قالب طراحی کاتالوگ

قالب طراحی کاتالوگ

کاتالوگ ها و بروشور ها برای هر شرکتی یک نیاز بسیار مهم هستند. چاپ آنها نخستین کارهایی است که یک نهاد تجاری یا هر سازمانی برای انجام آن قبل از تولید محصولات و خدمات در بازار فروش باید انجام دهد. همچنین ، برای ایجاد یک تأثیر اساسی  در بازار ، یک شرکت باید یک قالب طراحی کاتالوگی را تهیه کند که خسته کننده نباشد ، کاربرپسند باشد و چشم نواز باشد.

هنگامی که می توانید از الگوهای کاتالوگ ساخته شده توسط طراحان که با زیبایی طراحی شده استفاده کنید ، چشم پوشی نکنید گذشته از تبلیغ برند تجاری شما ، تهیه کاتالوگ به شما امکان می دهد محصولات و خدمات مختلف خود را نیز به نمایش بگذارید.

در رسانه هنر برتر مجموعه ای از قالب های طراحی کاتالوگ  و بروشور بی حد و حصر برای طراحی کاتالوگ داریم که بطور خاص  برای مشتریان ساخته شده اند. این قالب ها در قالب های مختلف فایل به مشتریان عزیز ارائه می شوند و در همه ابعاد قابل چاپ می باشند همچنین  ب توجه به زمینه کاری شما 100٪ قابل تنظیم برای هر چاپی می باشند.

 

کاربرد کاتالوگ چیست؟

با روشهای بی شماری در بازاریابی امروزه ، این صنعت نسبت به گذشته بسیار رقابتی شده است. به منظور پیشروی در رقابت  ، برخی اقداماتی را انجام می دهند که به آنها امکان می دهد مستقیماً در دسترس مخاطب برای تبلیغات قرار گیرند. یکی از بهترین نمونه های عملی  تبلیغات توزیع کاتالوگ ها است که در طراحی آن از یک نوع قالب طراحی کاتالوگ استفاده می شود. مشاغل مختلف به امید افزایش  مشتری و  نمایش محصولات خود در بازار ، تولیدات منحصر به فردی شرکت را معمولا با کاتالوگ و بروشور های خود در مکانهای عمومی که تعداد زیادی از مخاطبان مورد نظرشان در آن قرار دارد توزیع می کنند.

ثابت شده است که استفاده ازکاتالوگ به عنوان نماینده بازاریابی در افزایش فروش و سود کمک می کند. بنابراین ، نباید آن را به عنوان یک هزینه بلکه به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر گرفت.

دو سیستم استاندارد اصلی برای استفاده در کاغذ در سراسر جهان وجود دارد: یک استاندارد ایالات متحده ، بر اساس اندازه گیری های سنتی کاغذ در اینچ ، و یک استاندارد بین المللی ، که مبتنی بر اندازه گیری های متریک است. بسیاری از چاپگرها می توانند در اندازه های مختلف کاغذ برای چاپ تنظیم شوند.

 

ابعاد چاپ کاغذ

بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران از یک  استاندارد برای قالب طراحی کاتالوگ استفاده می کنند. هر یک از این سری ها از صفر تا ده شماره گذاری می شوند. به عنوان مثال A0, A1, A2, A3, A4, A5, …. که معروف ترین های آنها هم که همه می شناسند و با آن سر کار دارند اندازه های A3, A4 و A5 می باشد. این اندازه ها با هم رابطه 1:2(1/2) دارند. یعنی عرض یک استاندارد، ارتفاع استاندارد بعدی می شود.

اسناد تقریباً به صورت جهانی چاپ می شوند ، به این معنی که از ابعاد طولانی تر کاغذ در بعد عمودی استفاده می شود. فرمت  های دیگر چاپ به طور کلی فقط برای چاپ اسناد با کاربردهای خاص ، مانند نمودار ، عکس یا سایر گرافیک ها استفاده می شود.

چاپ کاتالوگ ارزان

 

5/5 - (1 امتیاز)
, , , , , , ,
نوشتهٔ پیشین
لوگو تایپ
نوشتهٔ بعدی
متخصص گریم عروس فاطمه کهکشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.