انتخاب رنگ در تبلیغات گرافیکی مثل کاتالوگ و بروشور

انتخاب رنگ  در تبلیغات گرافیکی

اگر به دنبال انتخاب رنگ در تبلیغات گرافیکی هستید برای طراحی کاتالوگ ، بنر یا … هستید متن زیر را برای معرفی بخوانید:

سیاه

هرچند رنگ مشکی انتخاب هوشمندانه ای برای بازاریابی چاپ نیست. زیراکه اغلب با مواردی مانند مرگ و ناامیدی همراه است. با این حال ، تاثیر این رنگ فراتر از این موارد است.

در بازاریابی ، رنگ سیاه  رنگی جدی است. مثلا اگر از رنگ سفید یا رنگ روشن دیگری برای نوشتار خود استفاده کنید ، بلافاصله کنتراست شدیدی ایجاد می کند و باعث می شود پیام شما واقعاً به چشم بیاید.

اثربخشی استفاده از رنگ سیاه در آگهی های تبلیغاتی شما به نوع شغل شما بستگی دارد. اگر در بازار اشیا لوکس هستید ، رنگ مشکی می تواند گزینه مناسبی باشد.

در هر کمپین بازاریابی چاپی موفق ، رنگ مهم است. برخی از رنگ ها توجه مشتری را به خود جلب می کنند که باعث افزایش فروش می شود

انتخاب رنگ تبلیغات گرافیکی

نارنجی

یکی دیگر از گزینه های روان کننده برای استفاده در کنار رنگ قرمز ، نارنجی رنگ خوبی برای شرکت هایی است که می خواهند جسارت خود را القا کنند.

رنگ نارنجی از این جهت که  استفاده از آن در مواد بازاریابی بسیار نادر است به شرکت شما کمک خواهد کرد بسیار به چشم بیاید  و جدا از این در بسیاری از زمینه ها واقعاً خوب ظاهر می شود. اگر رنگ های ثانویه شما مانند سیاه یا سفید ساده تر هستند ، نارنجی یک روش عالی برای بیان پیام شما است به دور از اینکه خیلی تهاجمی به نظر برسد.

سفید

مانند سیاه ، سفید برای کسانی که به دنبال طراحی با کنتراست بالا برای بازاریابی چاپ خود هستند ، رنگ عالی است. اما تاثیر سفید چیزی بیش از ایجاد تضاد است ، همچنین احساسات زیادی را به وجود می آورد که می تواند در بازاریابی کسب و کار شما مفید باشد.

رنگ سفید مردم را به فکر تمیزی و شروع تازه می اندازد. این رنگ نماینده امید است و منشأ بسیاری از احساسات مثبت برای مردم است.

سایه نیز در اینجا بسیار مهم است. اگر خیلی بی روح و روشن باشد ، بیش از حد برق میزند. اگر در کنار سایه ای گرمتر روی سفید کار کنید ، احساس راحتی بسیار بیشتری به مخاطب خواهید داد.

 

صورتی

صورتی تاثیری مشابه قرمز دارد ، اما. اگر به طور صحیح به کار گرفته شود ، یک نوع جنبه فانتزی در آن وجود دارد که بسته به نوع مخاطب شما ، می تواند برای بازاریابی شما مفید باشد.

 

سبز کله غازی

در سال گذشته رنگی پرطرفدار بود . سبز دودی باعث ایجاد احساسات  مثبت بهاری می شود. این رنگ می تواند به مشتریان شما کمک کند تا احساس کنند که محصولات شما به آنها کمک می کند تا سرزنده و جوان شوند.

همچنین این رنگ کلاسیک است و به مردم حس نوستالژی گذشته را می دهد. کله غازی همچنین بسیاری از اثرات مثبت رنگ آبی را به همراه دارد. به همین دلیل برای آگهی های تبلیغاتی رنگ بسیار خوبی است.

به هر حال به اندازه کافی جالب توجه است که رنگ زرد در واقع به حافظه کمک می کند

زرد

زرد یک رنگ بسیار قوی است که می تواند احساسات مثبت زیادی ایجاد کند ، اما در صورت نمایش نادرست  احساسات منفی نیز ایجاد می کند.

به هر حال در تاثیرگذاری رنگ زرد همین بس که  به حافظه کمک می کند. بنابراین اگر هدف از آگهی های تبلیغاتی شما در درجه اول شناسایی برند شما است ، میتوانید از رنگ زرد استفاده کنید. این رنگ خیلی راحت تر از رنگهای دیگر در ذهن افراد نقش می بندد.

اگر زیاد از رنگ زرد استفاده کنید ، می تواند گمراه کننده باشد و باعث خستگی سریع چشم ها شود.

چاپ کاتالوگ ارزان

تبلیغات آتلیه ها، تبلیغات آرایشی و زیبایی، تبلیغات دسر و شیرینی، تبلیغات دیگر مشاغل، تبلیغات رستوران ها و کافی شاپ ها، تبلیغات شرکت های تشریفاتی، تبلیغات مراکز تفریحی، تبلیغات مبلمان و کالای خواب، تبلیغات مراکز تفریحی، تبلیغات مزون ها، تبلیغات معماری و دکوراسیون داخلی، تبلیغات پزشکان، تبلیغات گردشگری، طراحی وب سایت و سئو، عکاسی و فیلمبرداری از همایش ها، مجله تبلیغاتی، مزایای تبلیغات محیطی، طراحی کاتالوگ در تهران، دسته نمونه طراحی لوگو، سفارش آنلاین طراحی لوگو، آگهی نامه ساینا 26، نمونه کارها، طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی، مجله 29 ساینا، چاپ هولوگرام و برچسب اموال، مطالب سایت

5/5 - (1 امتیاز)
,
نوشتهٔ پیشین
عوامل موثر موشن گرافیک موفق
نوشتهٔ بعدی
اجزا موشن گرافیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.