اصول طراحی لوگو برای محصولات عسل

اصول طراحی لوگو برای محصولات عسل

وقتی خاطرات دوران کودکی را مرور می کنید ، چیزی که همیشه بسیاری از ما را مجذوب خود می کرد زنبورها و کندوهای آن هاست . زنبورها و عسل چیزی هستند که ما در بسیاری از داستان های جذاب خود از آن ها استفاده می کنیم . اما باید آن ها را نمادی برای سخت کوشی ، کار گروهی و اشتیاق برای جمع آوری عسل با صبر و حوصله بدانیم .

با این حال به نظر ما ، عسل یک ماده واقعاً باورنکردنی است . این نه تنها برای سالم و شکوفا نگه داشتن کندوی عسل ضروری است ، بلکه بخشی از غذای بسیار مغذی برای انسان است که انواع فواید سلامتی و خواص دارویی را برای ما فراهم می کند .

طراحی بسته بندی، طراحی لوگو عسل
طراحی بسته بندی، طراحی لوگو عسل

عسل چنین ماده ای درخشان است و در سطح جهانی مصرف می شود . از این رو وقتی رقابت در این حوزه زیاد باشد ، بسیار مهم است که چگونه می توانید خود را متمایز کنید .

شما باید یک طراحی لوگوی بی نظیر و طراحی خلاق و زیبا داشته باشید تا به گونه ای باشد که شخصیت و ارزش اصلی شما را نمایان کند .

برندینگ عسل

همانطور که می دانید نام برند ، طراحی لوگو ، برچسب ها ، داستان برند و موقعیت  از جنبه های ضروری برندسازی هستند .

نام تجاری عسل عالی به دنیا نشان می دهد که برند شما چه چیزی را نشان می دهد و همه ی این نکات را با شکل ، رنگ ، تصویر و فونت به اشتراک می گذارد .

طراحی لوگوی عسل:

لوگو دارایی برند شماست که باعث می شود برند شما برای افرادی که برای کسب و کار شما مهم هستند قابل تشخیص و تاثیرگذار باشد . برای شرکت شما بسیار مهم است که به لوگوی خود اهمیت دهد زیرا تنها چیزی است که برند را زنده نگه می دارد و از نظر احساسی با مخاطب ارتباط برقرار می کند .

طراحی لوگوی محصول عسل باید نشان دهنده احساس و ظاهر برند باشد که محصول ارگانیک ، درجه یک و متمایز ترین محصول در بازار است.

و با توجه به آن  ، داستان کامل برند ، رنگ ‌ها ، سبک فونت و احساسات کلی به طراحی اضافه می ‌شود .

بسیاری از آثار هنری مورد استفاده در لوگو عسل ، زنبور عسل ، گرده ، قاشق عسل ، کندو و زنبور عسل است و اگر محصول برای بچه ها باشد ، لوگو باید دارای عناصر طنز و سرگرم کننده مانند کارتون زنبور عسل و بسیاری موارد دیگر باشد که توجه آن ها را جلب کند .

طراحی لوگو عسل هانی
طراحی لوگو عسل 

نکاتی درمورد طراحی لوگوی عسل

– رعایت سادگی

قبل از هر چیزی برای طراحی لوگو سعی کنید همیشه سادگی را مد نظر قرار دهید . بهتر است لوگو ها در یک نگاه به مخاطب خود را معرفی نماید و نیازی به کنکاش و تحقیق نباشد . برای بیان مفهوم لوگو همیشه نیازی به المان های پیچیده نیست . لوگو باید به گونه ای باشد که برای عموم قابل درک باشد .

– فونت در طراحی لوگو

قبل استفاده از فونت باید به نوع و هدف طرح دقت شود تا از میان انواع فونت فانتزی ، رسمی ، کودکانه ، ادبی ، قدیمی و غیره بهترین را انتخاب نمود .

طراحان حرفه ای ، انتخاب رنگ ، المان ، جایگذاری فونت و ترکیب این عناصر را با هم به گونه ای انجام می دهند که در نگاه اول توازن و همخوانی را می توان مشاهده کرد.  ما در هنر برتر ابتدا اهداف شما را از طراحی لوگو جویا می شویم ، مفهوم ایجاد برندینگ شما را درک میکنیم و پس از آن لوگوی متناسب با ویژگی های شما طراحی میکنیم . شما می توانید جهت طراحی لوگوی مخصوص برای برند خودتان با ما در ارتباط باشید .

5/5 - (1 امتیاز)
, ,
نوشتهٔ پیشین
طراحی شخصیت و کاراکتر چیست؟
نوشتهٔ بعدی
خدمات طراحی لوگو برای یک شرکت چگونه است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.