چرا به یک وب سایت اختصاصی نیاز داریم؟

چرا به یک وب سایت اختصاصی نیاز داریم؟

وب سایت اختصاصی : امروزه داشتن یک طراحی سایت برای کسب و کار به اندازه داشتن یک مغازه ، دفتر یا شماره تلفن حیاتی است .

تحقیقات نشان داده است که 6/10 مشتریان از برند ها انتظار دارند که محتوای آنلاین در مورد تجارت خود داشته باشند .

اگر صاحب کسب ‌و کاری هستید که تا به حال سایت اختصاصی برای خود ایجاد نکرده اید  هرچه زود تر اقدام کنید .

در اینجا چند دلیل وجود دارد که شما را متعجب می ‌کند که چرا زود تر این کار را انجام نداده ‌اید .

طراحی وب سایت در اصفهان و تهران، وب سایت اختصاصی
طراحی وب سایت در اصفهان و تهران، وب سایت اختصاصی

 

مزایای وب سایت اختصاصی :

حضور آنلاین 24/7

داشتن یک وب سایت به این معنی است که مشتریان همیشه می توانند شما را در هر زمان و هر مکان پیدا کنند . حتی در خارج از ساعات کاری ، وب سایت شما همچنان به یافتن مشتریان جدید و ایمن سازی آن ها ادامه می دهد . این به کاربر راحتی را ارائه می دهد زیرا آن ها می توانند در راحتی در خانه خود به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند .

تبادل اطلاعات

می ‌توانید ساعات کاری خود را فهرست کنید ، اطلاعات تماس ، تصاویر مکان یا محصولات خود را نشان دهید و از فرم‌های تماس برای تسهیل درخواست‌های مشتریان بالقوه یا بازخورد مشتریان موجود استفاده کنید .

اعتبار

در دنیای مدرن امروزی این انتظار وجود دارد که هر شرکت معتبری به نوعی حضور آنلاین داشته باشد . مشتریان بالقوه به احتمال زیاد به هر کسب و کاری که شماره تلفن یا آدرس فیزیکی ندارد ، بی اعتماد خواهند شد و همین امر را می توان در مورد نداشتن وب سایت و آدرس ایمیل نیز گفت .

گسترش بازار

از آنجایی که سایت شما برای همه در سراسر جهان قابل دسترسی است ، توانایی عبور از موانع جغرافیایی هرگز آسان تر نبوده است . هر کسی ،  از هر کشوری ، می تواند شرکت شما را پیدا کند و به همین دلیل ، اکنون یک مشتری جدید است.

ما وب ‌سایت ‌های اختصاصی و بی ‌نظیر و همچنین وب ‌سایت‌ هایی را می‌ سازیم که با استفاده از راه‌ حل ‌های استاندارد و بی ‌نظیر ساخته شده‌ اند .

وب سایت های اختصاصی دارای طراحی منحصر به فرد و کد برنامه هستند که بسیار توسعه یافته اند . محتوا ، طراحی و خدمات تعاملی مختلف در وب سایت تنها مختص به شرکت خودتان خواهد بود .

وب سایت های اختصاصی دارای مزایای متعددی هستند . برخی از آن ها عبارت اند از :

– قابل تشخیص است :

طراحی اختصاصی تضمین می کند که وب سایت به درستی توسط بازدید کنندگان آنلاین شناسایی می شود.  ما هنگام کار بر روی طراحی از یک سبک کلی از پیش تعیین شده استفاده نمی کنیم . وب سایت های ما شبیه یکدیگر نیستند . منحصر به فرد بودن و به خاطر سپردن آسان از مهمترین عوامل هستند . به‌ جای استفاده از قالب ‌های طراحی غیرقابل دسترس تجاری ، طراحی منحصر به ‌فردی را برای وب ‌سایت اختصاصی شما ایجاد می‌ کنیم .

– راحتی پیمایش :

سهولت پیمایش در هنگام ایجاد یک طراحی اختصاصی بر اساس محتوای خاص اولویت اصلی برای ماست .

– آموزنده :

ما اصرار داریم که در ساخت وب سایت از محتوای منحصر به فرد استفاده کنیم و فقط از متون اصلی ، عکس ها ، ویدیو و تصاویر استفاده کنیم .

– قابل اعتماد و امن بودن :

وب سایت های اختصاصی لینک های نامعتبر و خطا در کد برنامه خود ندارند .

یک سیستم مدیریت محتوای منحصر به فرد برای هر وب سایت انحصاری عملاً از ابتدا توسعه داده شده است . این تضمین می کند که وب سایت برای مدیریت بسیار راحت خواهد بود و همچنین در برابر هکرها بسیار مقاوم خواهد بود .

– عملکردی :

هنگامی که یک وب سایت اختصاصی ایجاد می کنید ، برخلاف یک سیستم مدیریت وب سایت معمولی ، انتخاب نامحدودی از ماژول های برنامه برای انجام وظایف مختلف دارید . برای یک وب سایت اختصاصی ، تنوع بی نهایتی از ماژول های برنامه وجود دارد که می توان استفاده کرد .

– در دسترس :

انتخاب میزبانی ویژه و با سرعت بالا به بازدید کنندگان آنلاین این امکان را می ‌دهد تا بدون در نظر گرفتن پهنای باند ، یک وب‌ سایت اختصاصی را ببینند . وب سایت های اختصاصی بدون توجه به سخت افزار و نرم افزاری که بازدید کنندگان آنلاین برای مشاهده آن ها استفاده می کنند ، فورا بارگذاری می شوند و دسترسی راحت به محتوا را فراهم می کنند .

5/5 - (1 امتیاز)
, ,
نوشتهٔ پیشین
تاثیر هدایای تبلیغاتی در فروش و برندینگ
نوشتهٔ بعدی
رنگ ها چگونه بر فروش یک وب سایت تاثیر می گذارند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.