مهمترین تاثیر طراحی لوگو بر صادرات محصولات

مهمترین تاثیر طراحی لوگو بر صادرات محصولات

مهمترین تاثیر طراحی لوگو بر صادرات محصولات: اولین چیزی که در اولین نگاه به محصول شما به چشم می خورد لوگوی شماست .  چهل درصد مردم آنچه را که می بینند بهتر از آنچه می شنوند یا می خوانند به یاد می آورند. بنابراین ، داشتن گرافیک مرتبط با کسب و کار شما ، و ثابت نگه داشتن این گرافیک ها ، باعث می شود زمانی که مشتریان بالقوه به کالاها یا خدمات شما نیاز دارند ، در خط مقدم ذهن باشید.

مهمترین تاثیر طراحی لوگو بر صادرات محصولات
مهمترین تاثیر طراحی لوگو بر صادرات محصولات

تاثیر طراحی لوگو بر فروش و صادات چیست ؟

یک طراحی لوگوی به یاد ماندنی و الهام بخش می تواند مشتریان را برانگیزد تا با شما تجارت کنند یا در زمان مناسب شما را به خاطر بسپارند . یک لوگوی قدرتمند می تواند تاثیر ماندگاری بر ذهن بگذارد و تبدیل به راهی شود تا مشتریان با شما ارتباط برقرار کنند . لوگو و مواد حرفه ای چاپ شده نشان می دهد که شما هم به کسب و کار خود و هم به مشتریان خود متعهد هستید.

آیا لوگوها مشتریان را برای خرید محصول جذب می کنند ؟ چرا؟

در اصل ، یک لوگو نمایش گرافیکی برند شما است . این باید شامل معنای برند شما از طریق تصاویر، رنگ ، فونت و … باشد . به گونه ای که مشتری جدید را به دنبال خدمات شما یا خرید محصول ترغیب می کند. به همین دلیل است که طراحی یک لوگو خوب نقش مهمی در فروش و صادرات محصول شما دارد .

نقش طراحی لوگو در صادرات کالا

بسته بندی از مهمترین فاکتورهای فروش و موفقیت یک برند در بازار تجاریست . چرا که بسته بندی نقش به سزایی در ایجاد انگیزه در دل مشتری نسبت به خود دارد .

مهم ترین بخش بسته بندی چاپ لوگوی منحصر به فرد شماست که به عنوان شناسنامه محصول شما عمل میکند .

در بسته بندی محصولات به هدف صادرات ، مسائل زیادی است که باید در نظر گرفته شود . از جمله فرهنگ و سلیقه ی متفاوت بازار و جامعه ی هدف میباشد .

مهمترین تاثیر طراحی لوگو بر صادرات محصولات
مهمترین تاثیر طراحی لوگو بر صادرات محصولات

چرا لوگو برای تبلیغات و صادرات محصول اهمیت دارد :

1- بیشتر لوگو برند شما در تلاش های تبلیغاتی و بسته بندی شما نمایش داده می شود

بیشتر اعتماد و هویت که از سوی عموم ایجاد می شود ، که به نوبه خود منجر به سود و درآمد بیشتری خواهد شد .

لوگوهای کوچک مانند ( لوگو های اعتماد ) که در وب سایت ها قرار می گیرند نیز مهم هستند زیرا آنها به مشتریان شما نشان می دهند که شما یک سایت معتبر و ایمن برای استفاده هستید .

پس از ارسال محصولات ، تبلیغات با لوگو برای افزایش قرار گرفتن برند شما در سطح ملی و بین المللی ضروری است .

قرار دادن لوگو خود در تمامی رسانه های تبلیغاتی ، شما را قادر می سازد تا مخاطبان برند خود را گسترده تر کنید که این امر به نوبه خود سبب می شود که سود خود را به کسب و کارتان بازگردانید .

2- قرار دادن لوگو روی محصول

قرار دادن لوگو های تبلیغاتی یکی از بهترین راه هایی هستند که می توانید با مشتریان ارتباط برقرار کنید و پاسخ مثبتی نیز بگیرید .

شما باید به خاطر داشته باشید که مشتریان شما باید بتوانند با کسب و کارتان ارتباط برقرار کنند و لوگو شما فقط برای ارتباط بین کسب و کار و مشتری است.

Rate this post
, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
طراحی شخصیت انیمیشن و کاراکتر تبلیغاتی
نوشتهٔ بعدی
چگونه یک طراح لوگو حرفه ای شویم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.