طراحی بسته بندی و نگهداری میوه خشک

بسته بندی و نگهداری میوه خشک چه اهمیتی دارد؟

بسته بندی و نگهداری میوه های خشک شده مستعد آلودگی حشرات و باز جذب رطوبت هستند و باید بلا فاصله بسته بندی و نگهداری شوند. با رشد روزافزون جنبش غذای سالم، میوه های خشک یکی از تنقلات سالمی است که عموم مردم از آن استفاده می کنند. زمانی بود که محبوب ترین میوه خشک کشمش بود. اکنون میوه‌ های خشک محبوبیت بیشتری دارند و معمولا لذیذ تر هستند . میوه‌ ها در هر شکل ، اندازه و نوع به شکل خشک عرضه می‌ شوند.

طراحی بسته بندی و نگهداری میوه خشک
طراحی بسته بندی و نگهداری میوه خشک

چرا به بسته بندی میوه خشک نیاز داریم ؟

امروزه موفق بودن فروش هر محصولی به نحوه بازاریابی آن بستگی دارد. یکی از عوامل موثر در موفقیت در بازاریابی ، بسته بندی محصول مورد است. طراحی بسته بندی میوه خشک نیز از این قاعده مستثنی نیست. انتخاب یک بسته بندی عالی برای فروش میوه های خشک موجب حفاظت از محصوب و ماندگاری بیشتر، جلب توجه مشتریان و جذابیت بیشتر محصول ، حمل و نقل آسان میوه خشک و … می شود.

یکی دیگر از کاربرد هایی که بسته بندی میوه خشک دارد این است که به شما این امکان را می دهد که برچسب یا چاپ سفارشی خود را بر روی آن بچسبانید و اطلاعات شرکت و یا شرابط نگهداری محصول را روی آن درج کنید . حتی می‌ توان اطلاعات بازاریابی را با پنجره‌ های شفاف ترکیب کرد که مصرف ‌کننده را قادر می ‌سازد تا زیبایی میوه را ببیند. بسته بندی میوه های خشک نه تنها حداکثر محافظت از محتوا را فراهم می کند، بلکه حداکثر راحتی را نیز ارائه می دهد.

طراحی بسته بندی
طراحی بسته بندی

توجه به نوع بسته بندی محصول :

بهترین طراحی بسته بندی میوه خشک بر اساس موقعیت و نوع میوه متفاوت است اما، در کل بسته بندی خوب برای میوه خشک باید به شکلی طراحی شود که انتظارات افراد بیشتری را برآورده کند.

شما باید محصولی که بسته بندی می کنید، میزان آسیب پذیری آن در برابر نور ، هوا یا آب را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، آجیل های روکش دار و بو داده حاوی مقدار زیادی چربی هستند، در طی فرآیندی تحت عملیات حرارتی قرار می گیرند و در صورت قرار گرفتن در معرض اکسیژن به سرعت کهنه می شوند. بنابراین ، آجیل بو داده نیاز به مانع بالاتری نسبت به آجیل خام دارد.

طراحی بسته بندی میوه خشک صادراتی

یکی از پر طرفدار ترین محصولات صادراتی ، میوه های خشک هستند. بنابر این نحوه طراحی بسته بندی و داشتن یک بسته بندی فوق العاده برای آن لازم است تا بتوانیم به فروش چند برابری و محبوبیت میان مشتریان دست یابیم.

همچنین استفاده از یک بسته بندی مناسب برای میوه خشک موجب معرفی بهتر محصول و هم چنین برند شما می شود.

شرکت هنر برتر با سابقه کاری درخشان و داشتن نمونه کارهای متنوع در حوزه طراحی بسته بندی در تهران می تواند به شما کمک کند تا یک بسته بندی بی نظیر و متفاوت داشته باشید. جهت اطلاع از شرایط طراحی، دیدن نمونه طراحی های بسته بندی و … با ما در ارتباط باشید .

4.5/5 - (2 امتیاز)
, , ,
نوشتهٔ پیشین
طراحی بسته بندی پسته برای صادرات محصول
نوشتهٔ بعدی
چرا هر شرکت صنعتی به طراحی وب سایت مدرن نیاز دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.