طراحی بنر

طراحی بنر چیست؟

طراحی بنر یک جز اساسی در تجارت آنلاین است. هنگام بازاریابی محصولات و خدمات یک کسب و کار طراحی بنر یک عامل اساسی است که بر مخاطب تاثیر گذار است. بنرها از رایج ترین اشکال طراحی گرافیکی هستند که در حال حاضر برای بازاریابی خدمات استفاده می شوند.

برای ثبت برند تجاری کسب و کار خود با ما در ارتباط باشید

چگونه بنر برای فضای مجازی طراحی می کنیم؟

  1. اندازه بنر را مشخص کنید. در جایی که قصد استفاده از بنر خود را دارید تصمیم بگیرید و در همان ابتدا اندازه مناسب را انتخاب کنید.
  2. پس زمینه و اشکال بصری را اضافه کنید.
  3. دکمه ها و لینک ها استفاده کنید.
  4. از بنر های گرافیک انیمیشنی و گیف استفاده کنید.

آرایشگاه رویا طباطبایی

کدام نرم افزار برای طراحی بنر بهترین است؟

نرم افزارهای گرافیکی زیادی وجود دارد ولی بهترین و حرفه ای ترین نرم افزار که طراحان حرفه ای از آن استفاده می کنند نرم افزار فتوشاپ است. این نرم افزار امکانات زیادی به طراح بنر میدهد.

افزودن تصاویر گرافیکی به صورت بنر در وبلاگ ها و مطالبی که برای تبلیغات محصولات استفاده می شود ، یکی از راه های تجارت است و تأثیرات بهتری در مشتریان خود و به یاد ماندنی تر بودن محصولات و خدمات است.

جدا از موارد ذکر شده، از طراحی بنر می توان به همین ترتیب برای اهداف زیر استفاده کرد:

  • بنرها برای وبلاگها ایجاد می شود تا خلاصه ای از مطالب مقاله را ارائه دهند.
  • بنرها می توانند برای اعلام رویدادهای آینده برگزار شده توسط شرکت ها استفاده شوند.
  • یا اتفاقات مربوط به خدمات ارائه شده توسط نام تجاری صاحبان مشاغل که از طریق ارسال بنر در سایت های میزبان تبلیغات می توانید محصولات خود را به بازار عرضه کرده و چشم اندازهای زیادی را به خود جلب کنید.
  • علاوه بر این که جنبه بصری بازاریابی را برجسته می کنید، استفاده از آگهی ها ابزاری مقرون به صرفه و صرفه جویی در وقت را برای شما فراهم می کنند.

توجه به نکاتی درباره طراحی بنر:

  • مخاطبان هدف را بشناسید
  • ایجاد و طراحی بنرها فقط نشان دهنده شخصیت متمایز یک برند نیست.
  • به همین ترتیب باید به کیفیتهای منحصر به فرد و مشخص مشتریان هدف کسب و کار پاسخ دهد.
  • از زمینه طراحی گرفته تا ترکیب رنگ مورد استفاده، باید به دقت ساختار یافته باشد تا اطمینان حاصل شود افراد مناسب درگیر هستند و همچنین علاقه مخاطبان نیز پایدار است.
  • از طرف دیگر ، اگر مخاطب هدف به یک گروه سنی کمتر تعلق داشته باشد ، سایه ها و طرح هایی که تجسم جوانی ، احساسات شاد ، امید ، نوآوری و چشم انداز ذوق انگیز باشد بهترین گزینه هستند.
  • از طراحی لوگو و نماد خود در طرح بنر استفاده کنید که بنر را انحصاری کنید.

منبع: https://newmediaservices.com.au/

اهمیت طراحی بنر در سایت

به همین دلیل، دریافت یک بنر با طراحی خوب بسیار مهم است زیرا می تواند فوراً علاقه بازدیدکنندگان شما را جلب کند و آنها را تشویق کند تا مدت بیشتری در وب سایت بمانند. همیشه توصیه می شود یک بنر منحصر به فرد، مناسب و جذاب برای بینندگان تهیه کنید زیرا بنر با طراحی ضعیف نشان دهنده غیرحرفه ای بودن است.

 

برچسب ها:

author/admin  category/advertisment طراحی لوگو در مشهد شبکه اصفهان ساینا ساینا گرافیک ساینا دیزاین برچسب رسانه هنر برتر تبلیغ محیطی تبلیغ در شبکه اصفهان تبلیغات در اصفهان تبلیغ در صدا سیمای اصفهان تبلیغ در تلویزیون اصفهان تبلیغ در برنامه شبکه اصفهان برنامه زنده رود tag/design wordpress2 قیمت موشن گرافیک گروه طراحی لوگو مجله ساینا دسته بندی طراحی کاتالوگ sayna saynadesign برچسب آموزش طراحی لوگو آژانس تبلیغاتی اصفهان  آگهی نامه اصفهان آگهی نامه اجاره بیلبورد تبلیغاتی اصفهان اجاره بیلبردهای اصفهان اجاره بیلبورد تبلیغاتی در اصفهان اجاره بیلبورد تبلیغاتی در جاده ورودی اصفهان اجاره بیلبورد تبلیغاتی اجاره بیلبورد در اصفهان

 

 

5/5 - (2 امتیاز)
, , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
اهمیت طراحی سربرگ
نوشتهٔ بعدی
طراحی پاکت نامه، نمونه کار طراحی پاکت نامه و ست اداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.