طراحی لوگو در حرفه ی آرایشگری

طراحی لوگو در حرفه ی آرایشگری شاخه ی مراقبت پوست (skin Care)

لوگو نشانی گرافیکی است و  نماینده بصری شغل و حرفه ی شما است پس طراحی لوگو از موارد بسیار مهم بشمار می رود،در اینجا راهی را که برای طراحی لوگو استفاده کردیم،  باهم می خوانیم:

تحقیق در مورد حرفه شما و شناسایی مخاطب 

پیش از شروع طراحی لوگو در مورد کسب و کار شما پرسیده می شود که در لوگویی که به تازگی طراحی کرده ایم در زمینه زیبایی فرد نقش دارد و ارائه کننده خدمات مراقبت از پوست می باشد. همچنین در مورد نوع مشتریان کسب و کار شما سوال می پرسیم که بدانیم با چه نوع جامعه ی هدفی روبرو هستیم.

طراحی لوگو-رسانه هنر برتر-کریمی

طراحی کانسپت 

سپس بعد از دریافت اطلاعات کسب و کار  و درک آنها، تیم طراحی ما شروع به طراحی کانسپت کردندکه با توجه به نوع فعالیت ، نوع مشتریانشان، در نظر گرفتن رقبا و همچنین چاشنی خلاقیت به کانسپت زیبایی، طراوت و جوانی رسیدیم.

 

تولید ایده

بعد از طراحی کانسپت نوبت به تولید و طراحی ایده می شود، که ایده ما چهره ، برگ و تاج بود،  این ایده را شروع به طراحی کردیم و با کمک نام مجموعه و برند شخصی آرایشگر این ایده را پیاده سازی کردیم که اگر در لوگو دقت کنید هم تاج را خواهید دید و هم چهره و هم برگ را .

 

و در نهایت بعد از تایید آرایشگر عزیزمان این کانسپت و ایده به سرانجام رسید و بازهم افتخاری دیگر را برای کانون آگهی و تبلیغات رسانه هنر برتر کسب گردید.

طراحی لوگو.کریمی-رسانه هنر برتر

 

 

Rate this post
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
تبلیغات تلویزیونی، پادشاه تبلیغات
نوشتهٔ بعدی
چرا بیلبورد محبوب است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.