طراحی لوگو صنعتی

طراحی لوگو صنعتی منحصر به فرد خود را تجربه کنید! با تیم هنر برتر از طراحان حرفه‌ای، لوگویی استثنایی و با شخصیت برای صنعت شما ایجاد کنید. هویت برند شما با طرح‌های خلاقانه و منحصر به فرد ما، به نمایش در خواهد آمد. با بهره‌گیری از عناصر صنعتی، قدرت و اعتماد به نفس شرکت خود را به دیگران منتقل کنید. با ما همراه شوید و با طراحی لوگو صنعتی بی‌نظیر، به شناخته شدن و رشد در بازار صنعتی دست یابید.

دسته بندی لوگوها

طراحی لوگو صنعتی کومسا
طراحی لوگو صنعتی اورلیا
طراحی لوگو صنعتی آرکو
طراحی لوگو صنعتی صنایع مبتکران
طراحی لوگو صنعتی روچی
طراحی لوگو صنعتی Rocci
طراحی لوگو صنعتی ترووا
طراحی لوگو شرکتی آجر کسری
طراحی لوگو صنعتی آکو قیر زاگرس
طراحی لوگو پترو افق کیان
طراحی لوگو آسانسور آلتون
طراحی لوگو صنعتی سوپر لجستیک کویر
طراحی لوگو صنعتی فولاد کوشان سبز
طراحی لوگو برای ایمن حافظ ونوس
صفر تا صد طراحی لوگو در 7 مرحله  فرآیند خلاقانه 
طراحی لوگو صنعتی چالاک فنر
لوگوی تبلیغاتی
طراحی لوگو و فروش
طراحی لوگو صنعتی تکنو فرد
مهمترین تاثیر طراحی لوگو بر صادرات محصولات
طراحی لوگو صنعتی بامفورد پاور
طراحی لوگو صنعتی
طراحی لوگو صنعیی مانلی
طراحی لوگو
طراحی لوگو لوگو موشن
طراحی لوگو
طراحی لوگو
طراحی لوگو
طراحی لوگو
طراحی لوگو در ترکیه
طراحی لوگو در ترکیه
طراحی لوگو صنعتی به اسپینر
طراحی لوگو صنعتی الکترو وبر
طراحی لوگو صنعتی ویمکس
طراحی لوگو
ساخت لوگو صنعتی
طراحی لوگو damos
طراحی لوگو صنعتی توسن فولاد ولیعصر
ساخت لوگو صنعتی پاساگارد
طراحی لوگو صنعتی ساینا پلاست
طراحی لوگو صنعتی بنافن سوله سپاهان
طراحی لوگو صنعتی ساینا پلاست
طراحی لوگو
طراحی لوگو صنعتی فن آوران شیمی سپاهان
طراحی لوگو صنعتی کتنو صنعت نوین
طراحی لوگو صنعتی آذران رنگدانه
طراحی لوگو صنعتی آرسین
طراحی لوگو صنعتی پارتاکو
طراحی لوگو صنعتی ایستا فولاد نوین سپنتا
طراحی لوگو صنعتی تسلا کار اسپادانا
طراحی لوگو صنعتی رویش دانه اصفهان
طراحی لوگو صنعتی پایا پنیک
طراحی لوگو صنعتی آهن پلاس

لوگو صنعتی، آرم تجاری کارخانجات و شرکت‌های صنعتی است که برای درج روی محصولات قابل استفاده میباشد . لوگو صنعتی همانطور که از نامش پیداست برای مشاغلی است که در حوزه صنعت فعالیت دارند. آرم یا لوگو صنعتی به لوگویی اطلاق می شود که به طور خاص برای مشاغل فعال در بخش صنعتی یا صنایع مرتبط مانند تولید، ساخت و ساز، مهندسی، لجستیک یا ماشین آلات سنگین طراحی شده است. هدف از لوگوی صنعتی نمایش بصری برند و پیشنهادات آن و همچنین انتقال ارزش ها، تخصص و حرفه ای بودن شرکت است.

