طراحی کاتالوگ محصول چیست؟

نرم افزار طراحی کاتالوگ : کاتالوگ محصول سندی است که اطلاعات ضروری محصول مانند ابعاد محصول ، قیمت ، مواد و موارد دیگر را درج می کند.

توجه داشته باشید که کاتالوگ های محصولات در اشکال و اندازه های مختلفی عرضه می شوند.

شما می توانید کاتالوگ های فیزیکی ، مجله مانند و اسناد آنلاین مانند PDF های تعاملی طراحی کنید و آن ها را چاپ و یا آپلود کنید .

طراحی کاتالوگ و بروشور، نرم افزار طراحی کاتالوگ
طراحی کاتالوگ و بروشور، نرم افزار طراحی کاتالوگ

نرم افزار طراحی کاتالوگ چیست؟

نرم افزار کاتالوگ ساز ابزاری است که کاربران را قادر می سازد کاتالوگ ها ، لیست قیمت ها ، بروشورها ، آگهی ها یا هر نوع اسناد تجاری دیگر را به صورت خودکار ایجاد کنند . با نرم افزار کاتالوگ ، می توانید داده های خود را با طرح بندی خود ادغام کنید، به طور خودکار اسناد همیشه به روز و آماده برای چاپ و توزیع دیجیتال ایجاد کنید و از ایجاد دستی خودداری کنید .

شما قادر خواهید بود گردش کار خود را به طور قابل توجهی بهینه کنید ، مدیریت داده های خود را بهبود ببخشید و در زمان کمتری نتایج بهتری به دست آورید .

چرا به جای انتشار دستی از ایجاد کننده کاتالوگ استفاده می کنیم؟

ایجاد دستی این نوع سند دارای معایب بسیاری است . اول از همه ، زمان ایجاد کاتالوگ را در نظر بگیرید : ایجاد کاتالوگ به صورت دستی یک کار چالش برانگیز است که می تواند به ماه ها کار نیاز داشته باشد ، به خصوص اگر نیاز به ایجاد یک کاتالوگ با صدها محصول دارید ، و این کاری است که افراد زیادی را درگیر می کند .

سپس ، دشواری ایجاد آن ها وجود دارد : برای استفاده از ابزارهای گرافیکی که نتیجه حرفه ای را به همراه دارد ، به مهارت های خاصی نیاز دارید . خطاهای چیدمان که در مرحله ایجاد قابل مشاهده نیستند ممکن است در مرحله چاپ ظاهر شوند و زمان عرضه به بازار را به میزان قابل توجهی کاهش دهند .

در نهایت ، خطر خطا وجود دارد: مانند هر عملیات دستی ، خطا ها اجتناب ناپذیر است ، که توجه زیادی را در مرحله ایجاد ضروری می کند و نیاز به بررسی های متعدد و دقیق پس از تکمیل فرآیند صفحه بندی دارد.

مزایای استفاده از نرم افزار کاتالوگ ساز

نرم افزار کاتالوگ ساز به شما این امکان را می دهد که داده ها را از هر منبعی گرفته و به صورت خودکار به اسناد تبدیل کنید . این امر مشکلات مربوط به ایجاد دستی را از بین می برد .

بسته‌ های نرم ‌افزاری مختلفی در بازار وجود دارد و از نظر مدیریت داده‌ ها ،  انعطاف‌ پذیری طرح ‌بندی و رندر نهایی اسناد ، تفاوت قابل ‌توجهی دارند .

بهترین راه برای ایجاد کاتالوگ چیست؟

نحوه ایجاد کاتالوگ محصولات

  • مرحله 1: تمام داده های محصول خود را جمع آوری کنید . با جمع آوری اطلاعات محصول مانند ترکیب ، ابعاد ، توصیفات مشتری ، قیمت و غیره شروع کنید. …
  • مرحله 2: ساختار و طرح کاتالوگ را برنامه ریزی کنید. …
  • مرحله 3: کاتالوگ محصولات خود را طراحی کنید. …
  • مرحله 4: کاتالوگ را منتشر یا چاپ کنید .
5/5 - (1 امتیاز)
, , , , ,
نوشتهٔ پیشین
مدیریت وب سایت فروشگاهی و اصول فروش
نوشتهٔ بعدی
طراحی کاتالوگ با فتوشاپ چگونه است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.