طراحی کاراکتر در اصفهان

طراحی کاراکتر در اصفهان

طراحی کاراکتر چیست؟

طراحی کاراکتر و طراحی شخصیت در اصفهان در رسانه هنر برتر فرایندی است که به آن  شخصیت سازی نیز گفته می شود ، شامل خلق یک شخصیت کارتونی یا انسانی است که ما را یاد یک برند خاص بیندازد.

باید در نظر داشته باشیم که هر شخصیتی – چه انسانی باشد چه نباشد – درنهایت داستانی است که برای جلب رضایت هنرمند و مخاطب در یک راستا  ساخته شده است. در حالی که توصیف اصلی این موجود خیالی ممکن است نیاز به تلاش ذهنی داشته باشد – همانطور که نیاز به تهیه لیستی از احساسات و واقعیت هایی دارد که بر شخصیت او تأثیر می گذارد – تصویر سازی بصری از شخصیت بسیار دشوار است و باید به طراحان حرفه ای سپرده شود.

طراحی کاراکتر و شخصیت باید به چه افرادی سپرده شود؟

بسیاری از افراد ترجیح می دهند به طراحان حرفه ای برای خلق شخصیت ها و طراحی کاراکتر  اعتماد کنند. همچنین جنبه های روانشناختی شخصیت را نمی توان به صورت گفتاری بیان کرد  یعنی اینکه فقط باید ترسیم شوند.

بسیاری از تصویرگری ها  نمی توانند داستانی را بیان کنند ، و این نقش نوشتن است. با این وجود ، بسیاری از رسانه های تصویری مثل طراحی کاراکتر وجود دارند که می توانند احساسات ، افکار و ساختار ذهنی پیچیده شخصیت را به صورت بصری بیان کنند و زندگی انسان را قالب یک شخصیت نمایش دهد. به عنوان مثال ، کمیک ، انیمه و مانگا وجود دارد که طراحی شخصیت سنگ بنای موفقیت داستان آن است.

 

تفاوت طراحی شخصیت برای فیلم های کارتونی و طراحی شخصیت برای بازی ها یا محصولات  چیست؟

طراحی کاراکتر و طراحی شخصیت چه در اصفهان چه در سراسر جهان  برای فیلم های کارتونی یا محصولات در نگاه اول نیاز به یک نگاه ساده و قابلیت تشخیص راحت دارد. طراحی کاراکتر برای بازی ها نیاز به درجه بالاتریاذ تفکر دارد ، زیرا می تواند در تبلیغات و هنر مفهوم Concept Art مورد استفاده قرار گیرد.

 

نکاتی از زبان متخصصان و طراحان شخصیت پرداز:
  • – مهم است که شخصیت و کاراکتر سازی را از طریق وسایلی که در آن ظاهر می شود بیان کنید و مخاطب هدف را در نظر بگیرید: اگر در صفحه های کوچک نمایش داده می شود ، طراحی را ساده کنید و در صورت بزرگ بودن محل نمایش ، جزییات آن را دقیق تر کنید ، و اگر مخاطب این شخصیت کودک است ، از رنگ بیشتری استفاده کنید. در هر صورت ، طراحی باید قوی و تازه باشد تا مخاطب را به خود جلب کند.
  • برای ساختن یک طرح موفقیت آمیز از دنیای اطراف ، از مجلات مد و شخصیتهای دیگر الهام میگیرند
  • برای ترسیم کاراکترهای ظالمانه و بد ، از خطوط منحنی استفاده  بیشتر استفاده می شود. همچنین ممکن است لازم باشد که صفات بدنی را برای مطابقت با صفات شخصی اغراق آمیز کنید: مثل بازوهای ضخیم برای کشیدن مرد قوی و لبهای حجیم برای خانمهای زیبا.
  • رنگ ها در کاراکتر سازی بسیار مهم هستند. از رنگ های تیره سیاه و بنفش (و گاهی سبز تیره) برای نقاشی شخصیت های شیطانی استفاده می شود. در حالی که برای شخصیت های ناز رنگ ها سبک ، سفید و صورتی هستند. در مورد قهرمانان ، آنها با آنها از رنگ های زرد ، قرمز و آبی استفاده می کنند.
  • از حیوانات نیز می توان به عنوان شخصیت پردازی  استفاده کرد عناصر جدید مثل موبایل نیز  برای افزدن به  شخصیت کمک می کنند و ایده ای از پیشینه شخصیت ارائه می دهند. لباس برای تعیین طبقه اجتماعی و سلیقه شخصی یک عنصر مهم  است. مثلا جنگجو به سپر احتیاج دارد و جادوگر به چوب یا توری احتیاج دارد.

طراحی دو بعدی چیست،

آموزش طراحی کاراکتر،

اموزش طراحی کاراکتر،

طراحی کارکتر،

طراحی کاراکتر انیمیشن دو بعدی،

کاراکتر ساده،

طراحی کاراکتر با اشکال هندسی،

کاراکتر دو بعدی،

طراحی کاراکتر سه بعدی،

تعریف طراحی دو بعدی

5/5 - (2 امتیاز)
,
نوشتهٔ پیشین
طراحی بسته بندی کالا
نوشتهٔ بعدی
انجام کاراکتر طراحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.