شروع یادگیری طراحی وب سایت قسمت اول

شروع یادگیری طراحی وب سایت

چند نکته آموزنده برای شروع یادگیری طراحی وب سایت را به شما یادآور می شویم که در این مقاله و مقاله های بعدی می توانید مطالعه کنید.

 

1- اولین مرحله راه اندازی یک وب سایت

بهترین راه برای شروع یادگیری طراحی وب شروع به انجام آن است.

توصیه می کنیم طراحی یک وب سایت شخصی برای خود شروع کنید. داشتن یک پروژه شخصی ، مانند وبلاگ ، مکانی را به شما می دهد که می توانید چیزهای جدید را امتحان کنید .

لازم نیست با یک وب سایت خیلی حرفه ای  شروع کنید. می توانید با وب سایت کوچک و مختصر شروع کنید .

می خواهید سریع شروع کنید؟ یک وب سایت سازنده مانند Wix می تواند به شما کمک کند با شروع یک طراحی وب سایت شیک و ساده ، سرآغاز برای طراحی اولین وب سایت شما باشد تا بتوانید مفاهیم اولیه و بلوک های ساخت و ساز و آنچه را که به یک وب سایت نیاز دارد را  یاد بگیرید.

 

2- هر چه بیشتر مطالعه کنید بهتر است

خواندن در مورد طراحی وب را شروع کنید. از آنجا که شما در این وبلاگ قرار دارید ، احتمالاً عادت کرده اید اتفاقات دنیای طراحی وب را دنبال کنید پس همیشه خود را در این زمینه به روز کنید .

درباره طراحی وب سایت و روندها و تکنیکها و بهترین روشها همه چیز را می توانید بخوانید. طراحانی را که تحسین می کنید در رسانه های اجتماعی دنبال کنید.

یک شبکه گسترده برای خواندن طراحی وب سایت خود نیز ایجاد کنید. در مورد اصول اولیه برای یادگیری برخی از کد ها ، خواندن در مورد تئوری طراحی و خواندن آموزش ها و مقالات فعلی بخوانید.

 

3-ارتباطات مؤثر برقرار کنید

اگر برای شروع یادگیری وب سایت فرد خیلی حرفه ای نیستید ، برای به دست آوردن مهارت های بیشتر باید با افراد زیادی در این زمینه رابطه داشته باشید . بخش بزرگی از وب سایت ارتباطات است.

طراحان وب سایت باید بطور مرتب با مشتری ها ارتباط برقرار کنند تا دریابند که برای حل مشکلات کدام قسمت از وب سایت نیاز به طراحی دارد. آنها باید آن راه حل ها را برقرار کرده و آنها را نیز پیاده سازی کنند.

 

4- از HTML شروع  کنید

HTML ، یا زبان نشانه گذاری هایپرتکست ، سنگ بنای یک وب سایت است. HTML اسکلتی است که به ایجاد ساختار یک وب سایت کمک می کند و به محض اینکه بتوانید این زبان را بخوانید ، وارد دنیای طراحی وب سایت خواهید شد و درک عمیق تری خواهید داشت.

وب سایت  W3Schoolsدارای یک آموزش عالی مبتنی بر HTML با صدها نمونه HTML است که می توانید با آن روی صفحه تمرین کنید تا ببینید چه اتفاقی می افتد و دقیقاً چگونه کار می کند. (حالت بصری تری از تمرین را به شما میدهد).

 

5- شما همچنین می توانید برای آموزش های ویدئویی وب سایت khanacademyرا ببینید

در حالی که HTML شروع خوبی است ، تقریباً هر زبان برنامه نویسی را می توانید از khanacademy یاد بگیرید . مجموعه ابزارهای رایگان به شما می آموزد که با استفاده از فعالیتهای تعاملی و تمرین ها ، ک دنویسی کنید.

 

6-یاد بگیرید که CSS را درک کنید

CSS یا کدهای استایل دهی، ارائه سندی را که به زبان HTML نوشته شده است ، با XML و SVG تعریف می کنید.

Rate this post
, , , ,
نوشتهٔ پیشین
چاپ کاتالوگ رنگی
نوشتهٔ بعدی
طراحی بسته بندی کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.