لوگو موشن ساز

لوگو موشن ساز چیست و چه زمانی از لوگو موشن می توانید استفاده کنید

از نرم افزار های قدرتمند لوگو موشن ساز می توان به افتر افکت و پریمیر اشاره کرد که در ساخت لوگو موشن های حرفه ای و قدرتمند کارساز است یکی از موارد بسیار جذاب در مورد انیمیشن سازی  لوگو این است که روشی است با  تلاش و هزینه کم  و تأثیرگذار برای تجار کوچک و کارآفرینان در میان تبلیغات پرهزینه بیشمار است.

همچنین برای تحقق بخشیدن برای داشتن یک لوگو موشن زیبا  تنها کاری که میکنید  نیاز به استخدام یک طراح حرفه ای دارید که به او سفارش دهید  – کتابخانه های بیشماری   پر از الگوهای لوگو موشن در  افتر افکت است که می تواند متناسب با هر پروژه ویدیویی سفارشی شود.

سفارش آنلاین طراحی لوگو
سفارش آنلاین طراحی لوگو

لوگو موشن ساز افترافکت  قدرت ساختن هر تیزر و ویدئویی با هر  کیفیتی  را که کار می کنید دارد. اگر می خواهید آگاهی از برند ایجاد کنید ، مخاطبان خود را تحت تأثیر قرار دهید و به شهرت رسانه های پیشرفته دست پیدا کنید ، باید از لوگو مشن برای کمک به برندتان  استفاده کنید .
به احتمال زیاد ، کسب و کار شما  حداقل یکی از این سه مورد را دارد: یک وب سایت ، حساب های رسانه های اجتماعی و / یا یک کانال برای نمایش ویدئوها مثل آپارات . انیمیشن های لوگو  به خوبی با همه این سیستم عامل ها مچ  می شوند ، بنابراین ما شما را از طریق روش های آسان برای شروع استفاده از لوگو موشن راهنمایی خواهیم کرد. ما همچنین الگوهای انیمیشن مورد علاقه لوتان  را از کتابخانه ویدیو و بازار فیلم های خود به اشتراک خواهیم گذاشت.

استفاده از انیمیشن های لوگو برای رسانه های اجتماعی

ویدئوها در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند Facebook و LinkedIn نرخ تبدیل بسیار بالاتری دارند ، بنابراین مشاغل به طور فزاینده ای ویدیو را به استراتژی بازاریابی خود اضافه می کنند . این شامل فیلم های ارسال شده در صفحات تجاری و فیلم های تبلیغاتی پولی است. در هر دو مورد ، لوگو موشن ساز می تواند کیفیت تبلیغات شما را افزایش دهد و تأثیر به یاد ماندنی بر مخاطبان بگذارد.

به خصوص در مورد تبلیغات ، شما زمان بسیار کمی برای ایجاد تأثیر دارید ، بنابراین هر ثانیه برای شما یک امتیاز حساب می شود. همچنین نمی خواهید مخاطبان خود را حدس بزنند چه شرکتی در پشت ویدیویی که اخیراً تماشا کرده اند وجود دارد. افزودن لوگوی خود بهمراه انیمیشن باعث برجسته شدن شرکت شما می شود و اطمینان حاصل می کند که مخاطب شما با دیدن آن چه چیزی  را به یاد می آورد.

 

استفاده از انیمیشن های لوگو برای وب سایت ها

در وب سایت ها قسمت های بیشماری وجود دارد که می توانید لوگوموشن زیبای خود را برای معرفی برندتان قرار دهید  ، و می توانید برخی از این عناصر را با لوگو موشن بهبود بخشید. برای مثال، سایت در یک سایت امروزه افراد به محتوای ویدئویی بیشتر جذب می شوند و برای آن ها قابل درک تر می باشد .

استفاده از Animation Logo برای کانال های ویدئویی مثل آپارات و یوتیوب

خواه یک کانال آپارات  شخصی داشته باشید یا یکی برای بیزنس  خود ، احتمالاً در تلاش هستید تا آگاهی از برندتان را ارتقا دهید. شما می خواهید مخاطبان سبک شما را تشخیص دهند ، ویدیوی بعدی شما را پیش بینی کنند و از هر ثانیه مشاهده  لذت ببرند. YouTube به طور فزاینده ای زمان تماشا را در اولویت قرار می دهد ، بنابراین استفاده از لوگو موشن سازهای حرفه ای برای مقدمه چینی و دادن اطلاعات  ، مخاطبان را درگیر محتوای شما می کند و هیجان زده می کند.

انیمیشن چیست ؟

شبیه سازی حرکت ایجاد شده توسط یک سری عکس ، انیمیشن است .

انیمیشن روشی برای عکاسی از نقاشی ها ، مدل ها یا حتی عروسک های متوالی برای ایجاد توهم حرکت در یک سکانس است . زیرا چشمان ما فقط می توانند یک تصویر را حفظ کنند .

در 10/1 ثانیه ، زمانی که چندین تصویر پشت سر هم ظاهر می شوند ، مغز آنها را در یک تصویر متحرک ترکیب می کند .

شما کاملاً باید ویدیو را در استراتژی بازاریابی خود بگنجانید . در ادامه دلایل اصلی را که مشاغل باید از انیمیشن استفاده کنند را برسی می کنیم.

