لوگو موشن خلاقانه

چگونه می توان لوگو موشن خلاقانه طراحی کرد و جهت گیری تعصبی را تشخیص داد و با ذهن روشن پروژه ای را آغاز کرد ؟

در طراحی لوگو موشن خلاقانه جهت گیری متعصبانه شناختی نقصی در استدلال ما است که ما را به سوء تفسیر اطلاعات جهان پیرامون و رسیدن به نتیجه نادرست سوق می دهد. اساساً ، مغز ما سعی می کند دنیای پیچیده را ساده کند ، و گاهی اوقات بیش از حد ساده می شود. انواع گوناگونی از جهت گیری های شناختی وجود دارد ، اما چند مورد وجود دارد که واقعاً بر خلاقیت ما تأثیر می گذارد … و بزرگترین آن جهیت گیری در طراحی است که زمانی اتفاق می افتد که ساعت ها قبل از شروع پروژه خود ، به تماشای لوگو موشن های دیگر بپردازید. در نهایت با یک ایده مبهم در مورد اینکه پروژه شما باید چگونه باشد ، صحبت می کنید و سپس همه کارهایی که انجام می دهید فقط برای تصور شکل گرفته در ذهن شماست که اغلب ، این امر منجر به یک تقلید ناگهانی می شود در حالی که واقعیت طراحی لوگوموشن به ایده ای که در ذهن شما بود منجر نمی شود.


به همین دلیل مهم است که پروژه را با ذهن روشن شروع کنید. شروع هر پروژه بدون هیچ گونه جانبداری بدون تماشای لوگوموشن های دیگر .
در عوض ، همه آنچه را که می خواهید به دست آورید روشن کنید و بر هدف تمرکز کنید تا محصول نهایی.

دلیل اینکه ممکن است یک لوگو موشن خلاقانه نداشته باشید این است که  شما بدون درک روشنی از آنچه می خواهید به آن برسید ، پروژه ای را شروع می کنید ، بنابراین در نهایت به دنبال موضوعات ، ایده ها و تصاویر مختلف می روید. فرایند خلاقیت شما باید یک سفر باشد ، نه یک مقصد .
تصور کنید در حال سفر به یک شهر جدید در کشور خود هستید. فرایند خلاقیت شما این است که چگونه از جایی که در حال حاضر هستید به جایی که باید بروید برسید. آیا با  قطار یا  پرواز یا ماشین شخصی یا اتوبوس  ؟ برخی از روشهای حمل و نقل کارآمدتر از بقیه هستند.

هنگامی که بتوانید فرایند خود را به عنوان یک مسیر و نه یک هدف  نگاه  کنید ، آزاد هستید که در زمینه های جدید ورود کنید . تا زمانی که در مسیر درستی حرکت کرده اید ، مطمئناً به همان جایی خواهید رسید که باید باشید.

نحوه مبارزه جلوگیری از کشتن یک ایده

اولین قدم در هر سفری و همیچنین در طراحی لوگو موشن خلاقانه این است که تصمیم بگیرید کجا می روید. با تعیین مقصد شروع کنید. اهداف پروژه چیست؟ اگر در حال کار بر روی گزارش مشتری هستید ، که معمولاً برای شما مشخص شده است. مشتری می خواهد محصولش جالب ، مدرن و سرگرم کننده به نظر برسد. آنها انرژی می خواهند ، چیزی که با مخاطب ارتباط برقرار می کند.
با روشن شدن اهداف پروژه شروع کنید.  تمام چیزهایی را که می خواهید در این پروژه به آنها برسید بنویسید ، مانند نوشتن خلاصه مختص به خود. هدف باید یک نقطه پایان روشن باشد. باز هم اگر این را با سفر مقایسه کنیم ، هدف فقط آخرین ایستگاه است. به محض رسیدن به مقصد ، سفر تمام می شود.

هدف از گام اول وضوح است.

شما می خواهید در ذهن خود بدانید که محصول نهایی باید چه چیزی را بگوید و یک ایده کلی از ظاهر به دست اورید . هرچند با آنچه قبلاً گفتیم منافات ندارد. در حالی که باید بدانید “انجام شده” چگونه به نظر می رسد ، باید تصورات پیش فرض شده در مورد پروژه را نیز دور بریزید. ما در یک لحظه باید به همه موارد جدید فکر کنیم .
همچنین هر قسمت بدبینانه خود را در سطل زباله بیندازید.
هنگامی که اهداف خود را در ذهن دارم و می دانم که پایان پروژه چگونه است ، زمان آن فرا رسیده است که روش طوفان فکری خوب و قدیمی انجام شود. زمان ساختن نقشه ذهنی فرا رسیده است.
اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، شروع به کار آسان است. با محصول (در صورت وجود) شروع کنید. وقتی به آن محصول فکر می کنید هر کلمه ای که به ذهنتان می رسد را بنویسید. سپس ، هر کلمه ای را که به ذهنتان می رسد بنویسید و همین روند را با آنها انجام دهید. سه یا چهار سطح عمیق تر و بیشتر تجزیه کنید و ناگهان مجموعه ای عظیم از ایده های به هم پیوسته به دست آورید. هنگامی که این عناصر را ترکیب می کنید ، بافت پیوندی را می بینید که از پروژه طراحی حرکت شما پشتیبانی می کند.

پس از روشن شدن اهداف خود و غوطه ور شدن در نقشه های ذهنی ، به نکات کوچک یا حتی ایده های کامل برای پروژه می رسید.

ایده های زیادی در جریان شما خواهد بود و این به شما بستگی دارد که برای یافتن مسیر درست ، آنها را مرتب کنید. این را می توان به تنهایی انجام داد ، یا می توانید به عنوان یک تیم به ایده نهایی بپردازید.
اطمینان حاصل کنید که ایده هایی که ارائه می دهید با خلاصه مطابقت داشته باشد. واقعا مهم است که کنجکاو بمانید و به هیچ ایده ای وابسته نباشید.
در آخرین مرحله  تمام اطلاعات و تصاویری را که جمع آوری کرده ایم گرفته و بر روی تابلو می نویسیم. انسانها یادگیرندگان بصری فوق العاده ای هستند و یک تابلوی مناسب می تواند هر گونه مشکلی را که در مورد این ایده داشتید روشن کند.

به حرکت در اوردن ایده

به یاد داشته باشید فقط در این سیستم است که به شما کمک می کند  چند گزینه را ترک کنید. پس از گذراندن مراحل ، ایده های زیادی برای شما باقی خواهد ماند … چه خوب و چه بد. شما و مشتری هنوز باید تصمیم بگیرید که کدام ایده درست است.

فقط مطمئن شوید:

  • ایده راه حلی برای مشکل مختصر است
  • این ایده با نام تجاری و کمپین مشتری متناسب است
  • شما در واقع می توانید این ایده را انجام دهید
  • و آنقدر از اجرا نترسید که یک ایده خوب را سرکوب کنید.
  • اکنون شما آماده طراحی  هر پروژه خلاق هستید
5/5 - (1 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
اهمیت عکاسی از محصول چقدر است؟
نوشتهٔ بعدی
اهمیت متحرک سازی برند و لوگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.