طراحی لوگو متحرک

طراحی لوگو متحرک

طراحی لوگوی متحرک در مارک تجاری و هویت بصری به طور فزاینده ای محبوب شده است. آن روزهایی که طراحی فقط بر روی چاپ متمرکز بود و به حالت استاتیک ، مسطح و یک بعدی بود اکروزه ، گذشته است. ما در دورانی هستیم که امکانات زیادی برای دیجیتال مارکتینگ دارد ، و به طور مثال  یک مورد قوی تر مثل طراحی لوگو متحرک خود را دارید

سیستم عامل های دیجیتالی مدرن به قدری پیچیده هستند که پخش تصاویر متحرک – از جمله طراحی لوگوی متحرک شما – در همه جا تقریبا عادی استکه  اگر به درستی انجام شود ، مشتریان خود را به وجد خواهید کرد آورد.

استفاده از لوگوی متحرک از حرفه ای تر شدن در ویدئوهای بازاریابی ، گرفته شدن تحریک احساسات قوی در بینندگان و به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی ، مزایای بسیاری دارد.

ما دقیقاً آنچه را که یک لوگوی متحرک بسیار عالی می کند ، مورد بررسی قرار می دهیم و به شما می گوییم چگونه به شما کمک می کند  نام تجاری خود را به یاد ماندنی کنید. ما همچنین برخی از بهترین طرح های مارک های بزرگ را برای الهام بخشیدن به شما به اشتراک می گذاریم.

لوگوی متحرک شما به دور از اینکه یک گزینه اضافی باشد ، می تواند به بخشی ضروری از  بازاریابی شما تبدیل شود.

چرا از لوگوی متحرک استفاده کنیم ؟

می توانید از لوگوموشن استفاده کنید زیرا از تصاویر یا متن ایستا قوی تر است.جلب توجه می کند یک لوگوی متحرک داستانی در مورد تجارت شما تعریف می کند و قصه گویی در بیشتر احساسات را برمی انگیزاند . اگر بتوانید به مخاطبان خود حسی را منتقل کنید  ، آنها شما را به خاطر خواهند آورد.

در اینجا لیستی از برخی از احساسات کلیدی آورده شده است که ممکن است توسط یک لوگوی متحرک در مخاطبان شما ایجاد شود:

  • تعجب
  • شادی
  • هیجان
  • لوکس بودن
  • تفریحی
  • بزرگ بودن

لوگو موشن  به جای آنکه صرفاً نمایشی بصری از نام تجاری شما باشند ، یا ماهیت کسب و کار شما را توضیح می دهند یا بصورت تصویری نام شرکت شما را نشان می دهند.

یک لوگوی متحرک فرصتی برای بیان دانش صنعت شما و نشان دادن عمقی است که یک لوگوی ایستا نمی تواند. از آنها می توان در بازاریابی و تبلیغات برای ایجاد ارتباط با مشتریان مورد نظر خود استفاده کرد ، یا توسط یک آژانس طراحی برای نشان دادن روند طراحی مشخص می شود . درست مانند  لوگوی متحرک گوگل.

لوگوی گوگل بازیگوش و با طراوت به نظر می رسد و از رنگ های تجاری آنها در نقاط متحرک استفاده می کند که شکل میکروفون شناخته شده آنها را تشکیل می دهد. برند آنها با مخاطبان خود تقویت می شود.

شما می توانید از لوگوی متحرک خود برای ایجاد شگفتی برای مخاطبان خود با بازی با انتظارات آنها استفاده کنید.

اگر چیزی شروع به حرکت کند ، اکثر مردم نمی توانند به آن نگاه نکنند.

بهترین لوگوهای متحرک آنهایی نیستند که از قطعات متحرک فانتزی فقط استفاده کنند. بهترین آنها نوعی عمیق تر از درک برند شما را منتقل می کنند. آنها مسحور کننده ، معنی دار و تداعی کننده هستند.

لوگوهای متحرک چگونه می توانند به تجارت شما کمک کنند؟

لوگوهای متحرک با ایجاد یک تصویر فوری و پایدار از نام تجاری شما در ذهن مشتریان فعلی و آینده ، به کسب و کار شما کمک می کند. اگر یک انیمیشن برای جذب مخاطب داشته باشید ، بیشتر از دیگران متمایز خواهید شد.

آنها یادآور GIF ها و ویدیوهای YouTube هستند و پیام مثبتی در مورد نام تجاری شما به تصویر می کشند. این نشان می دهد که کسب و کار شما کاملاً با پلتفرم های دیجیتالی مدرن درگیر است. شما قدرت تصویر متحرک را درک می کنید و یک تجارت سنگین هستید که می داند چگونه با زمان حرکت کند.

و هنگامی که روی طراحی لوگوی متحرک خود سرمایه گذاری کردید ، می توانید بارها و بارها از آن برای کسب ارزش برای تجارت خود استفاده کنید.

Rate this post
نوشتهٔ پیشین
عناصر عکاسی تبلیغاتی
نوشتهٔ بعدی
راهنمای طراحی کاتالوگ: ایجاد یک طرح برنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.