طراحی کاتالوگ با فتوشاپ چگونه است؟

طراحی کاتالوگ با فتوشاپ چگونه است؟

یک راه عالی برای کمک به برجسته شدن کسب و کارتان ، تکمیل حضور خود با یک کاتالوگ چاپی به یاد ماندنی است . طراحی کاتالوگ‌ های محصولات می‌ توانند حفره ‌ای را در استراتژی بازاریابی کلی شما پر کنند . چه از طریق پست وارد شوند و چه از فروشگاه گرفته شوند ، مشتریان بالقوه را به فکر برند شما در حالت آفلاین نگه می ‌دارند . کاتالوگ ها به مشتریان شما الهام می دهند تا با برند شما درگیر شوند یا به صورت آنلاین برای خرید اقدام کنند.

طراحی کاتالوگ و بروشور در اصفهان و تهران، طراحی کاتالوگ با فتوشاپ
طراحی کاتالوگ و بروشور در اصفهان و تهران، طراحی کاتالوگ با فتوشاپ

همچنین می توانید با یک کاتالوگ خوب با طراحی عالی ، جنبه متفاوتی از برند خود را به نمایش بگذارید . آن ها فرصتی را برای استفاده از مهارت های هنری و طراحی شما برای برانگیختن مشتریان جدید با نمایش محصول خود در طبیعت و جفت کردن آن با عناصر طراحی جذاب فراهم می کنند .

نکته ، فقط محصول را به نمایش نگذارید . سبک زندگی را که می تواند به خریدار احتمالی بدهد را نشان دهید .

عناصر کلیدی طراحی کاتالوگ

هر کاتالوگ دارای سه عنصر حیاتی است:

  • یک چیدمان با ساختار محکم
  • تصاویر متقاعد کننده
  • اطلاعات محصول با کیفیت

طرح و فرم کاتالوگ

تصمیم گیری در مورد فرم کاتالوگ یکی از هیجان انگیزترین بخش های فرآیند است . چگونه کاتالوگ برای مشتریان شما نمایش داده می شود ؟ آیا این یک بروشور مربع کوچک خواهد بود یا یک بوم بزرگ ؟ تعداد صفحات چقدر خواهد بود ؟ از چه نوع کاغذی استفاده خواهید کرد ؟ تصاویر چگونه نمایش داده می شوند ؟

تصاویری مناسب

در مرحله بعد ، طراحی بصری کاتالوگ خود را بررسی کنید . چگونه می توانید با فرمتی که انتخاب کرده اید بازی کنید ؟ آیا می توانید تصاویر را به گونه ای تنظیم کنید که بیننده را تشویق کند تا زمان بیشتری را برای مطالعه هر صفحه صرف کند ؟ فرصت های طراحی بی حد و مرز در یک کاتالوگ وجود دارد ، و فرصت های زیادی برای عبور از مرز های طراحی وجود دارد .

جلد جلوی کاتالوگ در کنار کاتالوگ باز

هر عنصر طراحی را که انتخاب می‌کنید ( عکس ، تصویر ، هنر خط ) ، مطمئن شوید که با برند موجود سازگار است . کاتالوگ شما باید شبیه شرکت شما باشد ، اما به دنبال راه‌ هایی باشید که هم مشتریان جدید و هم مخاطبان مستقر خود را با عناصری که شگفت‌ زده و خوشحال می ‌کنند ، مجذوب خود کنید . در مورد سر صفحه های منحصر به فرد و سایر کار های طراحی قانع کننده فکر کنید و ایده ها را از این مکان ها یا مکان های غیر متعارف بیشتری مانند کاتالوگ های قدیمی ، کتاب های قوانین بازی یا کتابچه های راهنمای تعمیر و نگهداری قدیمی استخراج کنید.

پیامی منسجم و قانع کننده

کاتالوگ شما به تعداد کلمات زیاد نیاز ندارد . مواد بازاریابی مانند کاتالوگ ها حول بلوک های ساده اطلاعات ساخته شده اند . کاتالوگی از تصاویر خاطره انگیز و حداقل اطلاعات مرتبط می تواند به خوبی کار کند . در اینجا موارد مهمی وجود دارد که باید در فرم متن گنجانده شوند تا مشتریان گیج نشوند :

  • نام محصولات
  • توضیحات
  • اطلاعات قیمت
  • امکانات

کاتالوگ دیجیتال در مقابل چاپ

اگر کاتالوگ چاپی در بودجه شما نیست یا مخاطبان شما آنلاین زندگی می کنند ، کاتالوگ های دیجیتال نیز می توانند موثر باشند . یک کاتالوگ دیجیتال به شما امکان می دهد فضاهای دیجیتالی هیجان انگیز و تجربی ایجاد کنید که جدا از فروشگاه تجارت الکترونیک شما هستند.

 آشنایی با بهترین نرم افزار های طراحی کاتالوگ

صنعت تبلیغات و طراحی کاتالوگ همواره رو به گسترش است و روز به روز طرح های جدیدی توسط طراحان ایجاد می شود .

همواره این طراحان نیاز به بهترین نرم افزار های طراحی برای خلق بهترین طرح ها و کاتالوگ ها دارند .

در حالت کلی بهترین نرم افزار های طراحی کاتالوگ به دسته های زیر تقسیم بندی می شوند :

  • Adobe Photoshop
  •  Adobe In Design CC
  • Xara page & Layout designer

آشنایی با نرم افزار ادوبی فتوشاپ یا Adobe Photoshop

ادوب فتوشاپ یکی از بهترین نرم افزار های شرکت ادوب و همچنین بهترین نرم افزار طراحی انواع فایل های گرافیکی می باشد .

از این نرم افزار سال های سال است که به عنوان بهترین و منحصر به فرد ترین ابزار گرافیکی یاد می شود .  با استفاده از فتوشاپ می توان به راحتی طرح های بی نظیری از کاتالوگ ها را ایجاد کرد . البته که به غیر از طراحی کاتالوگ می توان از آن در جهت ساخت بنر، گیف ، عکس نوشته و…. نیز استفاده کرد .

Rate this post
, ,
نوشتهٔ پیشین
نرم افزار طراحی کاتالوگ چگونه عمل میکنند
نوشتهٔ بعدی
اصول طراحی لوگو 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.