اهمیت طراحی سایت فروشگاهی در تهران

بیشتر مصرف کنندگان به دنبال اطلاعاتی هستند که به آن ها در تصمیم گیری هوشمندانه برای خرید کمک می کند . در واقع ، بر اساس گزارش بنیاد تجارت الکترونیک، 88 درصد از مصرف‌ کنندگان قبل از خرید آنلاین یا فروشگاه ، درباره اطلاعات محصول تحقیق می ‌کنند. این روند رفتار خرید بر اهمیت یک طراحی سایت فروشگاهی برای مشاغل امروزی تأکید می کند .

طراحی وب سایت تجارت الکترونیک چیست؟

فرآیند طراحی وب سایت در تجارت الکترونیک ساده است. وقتی در سایر صفحات در Google نمایش می دهید، باید سعی کنید بهترین راه را برای فراتر از استانداردهای خود بیابید. هیچ یک از آنها راه آسانی نخواهد بود، اما اگر به سادگی به تلاش خود ادامه دهید، می توان به آن دست یافت.
یکی از مهمترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که مطمئن شوید از جدیدترین فناوری های وب استفاده می کنید. ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیک که از کدهای به روز شده، قالب های کاربر پسند، تم ها و طراحی وب واکنش گرا استفاده می کند، به کاربران این امکان را می دهد که صفحه را به سرعت مشاهده کرده و به راحتی بارگذاری کنند.

آن‌ها وب‌سایت‌های مختلف خرید تجارت الکترونیک را مرور می‌کنند و محصولات موجود را از رتبه‌بندی‌های مختلف خواندن و بررسی سایر خریداران برای خرید و فروش محصولات مورد نظر مقایسه می‌کنند.

طراحی سایت فروشگاهی در تهران
طراحی سایت فروشگاهی در تهران

مزایای داشتن وب سایت فروشگاهی

 – فروش بدون محدودیت جغرافیایی

فروشگاه آنلاین موانع را از بین می برد ، زیرا نسبت به یک فروشگاه فیزیکی دسترسی بیشتری دارد .

به عنوان مثال اگر فردی در شهر دیگری یا در اطراف محدوده شما باشد به راحتی می تواند محصولات شما را خریداری کند و استفاده کند .

– کاهش هزینه ها در مقایسه با فروشگاه فیزیکی

یک فروشگاه اینترنتی به سرمایه گذاری کمتری نسبت به فروشگاه فیزیکی نیاز دارد ، زیرا نیازی به زیرساختی برای حضور فیزیکی مشتریان نیست . شرکت مجبور نیست اجاره، مالیات، دکوراسیون، نظافت، آب، انرژی، و .. را بپردازد . بسته به اینکه کدام روش برای شرکت مناسب ‌تر است ، سهام ممکن است در یک انبار یا هر محل دیگری ذخیره شود .

– فروش در 24 ساعت شبانه روز

با یک فروشگاه آنلاین می توانید در روز و شب بفروشید ! در دنیای آنلاین ، فروشگاه ها بسته نمی شوند ، بنابراین مردم می توانند در هر زمانی از سایت دیدن کنند و خرید کنند .

– راحتی بیشتر

با خرید آنلاین، مردم مجبور نیستند به محلی که در آن هستند بروند و ممکن است در هر زمانی خرید کنند. مشتریان این امکان را دارند که محصول را درب منزل دریافت کنند و یا در صورت تمایل می توانند از فروشگاه اینترنتی خرید کرده و از فروشگاه فیزیکی نزدیک منزل یا محل کار تحویل بگیرند.

– متمایز بودن نسبت به رقبا

تعداد شرکت های دارای فروشگاه اینترنتی هر ساله در تمامی زمینه های تجاری افزایش یافته است . اگر فروشگاه شما در دنیای آنلاین دیده نشود ، مشتریان بالقوه ای را که به دنبال محصولات رقابتی هستند ، از دست خواهید داد !

