مدیریت وب سایت فروشگاهی و اصول فروش

مدیریت وب سایت فروشگاهی و اصول فروش

مهم نیست که چه نوع شرکتی دارید ، مناطقی که در آن حضور آنلاین دارید یا اهداف تجاری که دارید ، ما به شما کمک می کنیم برند خود را به صورت آنلاین رشد دهید . ما طیف کاملی از خدمات را ارائه می دهیم که به شما امکان می دهد کل اکوسیستم تجارت الکترونیک و فروشگاه آنلاین  خود را ارتقا دهید .

شما برای فروش محصولات یا خدمات وارد تجارت شده اید ، نه مدیریت یک وب سایت ، درست است ؟ با این حال ، بعید است که بدون یک وب سایت خوب طراحی شده ، به اهداف فروش خود برسید . وب سایت های امروزی فقط  کارت های ویزیت دیجیتال نیستند . آن ها پایگاه های تجاری کاملاً کاربردی هستند که نیاز به توجه منظم دارند . اینجاست که مدیریت وب سایت وارد عمل می شود .

طراحی وب سایت در کانادا، مدیریت وب سایت فروشگاهی
طراحی وب سایت در کانادا، مدیریت وب سایت فروشگاهی

مدیریت وب سایت چیست؟

راه اندازی وب سایت شما تنها آغاز راه است . وب سایت ها باید به طور منظم نظارت و به روز شوند تا به هدف خود عمل کنند . حتی اگر از فناوری بسیار آگاه باشید ، ممکن است زمان کافی برای مدیریت وب ‌سایت خود به تنهایی نداشته باشید .

به خصوص با پیچیده ‌تر شدن اینترنت و با ادامه گسترش آن

بنابراین ، اکثر مشاغل تجارت الکترونیک یک مدیر وب سایت نیاز دارند .

برخی از مسئولیت هایی که این فرد به عهده خواهد گرفت عبارتند از :

  • اطمینان از عملکرد وب سایت
  • انجام به روز رسانی نرم افزار
  • نظارت بر عملکرد وب سایت
  • توسعه و به روز رسانی محتوا
  • انجام تنظیمات طراحی
  • حفظ امنیت وب سایت
  • بهینه سازی برای جستجو
  • و خیلی بیشتر
  • اهمیت مدیریت وب سایت

یک وب سایت باید مانند یک ماشین روغن کاری شده اجرا شود . هنگامی که به درستی مدیریت شود ، مزایای زیادی وجود دارد .

در اینجا پنج مزیت اصلی مدیریت وب سایت برای شما آورده شده است :

ایجاد علاقه مشتری

یک وب سایت به خوبی نگهداری می شود ، مشتریان جدید را جذب می کند و مشتریان فعلی را باز می گرداند . با این حال ، طراحی تنها نیمی از نبرد است . وب سایت شما باید مشتری محور و شهودی باشد و محتوا باید تازه نگه داشته شود تا بار ها و بارها دلیلی برای بازگشت به آن وجود داشته باشد .

تکنیک ‌های بازاریابی درون ‌گرا مانند وبلاگ نویسی و ایجاد پیشنهاد هایی مانند کتاب ‌های الکترونیکی نیز می ‌تواند مشتریان بالقوه را به وب ‌سایت شما بیاورند و می ‌توانند شما را مانند یک مرجع در محصولات یا موضوعات مختلف جلوه دهند .

رتبه بندی در موتورهای جستجو

نگهداری وب سایت برای رتبه بندی در موتورهای جستجو بسیار مهم است . اگر زمانی که شخصی به دنبال نوع محصولات یا خدماتی است که شما ارائه می ‌دهید ، وب ‌سایت شما رتبه بالایی ندارد ، رقبای شما به کسب و کار خود پایان می ‌دهد . بنابراین ، به روز رسانی منظم محتوا بسیار مهم است زیرا این به شما کمک می کند تا در لیست های موتور جستجو رتبه بالاتری داشته باشید . محتوا همچنین باید برای موتورهای جستجو بهینه شود تا ارزش خزیدن را داشته باشند. قالب بندی مناسب محتوا برای وب یک هنر و یک علم است ، بنابراین مدیریت محتوای وب سایت نیاز به درک هر دو HTML و SEO دارد.

انتقال تصویر برند

وب سایت شما بازتابی از برند شماست . اگر سایت شما یک دهه پیش طراحی شده است ( یا فقط به نظر می رسد ) ، حاوی تعداد زیادی اشتباهات املایی و گرامری یا محتوای قدیمی است ، برای پیمایش گیج کننده است ، یا دارای لینک های خراب و صفحات مرده است ، مشتریان فکر می کنند که شما به سادگی این کار را نمی کنید . دقت می کند و احتمالاً شرکت دیگری پیدا می کند که این کار را انجام دهد .

مهم است که به طور معمول به ظاهر وب سایت خود ( و وب سایت رقبای خود ) نگاهی بیندازید تا مطمئن شوید که با روندها هماهنگ هستید و کاملاً کاربردی و بدون خطا است.

اطلاع رسانی تصمیمات تجاری

آیا می دانید مشتریان شما چه کسانی هستند و به چه چیزی علاقه دارند ؟ ممکن است فکر کنید که دارید ، اما تجزیه و تحلیل وب سایت می تواند انواع مشتریانی را که حتی نمی دانستید دارید را کشف کند .

تجزیه و تحلیل وب سایت به شما این امکان را می دهد که تجزیه و تحلیل کنید که بازدید کنندگان از کدام منابع ترافیک می آیند ( ممکن است شما را شگفت زده کند ) ، مدت زمانی که در وب سایت می مانند و کدام صفحات محبوب ترین هستند . این بینش می ‌تواند به شما در بهینه ‌سازی صفحاتی که بیشترین جذب را به همراه دارند و محتوایی را که افراد ارزشمند می‌ دانند ، کمک کند .

ارائه راحتی خرید

یک فروشگاه آنلاین برای کسب و کار 24 ساعته باز است ، بنابراین مشتریان می توانند در هر زمان و هر مکان خرید کنند . این به این معنی است که شما مجبور نیستید شخصی را به صورت حضوری یا تلفنی سفارشات فیزیکی انجام دهد و در هزینه های نیروی کار صرفه جویی کنید . با این حال ، مگر اینکه طراحی سایت به درستی مدیریت شود ، ممکن است اشکالات دیگری ایجاد شود که می ‌تواند تجربه خرید را مختل کند و برای شما ممکن است به قیمت مشتریانی که به سرعت به سایت فروشنده دیگری منتقل می‌ شوند تمام شود .

5/5 - (1 امتیاز)
, , , ,
نوشتهٔ پیشین
اهمیت سئو و بهینه سازی سایت برای کسب و کار شما
نوشتهٔ بعدی
نرم افزار طراحی کاتالوگ چگونه عمل میکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.