کاربرد لوگو موشن

کاربرد لوگو موشن چیست و در کجا  از لوگو موشن خود  استفاده کنید

کاربرد لوگو موشن در کجاست در پاسخ به این سوال که باید بگوییم محتوای ویدئویی تمام فضای دیجیتال را هدف قرار داده و در موارد مختلف با اهداف مختلف قابل استفاده است که چند مورد از آن ها را برای شما نام میبریم :

طراحی لوگو لوگو موشن

1-شبکه های اجتماعی

این روزها،یکی از بسترهای اصلی برای تبلیغ محصول هستند. مردم وقت زیادی را برای گشت و گذار در اینترنت و برقراری ارتباط در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر و Pinterest صرف می کنند.

محتوای ویدئویی ابزاری موثر در بازاریابی است که به راحتی به اشتراک گذاشته می شود و می تواند به سرعت در میان سایر مطالب یافت شود. علاوه بر این ، لوگوهای  متحرک می توانند به GIF تبدیل شوند و در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند.

ساخت لوگو موشن آنلاین

2-وب سایت شرکت

اطمینان از اینکه یک وب سایت به طور موثر کار می کند بسیار حیاتی است. یک لوگو موشن می تواند تصویر سایت را بهبود بخشد و همچنین SEO آن (Search Engine Optimization) را تقویت کند. بازدیدکنندگان لوگو متحرک  را مشاهده می کنند و با این کار زمان بیشتری را در یک صفحه می گذرانند. این شاخص تأثیر زیادی در رتبه بندی وب سایت در نتایج جستجو دارد.

3-ارائه ها و کنفرانس ها

چهره های عمومی غالباً مجبورند سخنرانی های مختلفی داشته باشند اعم از نمایش محصول یا نشست کاری. با قرار دادن یک آرم متحرک در اسلایدها ، می توانید عنصر اصالت و خلاقیت را به ارائه اضافه کنید.

4-فیلم های تبلیغاتی

در مقالات قبلی خود ، ما شرح داده ایم در تجارت و گفت که بسیاری از شرکت ها از این ابزار بازاریابی سود می برند. بنابراین ، چرا یک ویدیوی تبلیغاتی را با یک آرم اصلی متحرک صیقل نمی دهیم؟ این ترکیب می تواند برخی از کارهای تجاری و بازاریابی را به انجام برساند.

 

برای اینکه لوگو موشن بیشتر موثر واقع شود چه کنیم ؟

1-در برداشت اول دلپذیر باشد

برداشت اول تأثیر زیادی در چگونگی دیدن یک محصول از نظر مردم دارد. فقط چند ثانیه طول می کشد تا ما تصمیم بگیریم که آیا چیزی را دوست داریم یا نه. از آنجا که یک آرم اولین نماینده یک برند است ، بنابراین باید اولین تأثیر خوب را روی مشتریان بالقوه خود بگذارد. یک لوگو موشن  روش خوبی برای جذب  مردم و یادآوری بیشتر نام تجاری شما در ذهن اوست اولین برداشت مثبت به جذب علاقه کاربران کمک می کند.

 

2-برانگیختن احساسات

مردم ایده های تازه و غیرمعمول را دوست دارند و یک آرم متحرک روش خوبی برای برانگیختن احساسات  آنها است. یک انیمیشن موثر با آرم می تواند محرک هیجان ، شادی و … باشد. اگر یک لوگو بتواند برخی احساسات مثبت را برای مخاطب مورد نظر به ارمغان بیاورد ، شانس زیادی وجود دارد که آنها یک برند را به خاطر بسپارند و برای خرید سراغ ان بروند .

 

3-گنجاندن داستان برند در  بطن لوگو موشن و لوگو

یک لوگو موشن  می تواند به بخشی از روند داستان برند  تبدیل شود. یک انیمیشن می تواند توضیحات دقیق تری از ماهیت یک تجارت نسبت به یک لوگو ثابت ارائه دهد.

به عنوان یک فیلم کوتاه کار می کند که داستان منحصر به فرد یک محصول یا یک شرکت را روایت می کند. محتوای ویدئویی می تواند به راحتی با بینندگان ارتباط عاطفی برقرار کند.

علاوه بر این ، فیلم می تواند در سراسر وب به اشتراک گذاشته شود ، این بدان معنی است که افراد بیشتری می توانند یک لوگو را مشاهده کنند.

 

4-حرفه ای بودن شرکت

ممکن است مشتریان در زمینه بازاریابی متخصص نباشند ، اما آنها می دانند که چه روندی مد روز است. بسیاری از شرکت های معروف از جمله Google قبلاً نسخه های متحرک لوگو های خود را ساخته اند و با افتخار آن را با تمام جهان به اشتراک می گذارند.

به همین دلیل است که کاربرد لوگو موشن وقتی  نشان می دهد که تجارت شما با نوآوری ها همگام هستند ، مردم آنها را به عنوان یک حرفه ای واقعی می شناسند.

نرم افزار ساخت لوگو موشن

بازار کار طراحی لوگو |شغل طراحی لوگو | لوگو شغل | استخدام طراح لوگو | درآمد طراحی لوگو | لوگو بازار | بازار لوگو | کار طراحی لوگو

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
هدف نهایی یک بروشور منجر به عملی مانند فروش است
نوشتهٔ بعدی
جارو برقی و تی کش ECOVACS

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.