اهمیت طراحی سایت در برندینگ و فروش محصولات و خدمات

اهمیت طراحی سایت در برندینگ و فروش محصولات و خدمات

اهمیت هویت برند و طراحی وب سایت

هویت برند شما نه تنها نشان دهنده همه چیزهایی است که شرکت شما باید ارائه دهد ، بلکه نشان دهنده ارزش هایی است که برای شرکت شما مهم است . درست مانند هویت شخصی شما ، هویت برند شما چیزی است که شما را از دیگران جدا می کند و طراحی سایت شما فرصت بزرگی برای به اشتراک گذاشتن آن در اختیار شما قرار می دهد !

طراحی سایت در برندینگ، طراحی وب سایت در اصفهان
طراحی سایت در برندینگ، طراحی سایت در اصفهان

بسیاری از مردم فکر می کنند که اصطلاحات برند ، نام تجاری و هویت برند چنان فرقی با هم ندارند ، اما مهم است که بدانیم آن ها متفاوت هستند.

  • نام تجاری : روشی که شرکت شما توسط دیگران درک می شود .
  • برند سازی : رویه بازاریابی که در شکل دادن به یک برند نقش دارد .
  • هویت برند : مجموعه ای از تمام عناصر بصری برای به تصویر کشیدن تصویر مناسب برای مشتری .

یکی از اولین جاهایی که مصرف کنندگان هنگام جستجو کردن به آن مراجعه می کنند ، اینترنت است ، به همین دلیل حیاتی است که وب سایت شما در آن جا باشد تا پیام درست را به تصویر بکشد . وب سایت شما باید با هویت برند شما مطابقت داشته باشد و بالعکس .

به تصویر کشیدن هویت برند شما از طریق وب سایت بسیار مهم است به همین دلیل همیشه توصیه می ‌کنیم که اگر واقعاً می‌ خواهید برند خود را به نمایش بگذارید ، یک طراحی وب ‌سایتی سفارشی انتخاب کنید  تا اطمینان حاصل شود که همه چیزهایی را که ارائه می ‌دهید دقیقاً نشان می ‌دهید و به تصویر می کشید .

در زیر چندین نکته وجود دارد که می ‌توانید برای نشان دادن هویت برند خود در وب ‌سایت خود انجام دهید .

– تصاویر مناسب را انتخاب کنید :

استفاده از تصاویر کلیشه ای و تکراری مناسب نیست. از تصاویر استوک اجتناب کنید و در عوض ، تصاویری را پیدا کنید که واقعاً احساسات برند شما را منتقل می کنند .

برخی از موفق ‌ترین شرکت‌ هاعکس‌ هایی از تیم و عکس ‌های مشتریانی که با برند در تعامل هستند را به اشتراک می گذارند . ایجاد عکس ‌های خود به شما این امکان را می ‌دهد تا رنگ ‌هایی را انتخاب کنید که با برند شما هماهنگ هستند .

– لوگوی خود را به نمایش بگذارید :

به عنوان چهره برند شما ، اگرچه تنها بخشی از داستان است ، لوگوی شما باید در مرکز وب سایت شما قرار گیرد . مطمئن شوید که لوگوی شما طوری طراحی شده است که از محیط اطراف خود متمایز باشد ، کیفیت بالایی داشته باشد و فوراً برای مشتریان شما قابل تشخیص باشد. وقتی شخصی از وب سایت شما بازدید می کند ، چشم او باید مستقیماً به لوگوی شما برود.

نکته: مردم باید بتوانند لوگوی شما را ببینند و فورا بدانند که چه کسی هستید .

نایک اپل و…همگی نمونه ‌های خوبی از برندسازی هستند و اینکه نشان می دهد چگونه یک طراحی لوگوی ساده می ‌تواند اینقدر قدرتمند باشد .

– دعوت به اقدام خود را برجسته کنید :

بسیاری از مردم اهمیت تشویق مشتریان به کلیک کردن را دست کم می گیرند . برجسته کردن یک فراخوان برای اقدام در هر صفحه می ‌تواند تعداد زیادی سرنخ ایجاد کند ، اما ، درست مانند لوگوی شما ، باید مطمئن شوید که این ها عاری از هر گونه درهم‌ کاری هستند .

از رنگ ‌ها ، فونت ‌ها و شکل‌ هایی استفاده کنید که با برند شما مطابقت دارند ، اما از بقیه صفحه نیز متمایز هستند و چشم‌ ها را به خود جلب می ‌کنند .

نکته : یک فراخوان فقط نباید « اکنون بخرید » یا « از اینجا سفارش دهید » باشد . می ‌توانید از کلمه های بهترین مانند « بیشتر بدانید » یا «به شما کمک کنیم» را امتحان کنید .

– روی پیام اصلی خود تمرکز کنید :

در حالی که ما پیشنهاد نمی کنیم که وب سایت شما درهم ریخته از اطلاعات ، تصاویر و فراخوان برای اقدام باشد ، پیشنهاد می کنیم تمرکز خود را از زیبایی شناسی وب سایت خود بردارید و بیشتر در مورد پیام اصلی شرکت خود فکر کنید .

اطمینان از اینکه این موضوع به واضح ‌ترین شکل ممکن رخ می ‌دهد ممکن است به این معنی باشد که باید طراحی خود را ساده کنید ، فضای بیشتری را برای فضای سفید ایجاد کنید و رنگ‌ ها و فونت ‌های مورد علاقه ‌تان را برای چیزی که با لحن کلی مطابقت دارد کنار بگذارید . وب سایت شما مکانی اصلی است که مشتریان شما برند شما را مشاهده می کنند ، بنابراین ثبات بسیار مهم است .

به عنوان یک شرکت ، هرگز نباید اهمیت نام تجاری وب سایت خود را دست کم بگیرید و اینکه چگونه می تواند کاربران را به مشتریان تبدیل کند و سپس به موقع ، دنبال کنندگان وفادار برند شما را تبدیل کند . با در نظر گرفتن هویت برند خود ، وب سایت شما باید ارزش های اصلی شما را به وضوح منتقل کند و به مشتریان اجازه دهد تا در سطح احساسی با شما ارتباط برقرار کنند و آن ها را تشویق به انجام آن کلیک بسیار مهم کند . اگر به فکر طراحی وب سایت شخصی برای خود می باشید می توانید با ما در ارتباط باشید و سوالات خود را بپرسید .

5/5 - (1 امتیاز)
, , , ,
نوشتهٔ پیشین
اهمیت رنگ در برندسازی صنعت شما و تاثیر آن در فروش
نوشتهٔ بعدی
اصول تولید محتوای مناسب برای وب سایت چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.