چرا هر شرکت صنعتی به طراحی وب سایت مدرن نیاز دارد؟

چرا هر شرکت صنعتی به طراحی وب سایت مدرن نیاز دارد؟

طراحی وب سایت شما در واقع ابزاری است که به وسیله آن می توانید ارزش منحصر به فرد خود را به مشتریان و افراد دیگر نشان دهید . وب سایت شما اولین ( و گاهی اوقات آخرین ) تصوری است که مردم از برند شما می گیرند . این است که چگونه داستان خود را تعریف می کنید ، نشان می دهید که چرا مشتریان شما را انتخاب کنند و با شما بمانند یا چرا یک کارمند باید برای شما کار کند .

کلمات به تنهایی برای بیان این داستان کافی نیستند . شما نیاز به طراحی خلاقانه و پیام‌ رسانی دارید تا از این موضوع پشتیبانی کنید و پیام خود را به شیوه ‌ای خاص بیان کنید تا پاسخ مثبت دریافت کنید .

طراحی سایت صنعتی
طراحی سایت صنعتی

یک وب سایت صنعتی خوب چیست؟ 

یک وب ‌سایت عالی به دنیا نشان می‌ دهد که شما چه کسی هستید ، باعث می‌ شود مردم شما را به یاد بیاورند و به مشتریان بالقوه کمک می‌ کند بفهمند که آیا آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کرده ‌اند یا خیر .

وب سایت ها همه این ها را از طریق رنگ ، شکل و سایر عناصر طراحی به اشتراک می گذارند .

نکات طراحی وب سایت صنعتی

– رنگ در وب سایت

انتخاب رنگ‌ های مناسب وب ‌سایت اولین چیزی است که باعث جلب توجه بازدید کنندگان سایت می شود ، می ‌تواند نقاط قوت کسب ‌وکار شما را برجسته کند و به شما کمک کند مشتریان مناسب را جذب کنید .

– ارزش منحصر به فرد

به ارزش منحصر به فردی که به مشتریان خود ارائه می دهید و مزایایی که کارمندان شما با کار کردن برای شما در مقابل رقبا به دست می آورند فکر کنید .

– تصاویر و ویدیوهای چشمگیر

طبق تحقیقات انجام شده اغلب بینندگان در نگاه اول به تصاویر و ویدیو ها توجه می کنند . استفاده از تصاویر جذاب و ویدیو های کاربردی می تواند رضایت مشتریان را بر انگیزد . اگر به دنبال جذابیت هستید ، ویدئو بهترین دوست جدید شماست !

– طراحی ساده و واضح

طراحی سایت صنعتی شما نباید درهم و پیچیده باشد . باید به گونه ای باشد که بازدید کننده بتواند راه حلی را که شرکت ارائه می دهد درک کند.

– وب سایت تعاملی

برای ایجاد یک  طراحی وب سایت صنعتی  که ” پاپ ” می شود ، باید طراحی کنید که به عنوان یک تجربه تعاملی عمل کند ، نه یک بروشور آنلاین ثابت .

– فرصت های یادگیری

سعی کنید چند نکته کاربردی را در سایت خود بگنجانید . با این کار یک ذهنیت مثبت از برند خود را به مشتریان جدید منتقل می کنید .

طراحی وب سایت در اصفهان و تهران
طراحی وب سایت در اصفهان و تهران
– از نظر بصری جذاب باشد

محتوای بصیری در واقع به محتوایی گفته می شود که متن در کنار یک عنصر بصری (مانند تصویر یا ویدیو) قرار گیرد . کاربران به خصوص در فضای مجازی حوصله این را ندارند که مثلا یک متن چند سطری ( هرچند مفید ) را بخوانند . دلیل آن هم کاملا مشخص است ؛ متن به تنهایی جذابیت خاصی را ندار د.

در تولید محتوا برای وب سایت ها نیز این مسئله کاملا مهم است . محتوای بصری در عین کوتاه بودن میتواند تاثیر ماندگارتری را نسبت به یک محتوای متنی داشته باشد .

در آخر : شما با یک وب سایت صنعتی سفارشی که توسط یک طراح حرفه ای فقط برای شما طراحی شده است می توانید کسب و کار خود را به صورت آنلاین بدرخشانید .

اگر یک وب سایت صنعتی شگفت انگیز می خواهید که از رقبا متمایز باشد ، آن را به ما بسپارید .

5/5 - (1 امتیاز)
, , , ,
نوشتهٔ پیشین
طراحی بسته بندی و نگهداری میوه خشک
نوشتهٔ بعدی
اهمیت وب سایت های سازمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.