چرا تبلیغات تلویزیونی از موثرترین تبلیغات محسوب می شود؟

چرا تبلیغات تلویزیونی از موثرترین تبلیغات محسوب می شود؟

تلویزیون یکی از پرمخاطب ترین وسایل ارتباط جمعی در دنیا است و در مقایسه با دیگر رسانه های تبلیغاتی، تلویزیون از قدرت خاصی برخوردار است. به دلیل پخش پیام در تمامی سطح کشور و فراگیر بودن مخاطبان تلویزیون، بسیاری از صاحبان کالاها و خدمات را برای تبلیغات و دستیابی به فروش بیشتر به خود جلب کرده است، به همین دلیل تبلیغات تلویزیونی از موثرترین تبلیغات محسوب می شود.
برای تبلیغ در تلویزیون این موضوع بسیار مهم است که پیام تبلیغاتی در تلویزیون حالت تداوم، ارتباط و پیش رونده داشته باشد تا بیننده بتواند به راحتی و با علاقه آن را دنبال کند. تیزر تبلیغاتی نامفهوم و پریدن از این صحنه به آن صحنه، ذهن بیننده را به هم می ریزد. بیننده دقت و حوصله ی این را ندارد که یک نمایش تبلیغاتی سه صحنه ای که حرکات و صحنه هایش به هم هیچ ارتباط منطقی ندارند را در پایان به هم ربط دهند.بیننده ای که توانایی و حوصله دنبال کردن افکار شما را در تبلیغاتتان نداشته باشد خیلی راحت با عوض کردن کانال یا خاموش کردن تلویزیون، خود را از شر تبلیغات شما خلاص می کند. به همین دلیل ساخت تیزر تبلیغاتی بسیار مهم است و برای ساخت تیزر تبلیغاتی در درجه اول باید یک ایده خوب داشته باشید تا برای بازار هدف شما ساخته شود و باید به عنوان خلاصه ای ساده از محتوای اصلی باشد
تیزر تبلیغاتی فقط به عنوان یک تبلیغ کننده در تبلیغات محصول مورد استفاده قرار می گیرد. هدف آن ایجاد توجه گسترده و ایجاد هیجان و انتظارات از طریق کنجکاوی مصرف کننده است هم چنین یک تیزر موفقیت، باید از طریق چندین یا همه وسایل رسانه ای به طور وسیع تبلیغ شوند.
ایجاد یک تیزر ممکن است یک گزینه عالی برای کشف باشد و اگر شما نگران مقدار زمان لازم برای ساختن آن هستید، با کمک شرکت های تبلیغاتی می توان بهترین و تاثیرگذارترین تبلیغات تلویزیونی را داشته باشید که کانون آگهی و تبلیغات رسانه هنر برتر می تواند شما را در این راه همراهی کند.

تعرفه جدید صدا و سیما به صورت زیر است و برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ی زیر تماس بگیرید:

تلفن پذيرش آگهی :  ۰۳۱-۳۶۶۳۳۶۱۰

تبلیغات تلویزیونی
تبلیغات تلویزیونی
Rate this post
, , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
تبلیغات هدفمند و موفق چگونه است؟
نوشتهٔ بعدی
آیا سئو وب سایت برای کسب و کار شما ضروری است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.