لوگو مناسب شما چیست؟

لوگو، تصویر، متن و یا ترکیبی از هر دو، که هدف  آن نشان دادن کسب و کار شماست. برخی از آرم ها آنقدر قدرتمند هستند که در حافظه فرد باقی می مانند به عنوان مثال وقتی که M طلایی را می بینید بلافاصله به مکدونالد  فکر می کنید.

 

ظاهر حرفه ای داشته باشید

ظاهر حرفه ای داشته باشید و اعتماد بیشتری را کسب کنید. با این کار مشتریان بالقوه احتمال بیشتری می دهند که شما در کارتان حرفه ای باشید.

 

لوگو مناسب شما چیست؟

لوگویی مناسب است که بتواند شما را به بهترین نحو به مشتری معرفی کند و کاملا واضح و رسا باشد. طراحان حرفه ای زمانی که یک لوگو را طراحی می کنند چندین صفحه در مورد آن توضیح می دهد:

کانسپت

ایده ی طراحی 

باید ها و نباید ها

حریم آن

 فرمت های مختلف برای استفاده 

این موارد نشان می دهد که این پارامتر بخش بسیار مهمی از هر مجموعه است و  به نحوی می توان آن را ویترین کسب و کار معنی کرد.

 

 water-mark

 به یادماندنی

شاید سالیان سال وقت لازم باشد که لوگویتان مانند کوکاکولا و یا مکدونالد به یادماندنی شود، برای داشتن یک لوگوی خوب یک ایده خوب لازم است و برای داشتن یک ایده خوب یک کانسپت خوب نیاز است، برخی از شرکت ها از لوگو تایپ یا ترکیبی استفاده می کنند که ایده چندان بدی نیست و با کمک این، کسب و کارشان را نشان می دهند همانند نایک، که ترکیب تیک با نوشته است. 

 

چگونه یک لوگو داشته باشیم

بهترین راه برای داشتن آن  کمک گرفتن از طراحان حرفه ای است. اگرچه، خدمات آنلاین طراحی ارزان قیمت وجود دارد اما تجریه ما نشان می دهد که بدون کانسپت و ایده، طرحی خوبی خلق نخواهد شد. درست است که هزینه های زیادی صرف خواهید کرد اما اعتماد و در ذهن باقی ماندن مشتریانتان را کسب می کنید.

 

خانه اپیلاسیون-لوگو-رسانه هنر برتر

راهنمایی برای انتخاب طراح

پیش از اینکه طراحی خود را به طراحان و یا شرکت بسپارید بهترین کار این است نمونه کارهای آنها را مشاهده کنید و بعد از آن به سوالات آنها در مورد کسب و کارتان پاسخ دهیدهرچقدر به سوالاتشان با صبر و حوصله ی بیشتر توضیح دهید کانسپت و ایده بهتری می توانند برای شما طراحی کنند.

پذیرش سفارش طراحی لوگو در تهران با رسانه هنر برتر.

Rate this post
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
چرا تبلیغات در مجله به کسب و کار شما کمک می کند؟
نوشتهٔ بعدی
تبلیغات تلویزیونی، پادشاه تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.