روش‌های موفقیت در بازاریابی

بازاریابی شبکه ای

تعریف: یک مدل تجاری که در آن یک شبکه توزیع کننده برای ساختن کسب و کار مورد نیاز است. معمولا این گونه کسب و کارها نیز بازاریابی چند مرحله ای را در طبیعت دارند که پرداخت ها در بیش از یک سطح رخ می دهد.

بازاریابی شبکه نوعی از فرصت کسب و کار است که بسیار محبوب است برای افرادی که به دنبال فرصت های شغلی و کسب و کار انعطاف پذیر هستند. بعضی از شرکت های شناخته شده مانند پنبه ریز، پنجاه چهل، نیوشا، یک بازاریابی شبکه ای هستند و بسیار موفق اند.

بازاریابی شبکه، همچنین به عنوان بازاریابی چندسطحی (MLM) شناخته می شود، یک مدل تجاری است که پیمانکاران مستقل آن را به یک شرکت خریداری می کنند و کمیسیون را برای محصولاتی که آنها به فروش می رسانند، دریافت می کنند.

این حرفه برای بسیاری از مردم جذاب است، زیرا آنها می توانند رئیس خود باشند، ساعت های خود را تنظیم می کنند و به سمت موفقیت خود تلاش می کنند. این یک تعهد بزرگ است، اما بازاریابی شبکه می تواند یک حرفه ای بسیار سودآور باشد.

روش‌های موفقیت در بازاریابی شبکه ای

کیفیت کالا:

بازاریابی شبکه ای بر اساس بازاریابی دهان به دهان است. به این معنی که فرد به دلیل کیفیت بالا و یا ویژگی خاص محصولی که خریدار ی کرده است آن را به اطرافیان خود معرفی می کند و زمانی که کیفیت یک محصول پایین باشد یا هیچ ویژگی خاصی نداشته باشد که مشتری را برای خریدن آن قانع کند، نمی توانید در بازاریابی شبکه ای موفق باشید.

توانایی صحبت و فروش:

روش های مختلف بازاریابی حضوری و مهارت‌های فروش را یاد بگیرید. بدانید که چطوری با مشتری صحبت کنید و بتوانید مشتری را مجاب کنید.

توانایی تیم‌سازی و رهبری:

در بازاریابی شبکه ای باید این توانایی را داشته باشید که افراد زیادی را در زیر مجموعه خود قرار دهید و بره آن ها انگیزه دهید که بیشتر و بهتر کنند. هرچه زیر مجموعه شما فعال تر باشند شما سود بیشتری می کنید. چون در برابر فروش آن ها به شما هم پورسانت تعلق می گیرد.

توانایی رهبرسازی:

باید زیر مجموعه های خود را طوری تربیت کنید که هر کدام بتوانند رهبری کنند و برای خود زیر زیر مجوموعه داشته باشند و در آن ها انگیزه ایجاد کند. پس شما باید توانایی این را داشته باشید که از زیر مجمو عه خود رهبر بسازید.

تفاوت بازاریابی شبکه ای با شرکت‌های هرمی:

در شرکت هرمی در واقع هیچ محصولی در کار نیست و اعضایی که وارد این شرکت ها می شوند باید سرمایه گذاری کنند و هم چنینن افرادی که هم معرفی می کنند آن هم باید سرمایه گذاری کنند در صورتی که در بازرایی دیجیتالی افراد باید بتوانند محصول را بفرشند و هم چنین افرادی هم که به عنوان زیر مجموعه خود معرفی می کنند بایید بتوانند بفروشند.

تیم مشاوران کانون تبلیغاتی رسانه هنربرتر با بهره گیری از سالها تجربه و مهارت می توانند شما را در زمینه بازاریابی شبکه ای مشاوره و راهنمایی کنند.

نمونه طراحی لوگو

نمونه طراحی ست اداری

درخواست ثبت برند

بازاریابی شبکه ای
بازاریابی شبکه ای
Rate this post
, , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
آیا برای انجام طراحی وب سایت برنامه ریزی می کنید؟
نوشتهٔ بعدی
شعار تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.