لوگوی متحرک و ساخت لوگو موشن با نرم افزار های گرافیکی

لوگوی متحرک و ساخت لوگو موشن

 لوگوی متحرک  و لوگو موشن بعد از طراحی لوگو مبحثی گسترده در عصر امروز است یک لوگوی موشن  معرف تجارت شرکت شما است. شگفت آور است که، یک لوگو و برچسب که دارای انتقال و جلوه های حرکتی هستند جذابیت بیشتری را برای برند شما ایجاد می کنند.

یک لوگوی موشن می تواند به ابزاری برتر برای تبلیغات تبدیل شود. در گذشته برای افراد عادی طراحی لوگوی متحرک چندان آسان نبود اما زمان تغییر کرده است. با کمک نرم افزارهای ساخت  انیمیشن می توانید به راحتی یک لوگوی متحرک ایجاد کنید و از انیمیشن های متنوعی برای تبدیل آن به یک برند معروف استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با ساخت لوگو موشن  آشنا کنیم.

لوگوی متحرک و ساخت لوگو موشن با نرم افزار های گرافیکی
لوگوی متحرک و ساخت لوگو موشن با نرم افزار های گرافیکی

مراحل ساخت لوگوی متحرک

1- طرح لوگوی متحرک از پیش ساخته شده را انتخاب کنید :

صدها قالب حرفه ای لوگوی موشن  پیش ساخته را، مرور کنید و با فشار دادن دکمه استفاده (use)، مورد نزدیک به برند تجاری خود را انتخاب کنید. ویرایشگر لوگوی متحرک باز می شود و شما برای شخصی سازی آماده خواهید بود.

ساخت لوگو موشن آنلاین

2- کلمات، رنگ ها، شکل ها، قلم ها و موارد دیگر را تغییر دهید :

با افزودن نام و شعار شرکت خود، لوگوی متحرک انتخاب شده را سفارشی کنید. همچنین،  می توانید اندازه متن، فاصله حروف، موقعیت را تنظیم کنید و حتی قلم های خود را اضافه کنید.

3- جدول زمانی لوگو موشن را بررسی کنید :

پس از اتمام مراحل طراحی، به animate mode سوئیچ کنید. جدول زمانی را بررسی کنید و در صورت لزوم آن را اصلاح کنید. می توانید حرکت بین فریمها را تغییر دهید و حتی نوع شتاب را به روز کنید. بین دو فریم با ویژگی های مختلف، یک حرکت ویدئویی ایجاد می شود و به این ترتیب موفق به ساخت لوگوی متحرک شده اید. این همه آن چیزی است که شما برای راه اندازی ایده های خود نیاز دارید.

سفارش طراحی لوگو ساخت لوگو متحرک

4- ذخیره و رندر کنید تا لوگو موشن  خود را دانلود کنید :

پس از اتمام سفارشی سازی و متحرک سازی لوگوی خود، می توانید آن را ذخیره و رندر کنید. روند رندر ممکن است بسته به طول انیمیشن، رزولوشن، پیچیدگی و اتصال اینترنت شما چند ثانیه تا چند دقیقه طول بکشد. لوگوی متحرک خود را در قالب ویدئو یا GIF دانلود کنید تا به راحتی در وب سایت، وبلاگ، هدر ایمیل خود قرار دهید، یا می توانید آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

نرم افزارهای ساخت موشن گرافیک ، بسیار است، که می تواند منجر به سردرگمی شود. به همین دلیل در اینجا یکی از بهترین نرم افزارهای ساخت لوگوی متحرک معرفی کرده ایم.

1- Pix Teller :

یکی از نرم افزار ساخت لوگو موشن ست که، یک نرم افزار انیمیشن لوگو است که به برجسته شدن برند شما کمک می کند. دارای یک ویرایشگر لوگوی رایگان است که هر کسی می تواند از آن استفاده کند و برای تهیه لوگوهای متحرک منحصر به فرد نیازی به مهارت خاصی ندارید.

لوگوهای ساخته شده در  Pix Teller می توانند در شبکه های اجتماعی به عنوان GIF استفاده شوند و همچنین می توانند در وب سایت ها و وبلاگ ها تعبیه شوند. این نرم افزار دارای لوگوهای متحرک پیش ساخته است که می توانید آنها را دانلود کرده و برای نام تجاری خود شخصی سازی کنید.

سفارشی سازی، شامل قلم ها و رنگ ها هستند. می توانید حالت animate را تغییر دهید و فریم ها را عوض کنید تا ببینید کدام یک مناسب برند شما است. اگر هرگز از نرم افزار انیمیشن لوگو استفاده نکرده اید، نگران نباشید. وب سایت Pix Teller مرحله به مرحله، شما را از انتخاب یک قالب لوگو تا زمانی که یک لوگوی آماده برای بارگذاری داشته باشید، پیش می برد.

طراحی لوگو مکسوری طراحی لوگو متحرک
ویژگی های کلیدی این نرم افزار ساخت لوگو متحرک
  •         این نرم افزار بیش از 100000 شکل لوگو دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.
  •        تعداد زیادی قالب لوگو حرفه ای، که می توانید به دلخواه انتخاب و شخصی سازی کنید.
  •        شما می توانید انیمیشن های لوگو را فریم به فریم تنظیم کنید،که ویرایش آنها را آسان می کند.
  •        برای تولید انیمیشن های منحصر به فرد، هر حرکت ویدئویی را بین فریم ها اضافه کنید.
  •         ویژگی های منحصر به فرد متن به شما امکان می دهد، تا متن را برای لوگوها ایجاد کنید. همراه با فاصله حروف، حاشیه متن ، سایه و غیره.

تعداد زیادی از نرم افزارهای مربوط به ساخت لوگوی متحرک، وجود دارند که امکانات جدیدی را برای انیماتورها ایجاد می کنند. شما می توانید هرکدام را که متناسب با نیازهای شغلی شما باشد انتخاب کنید و نتایج مورد نظر خود را بگیرید.

رسانه هنر برتر طراحی لوگو در تهران و شهرها و کشور های دیگر به صورت آنلاین

نرم افزار ساخت لوگو موشن

5/5 - (2 امتیاز)
, , ,
نوشتهٔ پیشین
بازسازی لوگو
نوشتهٔ بعدی
لوگو موشن آنلاین و ساخت انیمیشن و تیزر تبلیغاتی

1 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.