مفهوم رنگ زرد در برندینگ و تبلیغات

برند

مفهوم رنگ زرد در برندینگ و تبلیغات

مفهوم رنگ زرد : آرم زرد در مورد برند شما چه می گوید؟

در ادامه رنگ زرد و نحوه تاثیر آن بر برندسازی را بررسی خواهیم کرد.

مفهوم رنگ زرد در برندینگ و تبلیغات
مفهوم رنگ زرد در برندینگ و تبلیغات

رنگ زرد در مورد برند شما چه می گوید؟

به طور کلی، رنگ زرد در بین رنگ‌ های کمتر مورد علاقه پاسخ ‌دهندگان قرار می ‌گیرد، اما این مطالعه به معیارهایی مانند اعتماد، امنیت، سرعت، کیفیت، صرفه‌ جویی، قابلیت اطمینان، شجاعت، ترس و سرگرمی نیز توجه کرده است. زرد در معیارهای کیفیت، قابلیت اطمینان و شجاعت کمترین امتیاز را کسب کرد.

سرعت و اعتماد کمی بالاتر است. و بالاترین صرفه جویی و سرگرمی.

بنابراین با این بررسی ‌های نه چندان درخشان، یک لوگوی زرد چه چیزی را در مورد یک برند ارتباط می‌ دهد؟ به طور کلی پیام یکی از قیمت های مقرون به صرفه و سرگرم کننده است. به نظر می‌ رسد رنگ زرد برای کودک درون ما جذاب است و با احساس شادی ، اصالت و گرمی همراه است. این نشان می ‌دهد که شرکت‌ هایی که محصولات یا خدمات لذت‌ بخش، سریع، در دسترس را ارائه می ‌کنند ممکن است از استفاده از رنگ زرد در برند سازی خود سود ببرند.

آیا رنگ زرد برای برند شما مناسب است؟

زرد یک جلب توجه است، به خصوص زمانی که به عنوان رنگ کنتراست ( یا به عنوان یک میدان زرد یا حروف زرد در برابر یک میدان کاملا متضاد ، مانند آبی ) استفاده می شود. اگر سرعت ، سرگرمی و هزینه کم عوامل مهمی برای مخاطبان هدف شما هستند، ممکن است رنگ زرد را به عنوان رنگ اصلی در برند خود در نظر بگیرید. زرد نیز به عنوان رنگ ثانویه یا برجسته موثر است و با خوش بینی، گرما و شفافیت همراه است . طراح شما می تواند با سایه ها و تن های مختلف و همچنین با رنگ های مکمل و متضاد آزمایش کند.

چاپ ریز

به یاد داشته باشید که رنگ تنها یکی از عناصر شخصیت برند شما است. زمینه اهمیت دارد. در واقع ، ضروری است . هیچ رنگی قرار نیست هر آنچه را که می خواهید بدون زمینه مناسب بیان کند . تعیین ماموریت، ارزش ها و شخصیت شرکت شما به طراح شما کمک می کند تا رنگی را انتخاب کند که به بهترین وجه برند شما را برای موفقیت تنظیم کند.

5/5 - (1 امتیاز)
, , , ,
نوشتهٔ پیشین
اهمیت و تاثیر رنگ بنفش در تبلیغات
نوشتهٔ بعدی
تاثیر رنگ سبز در تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.