4 نوع تبلیغات کدامند؟

4 نوع تبلیغات چیست ؟

4 نوع تبلیغات کدامند : تبلیغ کنندگان برندهای بهداشتی و پزشکی اغلب در انتخاب بهترین رسانه تبلیغاتی ممکن با مشکل مواجه می شوند . تشخیص اینکه کدام انواع مختلف تبلیغات برای انواع محصولات، خدمات و برند آنان بهتر عمل می کنند دشوار است . چگونه یک تبلیغ کننده می تواند تبلیغات مناسب را انتخاب کند؟ همه چیز به درک دقیق 4 نوع تبلیغات بستگی دارد که آنها از نظر بازاریابی چه کارهایی را انجام می دهند .

4 نوع تبلیغات کدامند ؟

4 نوع تبلیغات کدامند در حالی که انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد، چهار دسته زیر اکثریت قریب به اتفاق همه تبلیغات دیجیتال را پوشش می دهند.

1.  تبلیغات نمایشی

تبلیغات نمایشی  ، که اغلب به عنوان تبلیغات بنری نیز شناخته می شود، نوعی تبلیغات مثل بیلبورد اصفهان است که از بیلبوردهای بزرگ گرفته تا  بیلبوردهای دیجیتالی کوچک یا بنرهایی تشکیل شده است که در و اطراف پست های وبلاگ ، صفحات جستجوی کلمات کلیدی ، وب سایت ها و غیره قرار می گیرند . تبلیغات نمایشی می تواند هم تصاویر متحرک یا غیر متحرک باشد. آنها معمولاً تمایل دارند به شکل بنرهای افقی در بالای صفحه یا به عنوان یک بنر عمودی در حاشیه های کناری صفحه به خود بگیرند.
تبلیغات نمایشی برای بیان یک داستان بصری سریع و در عین حال نشان دادن هویت برند عالی هستند. آنها معمولاً بسیار بصری با متن بسیار کمی هستند و برای محصولات بهداشتی و سلامتی ایده آل هستند.

2. تبلیغات ویدیویی

تبلیغات ویدیویی مثل لوگو موشن انواع تبلیغات کاملاً محبوب در محیط دیجیتال مارکتینگ امروزی هستند و منطقی است تبلیغات ویدیویی چشم نواز ، سرگرم کننده و برای بیان داستان پیچیده ای هستند که یک تبلیغ نمایشی به سادگی نمی تواند انجام دهد. تبلیغات ویدئویی درون جریانی و تبلیغات ویدئویی خارج از جریان اصلی ترین راه هایی هستند که تبلیغ کنندگان از تبلیغات ویدئویی استفاده می کنند.

ویدئوی Instream شامل قرار دادن تبلیغات ویدیویی در اواسط ، پیش از پخش یا پس از پخش در ویدئویی است که بیننده در حال مشاهده آن است. خود آگهی مربوط به محتوایی است که مصرف کننده در حال تماشای آن است. یک تبلیغ ویدیویی خارج از جریان یک تبلیغ ویدیویی است که در یک مقاله یا پست وبلاگ ادغام می شود.
اگر شما یک برند پزشکی یا دارویی هستید، تبلیغات ویدیویی یک انتخاب عالی برای به اشتراک گذاشتن ماموریت یا محصول خود با سلب مسئولیت کامل است.

3. تبلیغات موبایل

تبلیغات موبایلی به سرعت در حال تبدیل شدن به یک هنجار جدید است زیرا افراد بیشتری نسبت به قبل از محتوای آنلاین از طریق دستگاه های تلفن همراه خود استفاده می کنند. تبلیغات موبایلی به سادگی تبلیغاتی است که برای مصرف موبایل بهینه شده است.

تبلیغات موبایلی بسیار گسترده هستند و می توانند شامل ویدئو ، اپلیکیشن ، نمایش ، جستجو یا تبلیغات اجتماعی باشند. برای اکثر برندها، تبلیغات موبایلی مبتنی بر ویدئو در رسانه های اجتماعی مکانی عالی برای شروع است. برندهای سلامت و تندرستی قطعا می توانند از این نوع تبلیغات در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام بهره مند ببرند.

4. تبلیغات بومی

این شکل از تبلیغات محتوای تبلیغاتی ساده ای است که در یک محتوا ادغام می شود. آنها تبلیغات ” بدون مزاحمت ” محسوب می شوند و معمولاً در قالب محتوای حمایتی شده ارائه می شوند. این تبلیغات با سبک و جریان محتوایی که در آن ظاهر می‌شود مطابقت دارد، بدون اینکه مزاحم باشد.

برای مثال، تبلیغات پاپ‌آپ و ویدیوهای پخش خودکار مخرب در نظر گرفته می‌شوند و اغلب می‌توانند تأثیر منفی بر ذهن مشتریان بالقوه فرد داشته باشند.

از سوی دیگر ، تبلیغات بومی به گونه‌ای در محتوا گنجانده می‌شوند که مخل نبوده و برای مصرف‌کنندگان جذاب‌تر باشد. آنها می توانند به صورت پست های وبلاگ، فیلم، عکس و غیره باشند.

5/5 - (3 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
طراح موشن گرافیک کیست
نوشتهٔ بعدی
عملکرد لوگو های متحرک

1 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.