رنگ عامل مهم طراحی کاتالوگ

رنگ عامل مهم طراحی کاتالوگ

رنگ عامل مهم طراحی کاتالوگ : مطالعات نشان داده است که وقتی افراد انتخاب می کنند از کدام مشاغل پشتیبانی کنند ، رنگ عامل مهمی است.

طراحی کاتالوگ

چند رنگ برتر تبلیغاتی برای افزایش فروش

در بازاریابی چاپی ، رنگ مهم است. برخی از رنگ ها توجه مشتری را به خود جلب می کنند و باعث افزایش فروش می شود. در ادامه چند رنگ برتر تبلیغاتی ذکر شده است.

در طراحی کاتالوگ  انتخاب رنگ و فونت و سایر گزینه های طراحی می تواند یک فرآیند استرس زا برای کسب و کار شما باشد و برای بسیاری طاقت فرسا به نظر می رسد. مخصوصا اگر فردی حرفه ای در کنار خود نداشته باشند.

مطالعات نشان داده است که رنگ عامل مهمی در ایجاد اعتماد و کسب حمایت است. بنابراین هنگامی که شما در حال طراحی هویت بصری برای بازاریابی و تبلیغات چاپی خود هستید ، ضروری است که رنگ ها را درست انتخاب کنید.

برخی از رنگها توانایی ایجاد  احساسات خاص در انسان را دارند. برخی رنگ ها  می توانند احساسات خاصی را که مد نظر شماست به افراد منتقل کنند و برخی نیز برعکس عمل می کنند.

به همین دلیل این لیست از 14 رنگ برتر تبلیغاتی را گردآوری کرده ایم تا بتوانید بهترین رنگ را برای شرکت خود انتخاب کنید.

 

1-قرمز

قرمز رنگ بسیار خوبی برای بازاریابی و تبلیغات است زیرا نشان دهنده شور ، اشتیاق و قدرت است. قرمز یک رنگ قدرتمند است که اعتماد به نفس کارمندان و همزمان مشتریان شما را القا می کند.

معمولاً این حس منتقل می شود که شرکتهایی که از رنگ قرمز در بازاریابی خود استفاده می کنند ، قوی تر از رقبا هستند. قرمز به شدت با ناخودآگاه انسان ارتباط برقرار می کند. این خصوصیات برای شرکت شما

مخصوصا اگر امید به خرید های سنگین از سمت مشتریان را دارید، عالیست

برخی از رنگها می توانند احساسات خاصی را در افراد ایجاد کنند

2-آبی

آبی یکی از محبوب ترین رنگ هاست. در واقع ، در برخی از مطالعات ، مشخص شده است که رنگ مورد علاقه هم زنان و هم مردان است. چرا ؟

برخلاف رنگ قرمز ، رنگ آبی احساس آرامش را برقرار می کند. مصرف کنندگان با دیدن رنگ آبی مخصوصا در تبلیغات  احساس امنیت می کنند. این القای احساس راحتی و امنیت ، رنگ آبی را به گزینه ای مناسب برای موسسات مالی تبدیل می کند.

اگر اجناسی با قیمت بالاتر می فروشید ، استفاده از رنگ آبی در بازاریابی چاپی می تواند گزینه خوبی برای شرکت شما باشد ، زیرا این رنگ باعث کاهش تنش مشتریان در زمان خریدهای بزرگ می شود.

طراحی کاتالوگ

3-سبز

هرکسیب و کاری که با محیط زیست مرتبط باشد باید در بازاریابی چاپی خود از رنگ سبز استفاده کند. این رنگ به طور خودکار ارتباطی بین زمین و حفاظت از محیط زیست برقرار می کند.

با این حال ، برای مثال فقط گلخانه ها نیستند که می توانند از رنگ سبز در بروشورهای خود بهره مند شوند. اگر برای مخاطبان خاص اطلاعاتی راجع به محیط زیست تولید می کنید ، می توانید از رنگ سبز استفاده کنید. این رنگ می تواند یک حس ناخودآگاه وحدت بین شرکت شما و مخاطبان ایجاد کند.

 

4-بنفش

اگر به دنبال برقراری احساس قدرت هستید ، اما در عین حال نمی خواهید احساس اضطراب ناخوشایند رنگ قرمز را ایجاد کنید ، میتوانید رنگ بنفش را در نظر بگیرید.

رنگ بنفش نسبت به قرمز احساسی شاهانه دارد ، با نور و قدرت ارتباط برقرار می کند ، بنابراین رنگی عالی برای شرکت هایی است که می خواهند برجسته به نظر آیند. مطمئناً ، مانند هر رنگی ، سایه ای که انتخاب می کنید در احساسی که با بروشورهای خود منتقل می کنید بسیار تأثیر خواهد گذاشت. بنفش از نظر احساسات مرتبط با سایه یکی از رنگ های قابل انعطاف است ، بنابراین عاقلانه انتخاب کنید.

چاپ کاتالوگ ارزان

Rate this post
نوشتهٔ پیشین
انیمیشن ابزار تبلیغاتی موثر
نوشتهٔ بعدی
عوامل موثر موشن گرافیک موفق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.