طراحی لوگو صنعتی اگر به درستی انجام شود، اعتبار برند شما را به افزایش خواهد داد. لوگو صنعتی ، توانایی برقراری ارتباط را در نظر مخاطبان بوجود می‌آورد. توجه به جزئیاتی مانند رنگ و فونت همراه با رعایت اصل سادگی، باعث می‌شود تا مشتریان به راحتی برند شما را به خاطر بسپارند. برای مثال، انتخاب رنگ مناسب می‌تواند احساسات مشتریان برانگیخته کند و مفهومی که میخواهید را در ذهن آن‌ها ایجاد کند.

لوگوهای صنعتی باید با توجه به خدمات ارائه شده توسط صنعت کسب و کار، طراحی و هویت برند را بازتاب کند. انتخاب ابزارآلات صنعتی به عنوان المانی در لوگو می‌تواند برای طراحی لوگو صنعتی جذاب و تاثیرگذار باشد. آرم یا لوگو صنعتی باید طراحی تمیز و جسورانه داشته و نشان دهنده قدرت و قابلیت اطمینان باشد . قسمت مرکزی لوگو یک نماد انتزاعی است که عناصر چرخ دنده و ماشین آلات را ترکیب می کند می تواند لوگو را جذاب تر کند. این نماد متقارن است و چرخ دنده های به هم پیوسته را نشان می دهد که نماد ماهیت مشارکتی و کارآمد فرآیندهای صنعتی است.

لوگو صنعتی تایپوگرافی ساده و پررنگ و مکمل نماد داشهته باشد . از فونت مناسب استفاده شود تا وضوح و خوانایی مناسب را ارائه دهد . نام شرکت یا برند به صورت برجسته در زیر نماد نمایش داده شود و استفاده از حروف بزرگ برای افزایش دید و تاثیرگذاری بی تاثیر نیست.

به طور کلی، لوگو صنعتی حس قدرت، اطمینان و نوآوری را در بر می گیرد و به طور موثر هویت برند یک شرکت صنعتی را به شیوه ای جذاب و به یاد ماندنی به نمایش می گذارد. طراحی یک لوگوی صنعتی موثر مستلزم شناخت کامل برند، مخاطبان هدف و صنعتی است که در آن فعالیت می‌کنید. با یک طراح لوگو حرفه‌ای که در برندسازی صنعتی تجربه دارد کار کنید تا اطمینان حاصل کنید که لوگو به طور موثر طراحی میشود.

نکات طراحی لوگو صنعتی

ساخت لوگو صنعتی باید به گونه‌ای باشد که به نمایندگی از موضوع و فعالیت شرکت یا صنعت مورد نظر، ارزش‌ها و نوآوری‌های آن باشد و در عین حال ذهن مخاطب را به خود جلب کند. بنابراین، برای طراحی یک لوگوی صنعتی ایده‌آل، به برخی اصول و قواعد طراحی لوگوی صنعتی باید توجه کرد:

1- سادگی: لوگو باید ساده و قابل خواندن باشد، بدون جزئیات پیچیده و سردرگم‌کننده. یک لوگو ساده، بهتر و طولانی‌مدت قابل به خاطر سپردن است.

2- انطباق با صنعت: لوگو باید به موضوع شرکت و صنعت مورد نظر وابسته باشد و به نمایش بگذارد که شما در کدام زمینه فعالیت می‌کنید.

3- انتخاب رنگ‌ها: برای لوگوی صنعتی، رنگ‌هایی که با موضوع صنعت مرتبط هستند، باید در نظر گرفته شود. بهتر است رنگ‌ها را به گونه‌ای انتخاب کنید که قابلیت استفاده در انواع رسانه‌ها را داشته باشند. انتخاب رنگ‌ها و فونت‌هایی که با موضوع صنعت شما همخوانی دارند بسیار مهم است.

