اهمیت عکاسی محصولات زیبایی و آرایشی

اهمیت عکاسی محصولات زیبایی و آرایشی

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه چیزی باعث می شود هر بار که چیزی را که دوست دارید می بینید، روی دکمه خرید کلیک کنید؟ آیا متوجه شده اید که به سمت خرید محصولاتی کشیده شده اید که در اولین نگاه واقعی و جذاب به نظر می رسند؟ این بخشی از استراتژی بازاریابی است، که تصاویر محصول با ظاهری عالی در جای خود داشته باشید تا مشتریان برای خرید ترغیب شوند.

عکس ‌های محصول برای کمک به مشتریان جدید طراحی شده ‌اند تا آنچه را که دریافت می ‌کنند تجسم کنند. آن ها باید به مشتریان این حس را بدهند که شخصاً محصولی را می بینند، لمس می کنند یا آن را بو می کنند. زیرا خریداران آنلاین نمی توانند قبل از خرید یک محصول را به صورت فیزیکی لمس کنند.

طراحی بسته بندی در اصفهان و تهران، عکاسی محصولات زیبایی و آرایشی
طراحی بسته بندی در اصفهان و تهران، عکاسی محصولات زیبایی و آرایشی

 

بسیاری از برند های زیبایی فرصت‌ هایی را برای افزایش تبدیل با محتوای خود از دست می ‌دهند، تنها با عدم افزودن تصاویر و ویدیوهای کافی به صفحات محصول خود.

یک مشتری بیشتر احتمال دارد محصولی را بخرد که از نظر زیبایی ظاهری عکس گرفته شده باشد تا محصولی که اینطور نیست. 60 درصد از خریداران  می گویند که قبل از خرید، باید حداقل 3-4 تصویر را ببینند.

اگر صاحب یک کسب و کار لوازم آرایشی و زیبایی هستید یا قصد دارید به زودی کسب و کار خود را راه اندازی کنید، باید بدانید که عکاسی محصول یک نکته کلیدی است. شما فقط می توانید محصولاتی را که می فروشید در وب سایت، تبلیغات یا کانال های تجارت الکترونیک خود از طریق عکاسی عالی از محصول نشان دهید.

عکس‌های با وضوح بالا که یک محصول را از زوایای مختلف به نمایش می ‌گذارند، به خریداران کمک می‌ کنند ویژگی‌ های کلیدی را به صورت بصری شناسایی کنند. اگر تصاویر محصول شما کیفیت خوبی نداشته باشد، مشتری جذب نخواهید کرد.

اولین تاثیر در دنیای زیبایی و لوازم آرایشی اهمیت دارد  و مهم نیست که محصولات شما چقدر خوب هستند، عکس‌ های ضعیف داستان واقعی خود را بازگو نمی‌ کنند.

عکسی که به خوبی از لوازم آرایشی و محصولات آرایشی شما گرفته شده، نشان دهنده برند شماست. همچنین باعث می شود مشتریان شما نسبت به محصولات و برند شما اطمینان داشته باشند.

تصاویر شما مستقیماً با مخاطبان هدف شما صحبت می کنند. با عکس‌ های با کیفیت، مشتریان شما می ‌توانند ببینند و درک کنند که محصولات زیبایی شما در کاربر نهایی چگونه به نظر می ‌رسند. تصاویر شما ارزش و کیفیت درک شده محصول شما را نشان می دهد. بنابراین اگر تصاویر شما خوب  به نظر نمی رسند، مصرف کننده تمایلی به سرمایه گذاری روی برند شما ندارد، مهم نیست که داستان شما چقدر قانع کننده باشد.

هدف از ایجاد خط تولید می تواند بین هر فردی متفاوت باشد. اما اگر خود را در فروشگاه ها می بینید و در مجلات برجسته می شوید، باید تصاویر حرفه ای داشته باشید. بنابراین قبل از اینکه هر تصویری را در وب سایت خود آپلود کنید از خود بپرسید که آیا این مجله تصویری آماده است؟

5/5 - (1 امتیاز)
, , ,
نوشتهٔ پیشین
لوگوی سفارشی برای کسب و کار
نوشتهٔ بعدی
از مهم ترین خصوصیات بهترین طراح لوگو چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.