– رقابت پذیری بالاتر

مشتری دیجیتال بیش از حد متصل است و برای همه چیز از اینترنت استفاده می کند ، حتی برای جستجوی محصولات و خرید آن ها . به همین دلیل ، شرکتی که آنلاین نیست در رابطه با سایرینی که از این ابزارهای دیجیتالی استفاده می کنند ضرر می کند . عامل مهم دیگر برای افزایش رقابت پذیری تلفن همراه است . تعداد خرید از گوشی های هوشمند روز به روز بیشتر می شود .

– تبلیغات

یکی دیگر از مزایای بزرگ تجارت الکترونیک امکان ایجاد تبلیغات در اینترنت ، بدون نیاز به مواد چاپی است که هزینه بیشتری دارد و در ساخت آن زمان بیشتری طول می کشد .

– نظارت بر عملکرد فروش

تجزیه و تحلیل فروش در اینترنت با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل داده ها امکان پذیر است . ترافیک وب سایت ، حجم تراکنش ها و موارد دیگر . این تجزیه و تحلیل به تنظیم استراتژی بازاریابی و فروش کمک می کند.

علاوه بر این ، تجزیه و تحلیل نظرات در رسانه های اجتماعی ، وبلاگ ، وب سایت های مقایسه قیمت و بازارها به همان اندازه مهم است . تنها با شناخت مخاطبان هدف و خواسته های آن ها ، می توانیم استراتژی بهتری تعریف کنیم .

– مشتری را بشناسید

همچنین می توان رفتار مشتریان را در وب سایت تجزیه و تحلیل کرد ، به عنوان مثال ، آنچه را که آن ها جستجو می کنند ، در چه زمانی ، بیشتر به چه محصولاتی علاقه مندند و …

– رشد فروش

یک شرکت با داشتن فروشگاه اینترنتی ممکن است مشتریان جدید را فقط از طریق فروشگاه آنلاین به دست آورد . علاوه بر این ، شرکت محبوبیت بیشتری خواهد داشت .

– مشتریان بیشتر

یک فروشگاه فیزیکی از تعداد محدودی از افراد پشتیبانی می‌ کند ، که فروش و کار فروشنده را در تاریخ‌ های خاصی ، مانند جمعه سیاه و .. پیچیده می ‌کند .  در عوض ، فروشگاه اینترنتی هیچ محدودیتی ندارد . بنابراین ، شرکت لازم نیست نگران تعداد افراد داخل فروشگاه باشد .

نکته پایانی

اینترنت نفوذ بسیار بیشتری در بازار دارد .

تجارت الکترونیک هر سال رشد می کند . مردم بیشتر و بیشتر از طریق اینترنت خرید می کنند تا فروشگاه های فیزیکی . مصرف کنندگان نیز متفاوت هستند . توجه بیشتری دارند ، اهمیت می دهند و نیاز دارند . به همین دلیل ، شرکت ها باید این تکامل را دنبال کنند و استراتژی های کارآمدی برای دستیابی به سرنخ های جدید و حفظ مشتریان فعلی ایجاد کنند . ایجاد فروشگاه اینترنتی یکی از راه حل های موفقیت در بازار است ! شرکت هنر برتر در زمینه طراحی سایت شرکتی بسیار فعال است و برای بسیاری از شرکت ها در بسیاری از نقاط نظیر تهران و .. نیز وب سایت های فروشگاهی را طراحی کرده است . اگر شرکت شما بخواهد موفق شود و فروش خود را افزایش دهد ، داشتن فروشگاه اینترنتی تقریباً الزامی است . جهت پاسخ به سوالات خود و اقدام به سفارش سایت فروشگاهی با ما در ارتباط باشید .

5/5 - (1 امتیاز)
نوشتهٔ پیشین
طراحی وب سایت برای شرکت های ثبت شده در کانادا
نوشتهٔ بعدی
تاثیر هدایای تبلیغاتی در فروش و برندینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.