فرایند طراحی لوگوی رسانه هنر برتر

فرایند طراحی لوگوی ما

فرایند طراحی لوگوی ما : لوگوی شما باید فراتر از  منحصر به فرد بودن باشد. این کسب و کار شما با طراحی مشخص شده است. از اولین باری که مشتری لوگوی شما را می بیند ، باید به طور خودکار ارزشها و رسالت شما را درک کند.

و از همه مهمتر به سمت آن کشیده شوید! اگرچه ممکن است کار دلهره آور به نظر برسد،  یک فرایند بدون درد و ساده برای درک شخصیت اصلی کسب و کار شما و ایجاد یک لوگو است که بازتابی از آن است. در این پست ، ما مراحل طراحی لوگو را به صورت مرحله به مرحله به شما معرفی می کنیم.

فرایند طراحی لوگوی رسانه هنر برتر

مرحله 1: جلسه مشاوره و استراتژی

قبل از شروع هرگونه طراحی ، ما با مشتریان خود می نشینیم تا کسب و کار و هدف آنها را درک کنیم. اکثر شرکت ها تمایز خود را درک می کنند اما انگیزه های احساسی را که مشتریان آنها را به حرکت در می آورند از دست می دهند.

در طول جلسه استراتژی ، ما میتوانیم برخی از انگیزه های مشتریان را کشف کنیم.

فرایند طراحی لوگو
فرایند طراحی لوگو

مرحله 2: تحقیق و الهام

مهم این است که مخاطبان مورد نظر خود را بشناسید و نحوه طراحی آنها را مشخص کنید. بنابراین در این مرحله ، ما زمان خود را صرف تحقیق درباره آن مخاطبان و ترجیحات آنها در طراحی می کنیم.

علاوه بر این ، درک آنچه در صنعت خاص مشتری اتفاق می افتد بسیار مهم است. ممکن است بخواهید از او پیروی کنید یا قالب را بشکنید ، اما قبل از انجام این کار باید بدانید قالب چیست.

مرحله 3: ترسیم نقشه

از آنجا که طراحان گرافیک زمان بیشتری را صرف کامپیوتر می کنند ، ما احساس می کنیم این مرحله ضروری است. طراحی با قلم و کاغذ به شما آزادی خاصی می دهد که برای خلاقیت حیاتی است.

ما ترسیم یک نوع تخلیه مغز را در نظر می گیریم. همه چیز را بیرون بیاورید حتی اگر می دانید غیرقابل استفاده یا کلیشه ای است. بسیاری از مواقع یک ایده “بد” ممکن است سنگ قدم به سوی چیزی عالی باشد.

فرایند طراحی لوگوی ما
فرایند طراحی لوگوی ما

مرحله 4: اصلاح دیجیتال

هنگامی که احساس می کنیم تمام ایده های ممکن را به پایان رسانده ایم ، طرح ها را باز می گردانیم و تعداد انگشت شماری را انتخاب می کنیم تا به رایانه بیاوریم.

روند انجام این کار طرح ها را بیشتر تکامل می دهد. به ندرت آرم دیجیتال نهایی دقیقاً شبیه طرح است. ما همچنین در این مرحله بعد از اینکه ابتدا به نسخه سیاه و سفید رضایت دادیم ، رنگ اضافه می کنیم.

مرحله 5: ارائه خلاقانه

ما همیشه ترجیح می دهیم لوگو نهایی را به صورت شخصی ارائه دهیم. این به ما این امکان را می دهد که استدلال خلاق خود را توضیح دهیم و به مشتری اجازه می دهد تا اولین برداشت صادقانه را از خود نشان دهد.

سپس به مشتری اجازه می دهیم طرح ها را با خود ببرد تا خود به تنهایی آنها را مرور کرده و هرگونه بازخوردی را که دارد ، جمع آوری کند.

مرحله 6: اصلاحات لوگو

لوگوی انتخاب شده ممکن است بر اساس بازخورد مشتری به برخی از تغییرات نهایی نیاز داشته باشد. به نظر ما حفظ استراتژی اصلی در این مرحله مهم است.

اگر تصمیم داریم رنگ یا نوع حروف را تغییر دهیم ، باید اطمینان حاصل کنیم که هنوز برای مخاطب مورد نظر جذاب است و مطابق ظاهر ، ما به دنبال آن بودیم.

فرایند طراحی لوگوی ما
فرایند طراحی لوگوی ما

مرحله 7: مستندات و پرونده ها

پس از تأیید لوگو ، ما بسته ای را ایجاد می کنیم که شامل لوگو در انواع مختلف فایل است. ما همچنین مستنداتی را در مورد رنگ و نوع لوگو برای مرجع بعدی قرار می دهیم.

در حالی که این یک بسته فشرده تر و مختصرتر از مجموعه معمول دستورالعمل های نام تجاری شما است ، ما متوجه می شویم که این یک گزینه خوب برای شرکت ها و استارتاپ های جدید است. این هزینه ها را پایین نگه می دارد و به مشتری آنچه را که برای توسعه سایر مواد بازاریابی نیاز دارد ، می دهد.

نمونه طراحی لوگو های رسانه هنر برتر

5/5 - (1 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
سیستم نور بیلبورد
نوشتهٔ بعدی
تفاوت موشن گرافیک و انیمیشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.