4- فونت: فونت لوگو نیز باید به گونه‌ای باشد که با شناخت مخاطبین همخوانی داشته باشد و به نمایش بگذارد که شما یک شرکت حرفه‌ای هستید.

5- ابعاد و نسبت: لوگو باید در ابعاد و نسبت‌هایی باشد که در انواع رسانه‌ها قابل استفاده باشد و به نمایش بگذارد که شما با گستره وسیعی از رسانه‌ها مواجه هستید.

6- بازنمایی معنایی: لوگو باید مفهوم و معنایی که شرکت یا صنعت شما را نشان می‌دهد را به وضوح بازتاب دهد.

7- یکتایی و تمایز: تلاش کنید تا لوگوی شما از نظر ظاهری یکتا و متمایز باشد تا به راحتی از بین رقبا تشخیص داده شود.

8- سازگاری با استفاده‌های مختلف: لوگو باید قابل استفاده در چندین قالب و محیط مختلف باشد مانند کارت ویزیت، سایت وب، یا موارد تبلیغاتی.

9- تعیین مخاطبان : در نظر داشته باشید که لوگو باید به چه مخاطبانی ارسال پیام دارد و چگونه به آنها نگاه کند.

استراتژی طراحی لوگو صنعتی باید با دقت و با توجه به خصوصیات و نیازهای صنعت مورد نظر انجام شود تا به عنوان یک عنصر کلیدی در شناخته شدن و بازاریابی صحیح عمل کند.

در نهایت، لوگو صنعتی باید به گونه‌ای باشد که مخاطب را به خود جلب کند و در کنار این موارد، باید به توجه به نیازهای ویژه صنعت و شرکت مورد نظر هم باشیم و با توجه به مشخصات آن‌ها، لوگویی طراحی کنیم که به بهترین شکل ممکن نماینده آن‌ها باشد. همچنین، با توجه به رقابت بین شرکت‌ها، لوگویی منحصر به فرد و قابل تمیز از سایرین باشد که باعث ایجاد هویت برندی قوی و تمایز در بین رقبای بازار شود.

 

نمایش مجموعه کامل طراحی لوگو آژانس تبلیغاتی رسانه هنر برتر

قیمت طراحی لوگو صنعتی

قیمت طراحی لوگو صنعتی می‌تواند بسته به سطح تخصص و تجربه طراحان، پیچیدگی پروژه و نیازهای مشتریان متفاوت باشد. برای یک لوگوی ساده و ابتدایی، هزینه‌ها معمولاً از یک میلیون تومان شروع میشود، اما برای یک لوگوی پیچیده و با کیفیت بالا، قیمت‌ها می‌توانند به چند میلیون تومان هم برسند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت ها با شماره 09124184600 تماس حاصل نمایید.

همچنین، بسته به شرکت یا طراحی که انتخاب می‌کنید، ممکن است هزینه‌ها متفاوت باشد. برخی شرکت‌های طراحی لوگو هزینه‌های ثابت را برای هر پروژه در نظر می‌گیرند، در حالی که برخی دیگر از مدل قیمت‌گذاری متغیر استفاده می‌کنند که بر اساس تعداد ساعات کاری مورد نیاز برای طراحی، هزینه را محاسبه می‌کنند.

بنابراین، قبل از انتخاب شرکت یا طراحی برای طراحی لوگو صنعتی، بهتر است با آنها درباره هزینه‌ها و مدل قیمت‌گذاری شان مشورت کنید تا بتوانید برای خود یک بودجه مناسب در نظر بگیرید و طراحی لوگویی با کیفیت و قابل قبول را به دست آورید.

آژانس تبلیغاتی رسانه هنر برتر با مجموعه ای طراحان حرفه ای با سابقه ای بیش از 15 سال در امر طراحی لوگو صنعتی میتواند بهترین لوگو صنعتی را برای شما طراحی کند.