بیلبورد اسکرولینگ لایت باکس

بیلبورد اسکرولینگ لایت باکس جدیدترین بیلبورد تبلیغاتی در اصفهان است که دو وجهی می باشند و در هر وجه قابلیت اکران سه طرح وجود دارد، هم چنین این نوع بیلبورد ها دارای نور می باشند.
اکثر کسب و کارها به دنبال یافتن راه های جدید برای تبلیغ محصولات و خدمات خود هستند. روش های تبلیغاتی موثر در میان انواع مختلف کسب و کارها و صنایع متفاوت است، بیلبورد ها می توانند یک ابزار قدرتمند تبلیغاتی در فضای باز باشند.

رسانه ای که چشم انداز ما را تغییر می دهد و چشم انداز شهر و شهرمان را تغییر می دهد و بر خلاف سایر رسانه های تبلیغاتی مانند تلویزیون یا رادیو، بیلبورد ها را نمی توان خاموش کرد.

بیلبورد در اصفهان

برخی از شرکت ها ممکن است سوال کنند که تبلیغات بیلبورد واقعا راه حل مناسب است، اما ما در اینجا پنج مزیت عمده ی استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی از جمله بیلبورد اسکرولینگ لایت باکس را برای شما توضیح می دهیم:

در معرض دید مردم:

بیلبورد های اسکرولینگ لایت باکس در سطح شهر و جاهای پر رفت و آمد قرار می گیرند، که به این معنی است که مردم همیشه به صفحه نمایش بزرگ و چشم نواز شما نگاه می کنند و چون این پنل ها دارای نور هستند و در سه وجه تغییر می کنند بسیار جلب توجه می کند.

حضور دائمی و تکرار بیلبورد:

شما مبلغی که برای اجرای آگهی در رادیو یا تلویزیون پرداخت می کنید، فقط تضمین می کند که تبلیغ شما را چند بار در روز پخش می کند. اما برعکس، یک بیلبورد همیشه 24 ساعته کار می کند و مبلغی که پرداخت می کنید ماهیانه است. بلبورد ها همیشه در معرض دید قرار دارند زیرا مردم به طور مداوم از آنجا عبور می کنند.

مکان سفارش بیلبورد:

بیلبورد اسکرولینگ لایت باکس در همه جای سطح شهر هستند و شما معمولا خودتان انتخاب می کنید که می خواهید تبلیغات خود را کجا قرار دهید. هم چنین محل بیلبورد را می توانید بر اساس هدف قرار دادن مشتریان خاص یا توجه مردم، در یک محل توسط کسب و کار، در نزدیکی تقاطع شلوغ و یا خروجی آزاد راهها انتخاب کنید.

از آنجایی که بیلبورد اسکرولینگ لایت باکس در سطح شهر و مناطق شلوغ قرار دارد، اگر بتوانید مکان مناسب را انتخاب کنید، به راحتی می توانید به بسیاری از افراد دسترسی پیدا کنید و از دیگر مزایای بیلبورد اسکرولینگ لایت باکس این است که نسبت به بیلبورد های دیگر ارزان تر است.

ایجاد آگاهی از نام تجاری:

از آنجایی که اکثر افراد چندین بار یک بیلبورد مشابه را می بینند، آنها را به یاد می آورند و اغلب می توانند بعدا با نام تجاری و شرکت مرتبط شوند. زمانی که طرح های بیلبورد جذاب و بی نظیر باشد می تواند راه عالی برای مشتریان بالقوه برای کسب اطلاعات در مورد کسب و کار شما باشد و در ذهن آن ها ماندگار می شود تا زمانی که ممکن است نیاز به استفاده از خدمات و محصولات شما را داشته باشند.

دسترسی به مشتریان متنوع:

بیلبوردها اجازه می دهند که شرکت ها با یک تاکتیک تبلیغاتی به تعداد متنوعی از مشتریان دسترسی پیدا کنند. به جای صرف وقت و پول اضافی برای شناسایی و تحقیق در مورد گروه های مشتری هدف، بیلبوردهای تبلیغاتی به شما اجازه می دهد تا به بخش بزرگی از جمعیت های متنوع و گوناگون دسترسی پیدا کنید.

بدین معنا که شما مجبور نیستید وقت و بودجه خود را صرف پرداختن به مشتریان بالقوه کنید و برای خدمات گسترده ای که جمعیت های مختلف را جذب می کند بسیار مفید است..
بیلبورد اسکرولینگ لایت باکس جدیدترین و مناسب ترین تعرفه بیلبورد تبلیغاتی در اصفهان است و کانون تبلیغاتی رسانه هنربرتر مجری تبلیغات اسکرولینگ لایت باکس در اصفهان است.

نمونه طراحی لوگو

نمونه طراحی ست اداری

درخواست ثبت برند

تعرفه بیلبورد اسکرولینگ لایت باکس
تعرفه بیلبورد اسکرولینگ لایت باکس
تعرفه بیلبورد اسکرولینگ لایت باکس
تعرفه بیلبورد اسکرولینگ لایت باکس
تعرفه بیلبورد اسکرولینگ لایت باکس
تعرفه بیلبورد اسکرولینگ لایت باکس
Rate this post
, , , , , , , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
تولید محتوا چیست؟
نوشتهٔ بعدی
چگونه هویت برند ایجاد کنیم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.