انیمیشن
انیمیشن

به چه دلیل از انیمیشن استفاده کنیم ؟

  1. برند شما را به برندی ماندگار و به یاد ماندنی تبدیل می کند :

با استفاده از تبلیغات به شکل خلاقانه تر ، کسب و کارها و برند ها این مزیت را دارند که تأثیری به یاد ماندنی برای مشتریان فعلی و بالقوه جدید بگذارند . کسب و کارها می توانند بینش بیشتری در مورد اهداف ، ارزش ها و مقاصد خود ارائه دهند .

در نتیجه به مشتریان خود درک واضح تری از اینکه آن ها به عنوان یک تجارت هستند می دهند . و همچنین اینکه آن ها برای چه چیزی ایستاده اند و چگونه می توانند به مشتریان کمک کنند .

در واقع تبلیغات انیمیشنی به دلیل داستان سرایی ، استفاده از سبک‌ های مختلف و واکنش‌ های احساسی و نوستالژیکی که برانگیخته می ‌شوند ، و در عین حال که محصولات به طور نا محسوس تبلیغ می شوند ، مشهور هستند . این سبک از تبلیغات درک برند را تغییر داده است و مهم تر از همه این است که مردم آن را به یاد می آورند .

تبلیغات خلاق اغلب نکته خوبی برای شروع است .

  1.  درک آن آسان است :

وقتی با یک ایده یا محصول پیچیده سر و کار دارید ، تلاش برای توضیح صرفاً به صورت متنی می تواند بسیار چالش برانگیز باشد . بسته به نحوه نگارش نسخه و فنی بودن آن ،  مخاطب ممکن است با آن ارتباط برقرار کرده و درگیر شود . و هر چه که باشد ، تصاویر مسطح همیشه به خوبی یک ویدیوی متحرک ایده را زنده نمی کنند .

انیمیشن راهی عالی برای انتقال ایده یا پیام فنی و پیچیده در قالب یک داستان کوتاه است .

  1.  انیمیشن نرخ تبدیل را افزایش می دهد :

هنگامی که کاربران محتوای ویدیویی را در یک وب سایت می بینند ، 100٪ بیشتر احتمال دارد که زمان بیشتری را در آن وب سایت صرف کنند تا اینکه از آن سایت پرش کنند . علاوه بر این ، 64٪ از مردم پس از تماشای یک ویدیو ، احتمال بیشتری دارد که یک اقدام را انجام دهند ، چه این که فرم تماس را پر کنند یا یک خرید را نهایی کنند .

اگر از انیمیشن برای توضیح مزایای محصول یا خدمات خود برای کاربر استفاده می کنید ، احتمال اینکه آن ها کل ویدیو را ببینند بیشتر از خواندن آن محتوا در وب سایت شما هستند . در نتیجه این امر به پیام شما اجازه می دهد تا به شیوه ای جذاب منتقل شود ، در حالی که کاربر اطلاعات بیشتری درباره کسب و کار شما کسب می کند .

افزودن یک فراخوان برای اقدام در انتهای ویدیو راهی عالی برای تشویق آن ها به اقدامات بیشتر است .

  1.  سرگرم کننده دیدینی است :

همانطور که هدف فیلم ‌های انیمیشنی کودکان و کارتون‌ها جلب توجه از طریق سرگرمی و خلاقیت است ، استراتژی‌های بازاریابی نیز با استفاده از این تکنیک‌ها به دنبال جلب توجه هستند . انیمیشن اغلب برای سرگرمی استفاده می شود تا اینکه به عنوان یک ابزار بازاریابی در نظر گرفته شود ، بنابراین مصرف کنندگان بیشتر به انیمیشن ها توجه می کنند تا تبلیغات سنتی .

نه تنها انیمیشن راهی عالی برای گفتن داستان و ارتباط با مخاطبان شماست ، انیمیشن پر از امکانات بی پایان است ، نیازی به واقعی یا دقیق بودن ندارد ، می تواند سرگرم کننده ، تخیلی و خلاقانه باشد . این یک راه عالی برای نشان دادن شخصیت برند شما است .

  1. محتوا را می توان به راحتی بدون عکس برداری مجدد به روز کرد:

در این عصر دیجیتال ، سازگاری با تغییرات و نشان دادن مرتبط بودنتان بسیار مهم است ، به خصوص اگر در صنعتی هستید که همیشه در حال تغییر است . مهم است که پیام های بازاریابی خود را مرتبا به روز کنید.

ویدیوی متحرک راه حلی عالی برای تازه نگه داشتن محتوای شماست . اگر می ‌خواهید محتوای ویدیوی خود را طوری تطبیق دهید که برای مخاطبان متفاوتی جذاب باشد ، یا پیام‌ها یا تصاویر خود را تغییر دهید ، ویرایش انیمیشن بسیار آسان‌ تر و مقرون به صرفه ‌تر است تا فیلم برداری مجدد کل ویدیو .

به طور خلاصه ، انیمیشن می‌ تواند یک ابزار بازاریابی قدرتمند باشد . این یک راه عالی برای شروع ارتباط با مشتریانتان است که باعث می ‌شود آن ها شما را به خاطر بسپارند و مخاطبان جدیدی را جذب کنند .

5/5 - (1 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
8 مرحله برای روند طراحی لوگو
نوشتهٔ بعدی
نظارت بر چاپ کاتالوگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.