اهمیت متحرک سازی برند و لوگو

اهمیت متحرک سازی برند و لوگو

تاریخچه متحرک سازی و موشن گرافیک :

در حالی که امروزه اهمیت متحرک سازی برند و لوگو موشن  امروزه خود را بیشتر نشان داده است انیمیشن ، در حالی که در گذشته  به عنوان یک رسانه کم و بیش مدرن تصور می شد ، در حال حاظر بیش از نیم قرن  به اشکال مختلف مورد استفاده قرار می گیرد!

در طول قرن گذشته ، ما از آن برای سرگرمی ، به عنوان تبلیغات و بیان داستانهایی که احساسات را برمی انگیزند ، استفاده کرده ایم.

اولین فیلم متحرک شناخته شده در فرانسه در سال 1906 با عنوان مراحل طنزآمیز چهره های خنده دار ساخته شد و از تصاویر گچی تهیه شده بود. از آن زمان ، انیمیشن های کوچک دیگری ساخته شد ، اما اولین کارتون متحرک با تصاویر هماهنگ توسط والت دیزنی در سال 1928 با نام Steamboat Willie ساخته شد .

بسیاری از کارتون های مشابه نیز به دنبال آن آمدند و از آنها برای سرگرمی بینندگان  با شخصیت های کشیده شده در نقاشی  استفاده کردند. نه سال بعد ، دیزنی اولین فیلم کامل آینده ، سفید برفی را منتشر کرد . و در سال 1993 نرم افزار انیمیشن سه بعدی ایجاد شد.

همه این رویدادها منجر به انیمیشن و فیلم هایی شده است که امروز می بینیم. از مرد عنکبوتی: به سمت عنکبوت تا فیلم های اکشن زنده با CGI ، تا انیمیشن سازان محبوب YouTube مانند انیمیشن Jaiden Animations ، انیمیشن به شکلی محبوب از داستان سرایی تبدیل شده است که به شکل گیری درکی از دنیای مدرن کمک کرده است.

اهمیت متحرک سازی برند و لوگوپویانمایی و موشن چگونه می تواند تاثیر مثبت در زندگی امروز بگذارد ؟

پویانمایی از آن جهت اهمیت دارد که باعث می شود بتوانیم داستان ها را بیان کرده و احساسات و ایده ها را به گونه ای منحصر به فرد و به راحتی درک کنیم که هم کودکان کوچک و هم بزرگسالان آن را درک کنند.

انیمیشن به مردم در سراسر جهان کمک کرده است به نحوی که گاهی فیلم های زنده و نوشتاری نمی توانند.
امروزه هرکسی می تواند  نقاشی های خود را ترسیم کرده  و ایده های خود را به جهان نشان دهد. اشکال  ترسیم شده می توانند خنده دار باشند ، یا چیزی را غمگین یا جدی ایجاد کنند که احساس بازیگوشانه و کمتر ترسناکی داشته باشد تا بیننده احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

صرف نظر از کاربرد دقیق آن ، انیمیشن و لوگوموشن  یکی از قدرتمندترین ابزارهای خلاق ما است و ما باید همچنان از آن به عنوان ابزاری برای متحد کردن افراد ، صرف نظر از باورها ، سوگیری ها یا علایق آنها استفاده کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
لوگو موشن خلاقانه
نوشتهٔ بعدی
سه ویژگی یک کارت ویزیت عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.