مهم ترین نکات طراحی لوگو و اصول اولیه آن برای یک طراحی حرفه ای

نکات طراحی لوگو و اصول اولیه در طراحی 

نکات طراحی لوگو و دانستن ان ها و آموزش طراحی لوگو از اصول اولیه یک طراحی  لوگو  است که کار بسیار مهمی محسوب می شود. لوگو در حقیقت نماد تصویری از از یک شرکت است که محصولات ، برنامه ها و اهداف آن شرکت را به ما نشان می دهد. لوگو به عنوان یکی از بهترین راههای تبلیغات برای شرکت ها محسوب می شود و آنها می توانند با استفاده از لوگو در سریعترین زمان ممکن اهداف تبلیغاتی خودشان را به جامعه هدف مدنظرشان منتقل کند.

اما طراحی لوگو به هیچ وجه کار آسانی نیست و پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد. اگر علاقه دارید در زمینه طراحی لوگو فعالیت کنید ابتدا باید نکات اصول طراحی لوگو را یاد بگیرید و بر اساس آن فعالیت خودتان را آغاز نمایید. مثلاً در اولین گام برای طراحی لوگو شما باید طرح های اولیه مد نظر خودتان را به صورت دستی بر روی کاغذ نقاشی کنید.

در مرحله دوم از  طراحی لوگو باید خدمت شما عرض کنم که شما باید یک لوگوی متقارن نسبت به طرح اولیه برای خودتان طراحی کنید. همچنین از مهم ترین نکات طراحی لوگو می توانیم به این مورد اشاره کنیم که باید در طراحی آن از رنگ‌های بسیار تاثیرگذاری استفاده شود.

هرچه تاثیرگذاری رنگ لوگو بیشتر باشد مخاطب بیشتر جذب می‌شود و در ذهن مخاطب مدت زمان بیشتری حفظ می شود. در میان نکات طراحی لوگو باید به این نکته هم اشاره کنیم که برای طراحی لوگوی خودتان باید سبکی را انتخاب کنید که متناسب با فعالیت شرکت سفارش دهنده طرح باشد.

مثلاً شما نمی توانید از سبک طراحی لوگو برای شرکت های ورزشی برای شرکت های غذایی هم استفاده کنید. در نهایت شما با آماده سازی مرحله نهایی و طرح نهایی لوگوی خودتان می توانید آن را به سفارش دهنده تحویل دهید.

نکات طراحی لوگو و اصول اولیه آن

 

آیا با دانستن نکات طراحی لوگو، شما می توانید خودتان را طراح لوگو بنامید؟

متاسفانه یک اشتباه بسیار خطرناکی که در جامعه ما وجود دارد این است که افراد فکر می‌کنند با دانستن نکات مهم در یک زمینه کاری می توانند وارد آن کار شوند. مثلاً در همین زمینه طراحی لوگو بسیاری از افراد فرق میکند با دانستن نکات طراحی لوگو می‌توانند خودشان در این زمینه فعالیت کنند و برای شرکتشان طرح بزنند.

اما حقیقت این است که حتی با وجود دانستن نکات طراحی لوگو بازهم شما باید در این زمینه تخصص کافی به دست آورید و بدون داشتن مهارت کافی نمی‌توانید خودتان را طراح لوگو به نامید.

پیشنهاد ما این است که فعلاً برای طرح های مد نظر خودتان و شرکت تان از افرادی که در این زمینه هم مهارت کافی دارد و هم تجربه بسیار طولانی از این کار به دست آورده اند استفاده کنید و همزمان با آن شروع به آموزش نمایید تا در آینده بتوانید در این زمینه فعالیت کنید.

در مجموعه اینترنتی ما شما هم میتوانید بهترین دوره‌های آموزشی را شرکت کنید و هم از تجارب افرادی که در این زمینه سابقه طولانی دارند استفاده کنید.

افرادی که در مجموعه اینترنتی در زمینه طراحی لوگو در تهران ما فعالیت می کنند سال های سال می باشد که در زمینه طراحی لوگو کار کرده‌اند و تجربیات گرانبهایی را دارند که شما در هیچ جای دیگری نمی توانید آن ها را پیدا کنید.

پس عجله کنید و از امکانات موجود در مجموعه اینترنتی ما استفاده نمایید و این فرصت طلایی به وجود آمده را به راحتی از دست ندهید.

5/5 - (1 امتیاز)
, , , ,
نوشتهٔ پیشین
گرافیک موشن چیست؟
نوشتهٔ بعدی
یادگیری موشن گرافیک و بهترین شیوه آموزش کاربردی موشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.