ترفندهای عکاسی از غذاها و نوشیدنی ها برای تبلیغات کافه و رستوران

ترفندهای عکاسی از غذاها و نوشیدنی ها برای تبلیغات کافه و رستوران

عکاسی برای تبلیغات غذا می تواند ساعت ها طول بکشد. سوژه بستنی شما آب می شود و یا ممکن است همبرگر شما فرو بریزد.

برای جلوگیری از همه این ها، باید از ترفند های متخصصان غذا استفاده کنید.

گاهی می توانید با استفاده از نکات کوچکی جذابیت بسیاری به غذا ها بدهید برای مثال: افزودن مقداری رنگ به سوپ خامه‌ ای برای زنده ‌تر کردن آن می ‌تواند عکس ‌های شما را برای بهتر شدن تغییر دهد و یا می توانید روی مرغ کبابی را رنگ کنید تا پوستی طلایی به آن بدهد.

تکه های یخ تقلبی جایگزین ارزان و آسان یخ واقعی هستند. آن ها در نوشیدنی شما ذوب نمی شوند و واقع بینانه به نظر می رسند.

ترفندهای عکاسی
ترفندهای عکاسی

و چند روش افراطی تر وجود دارد. یک میلک شیک یخ زده با شکر پاشیده شده و سس شکلات روی آن بعد از 15 دقیقه به هم می ‌ریزد. می توانید مقداری پوره سیب زمینی فوری هم بزنید. شیشه با ظاهری خوشمزه تا پایان جلسه عکس ماندگاری دارد.

آیا تا به حال فکر کرده اید که تبلیغات برگر چگونه ساخته می شود؟ طراح غذا، مواد را با دقت فوق العاده در محل خود قرار می دهد. پنیر روی لبه ها آویزان است. گوجه فرنگی در سه لایه ضخیم می آید. اغلب، لایه های اضافی در وسط همبرگر پنهان می شود تا بزرگ تر به نظر برسد.

اگر می ‌خواهید از تبلیغات غذا فیلمبرداری کنید، باید چند ترفند طرز تهیه غذا را یاد بگیرید.

هر برند و کسب و کاری تصویر واضحی از برند و پیامی دارد که می خواهد به مخاطبان خود منتقل کند. هنگامی که تبلیغ یک مواد غذایی را می بینید شاید می گویید که شکلات شیری آن ها ابریشمی ترین است. یا اینکه بهترین هات داگ ها را دارند که طعمی شبیه گوشت واقعی دارد.

اغلب، تبلیغات مواد غذایی فراتر از رفع گرسنگی است. مصرف کننده می خواهد آن نوشیدنی جذاب را بخرند نه تنها برای نوشیدن آن. اما به این دلیل که او جذاب است.

برای ارتباط با بینندگان بر احساسات تمرکز کنید:

همه ما می دانیم که تبلیغات سعی می کنند ریسمان قلب ما را بکشند. تبلیغات مواد غذایی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بسیاری از تبلیغات از عوامل احساسی استفاده می کنند تا ما را برای خرید آن ها متقاعد کنند.

شما می توانید این احساسات را از طریق عکاسی تبلیغاتی از محصولات غذایی خود منتقل کنید. یک شکلات به شکل قلب می تواند بیش از یک پاراگراف در مورد عشق بگوید.

مزایای واقعی محصول را برجسته کنید

اگر محصول یا برند شما ویژگی منحصر به فردی دارد، آن را در تبلیغات غذایی خود برجسته کنید! آیا برای افرادی که آلرژی دارند مناسب است؟ یا برای کسانی که رژیم غذایی دارند؟

هرگز در مورد مزایایی که افراد ممکن است از انتخاب محصول شما به دست آورند، دروغ نگویید. 

تبلیغات غذایی خود را خلاق و خنده دار کنید:

شوخ طبعی و خلاقیت راه های عالی برای جلب توجه مصرف کنندگان هستند. سعی کنید ایده های جدیدی داشته باشید یا نمونه کارهای عکاسان حرفه ای غذا را بررسی کنید.

مطمئن شوید که در مورد غذا و روند سبک زندگی به روز هستید. یک تبلیغ غذای خوب چیزی است که مردم می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. حتی بهتر است اگر بتوانید چیز جدیدی ارائه دهید. سپس همه این روند را با محصول یا برند شما مرتبط می کنند.

و در آخر بستر مناسب را برای تبلیغ و درج تصاویر انتخاب کنید:

فقط پلتفرم های مربوطه را برای تبلیغات غذایی خود انتخاب کنید. برخی از برند ها دیگر حتی وب سایت ندارند. آن ها یک صفحه فیس بوک یا اینستاگرام را اداره می کنند.

مخاطبان خود و پلتفرم مورد علاقه آن ها را بشناسید. هر رسانه ای را که انتخاب می کنید، خوب است که یک منو برای جذب مشتری داشته باشید. مشتریانت وقتی رستورانی را جستجو می کنند و منویی ندارد، برایشان آزار دهنده است. اگر آن ها حضور آنلاین نداشته باشند، حتی نمی خواهند که به آنجا بروند.

قرار دادن عکس ها در منو های آنلاین می تواند باعث شود علاقه و اعتماد مصرف کنندگان خود را جلب کنید.

در عصر دیجیتال، سفارش غذا یا جستجوی آنلاین منو رایج است. اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما آنچه را که می بینند دوست دارند.

پلتفرم‌ های خاص فرمت یا اندازه‌ های محدودی برای عکس‌ ها دارند. به عنوان مثال، اینستاگرام فقط عکس های مربعی شکل را مجاز می کند.

هنگام عکسبرداری از تبلیغات مواد غذایی، باید پلتفرم خود را بشناسید.

5/5 - (1 امتیاز)
, , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
طراحی کاتالوگ دیجیتال چه تفاوتی با کاتالوگ های چاپ شده دارد
نوشتهٔ بعدی
چرا به کلیپ های تبلیغاتی برای محصولات و خدمات خود نیاز داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.