایش بصری یک نام تجاری می توانند اصول و ارزش های اصلی یک برند را نمایش دهند . به همین دلیل ، طراحی لوگوها در تبلیغات نقش مهمی و در واقع موجب شکل گیری ارتباط بین مشتریان و شرکت میشود .

لوگوی تبلیغاتی تاثیر اولیه قوی بر مشتری به جای می گذارد . زیرا اولین چیزی که مشتریان درمورد یک کسب و کار متوجه می شوند لوگوی کسب و کار است . یک لوگوی ضعیف یا گیج کننده این پیام را به مشتریان می فرستد که هر کسی که کسب و کار را اداره می کند ممکن است اهمیتی ندهد . اما یک لوگوی عالی به کسب و کار هویت می دهد .

لوگوی تبلیغاتی
لوگوی تبلیغاتی

در واقع لوگو ارتباط ایجاد می کند و درمورد شخصیت برند صحبت می کند .

در زیر چند دلیل برای اهمیت داشتن لوگوی تبلیغاتی آورده شده است :

طرح ‌های لوگو توسط سازمان‌ ها ، کسب‌ وکارها و موسسات برای افزایش شناخت عمومی استفاده می ‌شوند . لوگوی شما نماینده مهمی از برند شماست . شخصیت برند شما را منتقل می کند و نشان دهنده شخصیت شماست .

لوگوی تبلیغاتی
لوگوی تبلیغاتی

1. برداشت های اولیه:

این یک واقعیت است که قبل از ارائه محصول خود ، مشتریان بالقوه شما لوگوی شما را در نظر خواهند گرفت . افزودن لوگو به کمپین های تبلیغاتی شما را قادر می سازد تا با مشتریان فعلی و آینده خود به روشی خلاقانه و محرک بصری ارتباط برقرار کنید . وقتی مردم بتوانند به راحتی تصویر را به خاطر بسپارند ، یک مزیت رقابتی خواهید داشت .

2. مشتریان جدید جذب کنید:

وقتی رقابت زیاد باشد ، هر مزیتی مهم است . بهتر است با لوگویی که چشم مشتری را به خود جلب می کند و تأثیری پاک نشدنی در ذهن او ایجاد می کند ، پیش قدم باشید .

مشتریان شما هر روز چندین لوگو را می بینند و به آن ها اعتماد می کنند تا با دیدن ، یک لوگوی خوب را شناسایی کنند . هنگامی که شما یک لوگوی عالی برای برند خود دارید ، باعث می شود شما را در میان سایرین رقابت انتخاب کنند . تلاش کنید تا متمایز شوید و به مخاطبان هدف خود نشان دهید که چقدر متفاوت یا بهتر از سایرین در بازار هستید.

3. شخصیت شرکت را می سازد:

افراد زیادی نام کامل و توضیحات یک شرکت را همیشه به خاطر نمی آورند . اینجاست که یک لوگو می تواند بسیار مفید باشد . لوگو به کسب و کار شما هویت می بخشد و آن را فوراً قابل تشخیص می کند . تأثیر عمیق‌ تری نسبت به محتوا در ذهن بینندگان دارد و به ‌راحتی به یاد می ‌آید . یک برند با یک لوگو تقویت می شود و وجهه شرکت را به شدت افزایش می دهد .

4. برندسازی را بهبود می بخشد:

هر برندی می خواهد آن را در صنعت خود بزرگ کند و داشتن یک لوگوی قابل تشخیص بخش مهمی از شناخته شدن است.

هرچه لوگوی شرکت بیشتر نمایش داده شود ، هویت و اعتماد بیشتری از مردم به دست خواهید آورد که به نوبه خود باعث افزایش فروش ، درآمد و سود شما می شود . بدون لوگوی مناسب ، ممکن است مشتریان کمی نسبت به شما محتاط باشند و این بر فروش شما تأثیر بگذارد .

5. با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید:

استفاده از لوگو در تبلیغات به مشتریان شما این امکان را می دهد تا در سطح عمیق تری با شما ارتباط برقرار کنند . این به شما امکان می دهد با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید و پاسخ مثبتی را از آن ها بگیرید .

6. برنامه ریزی استراتژی تبلیغات را آسان می کند:

برنامه ریزی تبلیغاتی که دارای لوگو هستند آسان تر است . هنگام ایجاد محتوای بازاریابی برای کسب و کار خود ، باید به خاطر داشته باشید که همه وقت لازم برای خواندن همه چیز را ندارند . اینجاست که طراحی لوگو می تواند مفید واقع شود .

درج لوگوی نام تجاری خود بر روی تبلیغ خود با حداقل متن و تصاویر این فرصت را به مشتریان شما می دهد تا نگاهی سریع به تبلیغ شما داشته باشند و ادامه دهند . طراحی لوگوی قدرتمند تأثیری ماندگار در ذهن بینندگان شما خواهد گذاشت و به آن ها کمک می کند تا بعداً برند شما را به خاطر بیاورند .

7.سازگاری:

ما در زمانی هستیم که کسب و کارها در چندین پلتفرم حضور دارند . وب سایت ها ، پوسترها ، وبلاگ ها ، اینستاگرام ،  توییتر و … برند شما در همه جا حضور خواهد داشت . نوعی ثبات در اینجا ضروری است و اطمینان حاصل شود که برند شما در هر کجا که ظاهر می شود به درستی نشان داده می شود . یک لوگو به حفظ ثبات مورد نیاز شما کمک می کند و به شما کمک می کند ظاهری حرفه ای داشته باشید .

ما در شرکت رسانه هنر برتر در حوزه ای که فعالیت داشته باشید طراحی لوگو را به بهترین شکل برای شما انجام می دهیم. در رسانه هنر برتر خدمات طراحی لوگو شرکتی ، طراحی لوگو شخصی ، طراحی لوگو معماری ، طراحی لوگو ورزشی ، طرحی لوگو پوشاک ، فرش ، طلافروشی و … به صورت کاملا حرفه ای و بروز انجام می شود.

5/5 - (1 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
اصول طراحی کاراکتر با اشکال هندسی
نوشتهٔ بعدی
چرا لوگو در حساب اینستاگرام اینقدر مهم است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.