طراحی ست و اوراق اداری

طراحی ست و اوراق اداری

ست اداری چیست ؟

طراحی ست و یا اوراق اداری  به اصطلاح به مجموعه ‌ای از اوراق اداری شرکتی و سازمانی اطلاق می ‌شود که به طور معمول شامل سر برگ، برگه یادداشت، پاکت نامه، فاکتور، کارت ویزیت و … می باشد. بدیهی است که  مانند طراحی لوگوی تجاری یا آرم و نام تجاری، طراحی می شود.

استفاده صحیح و مناسب از لوگو و آرم و نام تجاری در دنیای معرفی کسب و کار های امروز، بسیار دارای اهمیت است. ست های ‌اداری یا اوراق اداری در یک سازمان به نوعی نشانه هویت، ماهیت و نوع فعالیت سازمان مورد نظر را نشان می دهد. کارشناسان و طراحان گرافیک رسانه هنر برتر با طراحی منحصر به فرد و مطابق سلیقه مخاطب جلب رضایت مشتری می نمایند.

انواع پکیج های این ست ها شامل طراحی سر برگ های 4A و 5A، کاغذ و برگه های یادداشت، پاکت های ملخی، پاکت نامه های 4A و 5A، کارت های ویزیت و … می باشند. پکیج های طراحی شامل نمونه اتودهای اولیه و بعد از آن ویرایش طرح مورد نظر مشتری هستند.

چاپ ست اداری

این موارد متنوع با توجه به نیاز مشتری به صورت جداگانه طراحی می گردند. هزینه چاپ و طراحی انواع ست های اداری با توجه به نوع جنس کاغذ سفارش، تعداد رنگ های به کار رفته، تیراژ چاپ، نوع فرم اختصاصی یا عمومی و … متغیر می باشد.

 ست اداری چه مزیتی دارد ؟

داشتن یک سری از طراحی ست اداری زیبا و شیک باعث می شود مشتریان در نگاه اول به نظم و دقت صاحب برند در تجارت پی ببرند. این موارد به طور نا محسوس موجب جلب اعتماد و رضایت مشتری می گردد. یک کارت ویزیت و سربرگ و پاکت نامه  زیبا، دارای لوگوی طراحی شده و رنگ سازمانی است. همراه با اطلاعات تماس و ایمیل مورد نیاز مشتری می باشد و به صورت تخصصی و حرفه ای، در هر یک از اقلام چاپی، با تناسب اندازه در ابعاد متنوع به درستی چیده شده است. طراحی اوراق  اداری یک کار تخصصی و تیمی است.

5/5 - (1 امتیاز)
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
یک طراح لوگو چکاری انجام میدهد؟
نوشتهٔ بعدی
سفارش موشن گرافیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.