درست کردن لوگو

درست کردن لوگو چیست؟

درست کردن لوگو : تبلیغات عنصر مهم برای شرکت ها محسوب می شود به همین دلیل شرکتها تلاش می‌کند زمانی که قصد دارند تبلیغات مهمی مثل لوگو را طراحی کنند با دقت و تمرکز کامل این کار را انجام دهند.

و هزینه لازم را هم برای آن در نظر بگیرند تا برای مدت طولانی بتوانند از آن لوگو استفاده کنند اما با توجه به اینکه طراحی موضوعی نیست که در طول گذر زمان تغییرات نداشته باشد و هرچه جلوتر برویم طراحی‌های جذاب و زیبا تری را نسبت به گذشته می‌بینیم، بازنگری در طراحی ها اهمیت پیدا می‌کند.

همین موضوع باعث می‌شود تا شرکت‌ها به فکر درست کردن لوگو بیفتند. ریدیزاین کردن لوگو در واقع همان طراحی مجدد لوگو است که باعث می شود طراح های جدید هم در آن اعمال شوند.

درست کردن لوگو
درست کردن لوگو

اهمیت درست کردن لوگو

درست کردن لوگو اهمیت بسیار زیادی دارد. مهمترین دلیل این کار هم همان نکته ای است که در ابتدا خدمتتان بیان کردیم یعنی اهمیت به روز بودن در دنیای امروزی بازارهای مالی و اقتصادی که شرکت ها باید به آن توجه داشته باشند و بدون بروز بودن تبلیغات خودشان قطعاً نمی‌توانند شانسی در این بازارها داشته باشند.

این موضوع در مورد لوگو اهمیت بیشتری هم پیدا می‌کند. شما می‌توانید سایر تبلیغات شرکت خودتان را در طول بازه های مختلف با طراحی های جدید منتشر کنید اما در مورد لوگو اینگونه نیست.

درست کردن لوگو
درست کردن لوگو

لوگو ساده ترین و سریع ترین شکل ممکن اهداف اقتصادی شما را به ذهن مخاطب منتقل می‌کند و توجه داشته باشید که در ذهن مخاطب و حافظه بلند مدت او لوگوی شما تثبیت می شود و تغییر آن در بازه های کوتاه مدت قطعاً به ضرر شما است.

با توجه به تمامی این دلایلی که خدمتتان گفتیم بهتر است برای طراحی مجدد لوگو حتماً به یک کارشناس طراحی‌لوگو مراجعه کنید چرا که طراحی جدید هم نباید تفاوت چندانی با طراحی قبلی داشته باشد بلکه باید آن را شکیل تر و زیباتر کند.

نمونه طراحی لوگو های رسانه هنر برتر

5/5 - (1 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
طراحی لوگو اسم و رنگ لوگو
نوشتهٔ بعدی
بهترین مانیتور برای ساخت لوگو موشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.